Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom an! :-)

Anonymous poster hash: 118e3...358

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hihi, fantastisk.

Jo, må si jeg stusset over menyen hennes i går. 1 glass juice....og i dag trening på stranden.....

Anonymous poster hash: 80d88...a0e
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

dere er sykelig opptatt av en dame. Vurder psykolog hjelp??

Anonymous poster hash: 0404c...149
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hamburger, pommes frites og en øl til Lars Kristian.
Kaffe, vann og en cocktail til fotballfrue. :P Wow, ble mye mat på fotballfrue gitt. ;-P

Anonymous poster hash: 0c3bd...80e
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser hun har lagt ut bilde av seg uten sminke nå. Så pen hun er uten sminke, mye penere enn når hun er oppdollet etter alle kunstens regler, mener nå jeg! Og øynene hennes kom mye bedre frem også.

Anonymous poster hash: 6dbe0...100
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

FF mener selv hun har synlig mage nå, og har slettet nesten alle de skeptiske kommentarene under bildet på instagram.

Anonymous poster hash: 74776...43f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hihi, fantastisk.

Jo, må si jeg stusset over menyen hennes i går. 1 glass juice....og i dag trening på stranden.....

Hva gjør du før du trener om morgenen da? Spiser frokost?

Her ser du frokosten deres. Men du spiser vel kanskje mer enn det og?

Anonymous poster hash: cff71...c01

AnonymBruker
Skrevet

Den magen er lik min og jeg er ikke gravid :(

Og de puppene da, sikker på hun ikke la inn silikon rett før graviditeten, så skylder hun på svangerskapet. Synes hun er frekk som sier hun har synlig mage der, hva med alle de som faktisk ser slik ut og føler seg tynne??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har fått bredere hofter, så det begynner å synes på kroppen hennes. Syns hun er bra heldig som slipper den enorme magen! Venninnen min er også sånn, man skulle tro ungen bare var luft, men det er en stor og frisk baby inni der :)

Anonymous poster hash: e00c2...bae
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere hotellet er sponset?

Anonymous poster hash: fd8bf...313
  • Liker 2
Gjest susidusi
Skrevet

Jeg var også tynn og veltrent når jeg ble gravid.. Men fikk da jammen mage fort som fy. Pluss at jeg mer enn gjerne blåste den ut litt ekstra også ;) syns det er nesten godt gjort at den synes så lite i uke 21! Jeg var svææær

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har hvertfall fått noen enorme pupper i uke 21. Rart at ikke magen og puppene vokser i omtrent samme tempo? (ikke kritikk eller noe - jeg har ikke peiling på graviditet)

Men jeg synes det var veldig rart at hun la ut bilde av kvitteringen fra restauranten. Var det for å skryte av at hun ikke hadde spist? Eller hva var det egentlig?

Anonymous poster hash: ab26c...415
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hun er så vakker uten sminke! heldig som kan være helt "naturlig":) men jeg må si jeg stusser på de pamela-brystene hun fikk over natten.

nå er det babysnakk i hvert eneste innlegg. jeg tipper hun mister mange lesere, da majoriteten er fjortisser

Anonymous poster hash: 778ce...a3a
AnonymBruker
Skrevet

Eller såkommer vi til å se en haug med fjortiser som får unger, siden FF kommer til å fremstille det som en dans på roser. Tipper det blir lite om brystbetennelse, våkenetter og blødninger.. Bbyen sitter og smiler på en skinnfell og leker med en designrangle dagen lang, og hun kan gå stylet fra topp til tå hele dagen som før. Sponset selvsagt.. Hvordan blir det med mammapermisjon?

Anonymous poster hash: 3aba1...456

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvor kan man se en oversikt over lesertalla?

Anonymous poster hash: 778ce...a3a
AnonymBruker
Skrevet

"Pamelapupper" er ikke så uvanlig å få vel? Jeg gikk fra en 70b til 70f på få uker. Venninnene mine gapte.

Ellers vedder jeg på at hun skal ha en av disse grisedyre SilverCross vognene til babyen :fnise:

De er jo veldig fine, men akk så upraktisk og overpriset. Er ganske nysgjerrig på hvilken vogn de velger. Det er liksom et av "de store spørsmålene".

Anonymous poster hash: 50092...727
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Bloggen har tapt seg veldig. Og hun som lovte at det ikke skulle bli noe særlig mamma/baby prat. Jeg syns ikke hun snakker om annet. Hva skjedde med hot or not, yey or ney, andre moteinspirerte innlegg?

Anonymous poster hash: 1b018...397

Endret av Niennas
  • Liker 2
Gjest Lypcha
Skrevet

"Pamelapupper" er ikke så uvanlig å få vel? Jeg gikk fra en 70b til 70f på få uker. Venninnene mine gapte.

Ellers vedder jeg på at hun skal ha en av disse grisedyre SilverCross vognene til babyen :fnise:

De er jo veldig fine, men akk så upraktisk og overpriset. Er ganske nysgjerrig på hvilken vogn de velger. Det er liksom et av "de store spørsmålene".

Anonymous poster hash: 50092...727

Mener å huske at hun skrev de skulle ha emmaljunga (?).

AnonymBruker
Skrevet

Ser i kommentarfeltet at hun får endel spørsmål om hvilken vogn de skal ha. Foreløpig har hun ikke svart noen av dem. Hun svarer nok ikke på dette før i et eget innlegg dersom vogna er sponset.

Jeg tipper Emmaljunga Mondial. Stokkevogna er veldig på moten (uten at jeg skjønner hvorfor), men siden de lever et aktivt friluftsliv, passer ikke den vogna for deres behov.

Anonymous poster hash: 95d1b...c42

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...