Disco Biscuit Skrevet 8. november 2013 #381 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Bare innom for å oppdatere meg rundt deres liv. Så koselig at det blir enda en ! Hadde på følelsen av at det ble en jente Koselig med skikkelig magebilde også Nå er du jo over halvveis Håper dere får en fin helg! Endret 8. november 2013 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. november 2013 #382 Del Skrevet 8. november 2013 Ha en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. november 2013 Forfatter #383 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ser ut som starten på din dag også har vært ganske bra! Det er jo koselig med bøllefrødansing! Den ble ikke så verst med den dansinga nei manglet bare det ledige pusterommet på en cafe *drømmer* Får ikke bedre start på dagen enn det, det er jo fredag liksom! Klart man danser da Ja, bra frøet har vett nok til å skjønne at helg er noe man danser masse for Bare innom for å oppdatere meg rundt deres liv. Så koselig at det blir enda en ! Hadde på følelsen av at det ble en jente Koselig med skikkelig magebilde også Nå er du jo over halvveis Håper dere får en fin helg! Det er nesten litt komisk at de ikke blir noe annet på oss Ja, synes det har gått ganske raskt hittil har forholdt meg ganske annerledes til dette svangerskapet versus det forrige. Ikke bare det at jeg sist bare kunne tenke på meg selv og at denne gangen har jeg måttet ta hensyn til storesøster, men vi har heller ikke tatt særlige magebilder! Sist tok vi det hver uke, mens nå har jeg bare tatt de to jeg har lagt ut her på KG Ha en kjempefin helg!! Riktig god helg til deg og Ingen kjempeplaner for helgen her i gården. I kveld får jeg besøk av ei venninne for litt skravlings, og i morgen tenker jeg å ta meg en tur ned til sentrum for å se etter litt hobby/adventssysler M og jeg kan gjøre i desember. Ellers blir det middag hos et vennepar på søndag. Innimellom tenkte jeg å klemme inn litt albumlaging (til besteforeldrene fra M om året som har gått), for desember nærmer seg jo skrekkelig fort Endret 8. november 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. november 2013 #384 Del Skrevet 8. november 2013 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. november 2013 Forfatter #385 Del Skrevet 8. november 2013 Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2013 #386 Del Skrevet 9. november 2013 Åh, adventssysler høres veldig koselig ut! Tida går kø veldig fort dit nå! Fant du noe fint? Håper dere får en hyggelig lørdagskveld! ...og forresten, jeg har ny bok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. november 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 9. november 2013 Åh, adventssysler høres veldig koselig ut! Tida går kø veldig fort dit nå! Fant du noe fint? Håper dere får en hyggelig lørdagskveld! ...og forresten, jeg har ny bok.... Jeg fikk sove lenge i dag så innen jeg var stått opp, påkrevd og hadde spist - og i tillegg ble det en skypesamtale med mormor - så var M klar for sengen Butikkene her stenger jo kl14, så da ble det ikke tid til noe shopping. Men det er derfor jeg gjør tingene nå så tidlig i forveien - så jeg slipper å stresse med å ordne det. Så da får vi ta det neste helg Istedenfor ble det tur til en gammel kollega med (litt eldre) barn, men de hadde jo masse nye fine leker, så resten av kvelden ble brukt der. Da vi kom hjem hadde kjære laget i stand sushi (for første gang !) og det smakte altså meget bra Nå har jeg litt nettsurfing før det blir film Jeg fant, jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2013 #388 Del Skrevet 9. november 2013 Påkrevd?? Din tur til autocorrect? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. november 2013 Forfatter #389 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg ble ikke påkrevd nei, men påkledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. november 2013 Forfatter #390 Del Skrevet 12. november 2013 Full av positive tanker etter mental trening med Erik Bertrand Larssen i går, skulle jeg på trening i dag igjen. Det viste seg raskt ikke gjennomførbart med et lite snørrtroll rundt halsen som etterhvert bare ble slappere og slappere ettersom feberen kom. Hun har aldri vært sånn kosejente ved sykdom tidligere, men det var hun definitivt i ettermiddag. Det ble ostepop til middag/kvelds bare for at hun skulle få i seg noe energi i det hele tatt. Parents of the year sloknet umiddelbart for en snau time siden stakkars. Ser ikke frem til å jobbe i morgen, men har vakt, så det passer best at kjære er hjemme. Så får jeg heller ta påfølgende dag... Vil bare snuskemosekose lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. november 2013 #391 Del Skrevet 12. november 2013 Stakkars liten, håper hun blir bedre snart Ostepop til middag er definitivt godtkjent under slike forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. november 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 12. november 2013 Lønn på konto, men diverse regninger gjør at pengene forsvinner like fort ut igjen Blir mye nettshopping her i nord, og jeg merker at det gjør at jeg mister oversikten litt mer enn vanlig. Er motstander av å bruke kreditt, men kan gjerne benytte meg av deres 50 dager rentefrie betalingsutsettelse , og nå tror jeg at jeg har brukt det litt for mye . Vært litt ivrig med julegaveshoppinga Så kan dere holde meg til et lite løfte?! - Ingen nettshopping frem til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2013 #393 Del Skrevet 13. november 2013 Æsj, kjedelig når det knapt er forskjell på før og etter lønn... Jeg heier på deg og prosjekt ingen nettshopping fram til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. november 2013 Forfatter #394 Del Skrevet 13. november 2013 Stakkars liten, håper hun blir bedre snart Ostepop til middag er definitivt godtkjent under slike forhold Hun var i betraktelig bedre form i morges. Blitt forholdsvis greit med vanlig mat og ikke hatt noe feber ennå, så krysser fingrene for god trend videre og at kommende natt blir bedre enn denne Æsj, kjedelig når det knapt er forskjell på før og etter lønn... Jeg heier på deg og prosjekt ingen nettshopping fram til jul! Ja Vi lider ingen nød, men det er disse summene vi prøver å spare til huset da... så vi kniper igjen for best mulig resultat neste år! Takk for heiing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. november 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 15. november 2013 Da var fredagen her! har forlatt jobben, men har ikke helgefølelsen helt ennå. Står i fergekø og håper ferga kommer. Er jo storm her oppe, så ruter innstilles i hytt og gevær Når jeg endelig kommer meg hjem skal det forberedes til middagsgjester i kveld. Får 3 vennepar inkl kusine med mann på sushiaften. Håper bare ikke strømmen går så vi får vår blåbær smuldrepai til dessert! I morgen skal gamlejobben ha julebord og jeg er invitert med. Dropper selve middagen, men kommer til desserten tenker jeg (de skal på fancy restaurant som jeg ikke helt syns er verdt pengene). Får jo med meg kosen etterpå da Ellers har vi ingen store planer! Får se om vi i det hele tatt kommer oss utendørs med dette været God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. november 2013 #396 Del Skrevet 15. november 2013 Fredag er alltid bra! Så lenge det ikke innebærer arbeidshelg Dette været kan bare ta seg en enorm bolle, vil ha vinter nå, ikke storm. Krysser fingrene for at det ikke blir strømbrudd, man kan jo ikke risikere å være uten dessert Kos deg med middagsbesøk og julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2013 #397 Del Skrevet 15. november 2013 Fredag!! Håper det ordnet seg med ferge og at helga blir strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. november 2013 #398 Del Skrevet 15. november 2013 Håper du ikke blir sjøsyk! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. november 2013 Forfatter #399 Del Skrevet 16. november 2013 Fredag er alltid bra! Så lenge det ikke innebærer arbeidshelg Dette været kan bare ta seg en enorm bolle, vil ha vinter nå, ikke storm. Krysser fingrene for at det ikke blir strømbrudd, man kan jo ikke risikere å være uten dessert Kos deg med middagsbesøk og julebord! Nei, arbeidshelg gir liksom ikke samme fredagsfølelsen Heldigvis hadde jeg min siste arbeidshelg før permisjonstid for 2 uker siden, så nå skal det bare kosast i helgene Fredag!! Håper det ordnet seg med ferge og at helga blir strålende! Ferga gikk! Håper du ikke blir sjøsyk! God helg De store båtene merket overraskende lite til været, så jeg fikk strikka videre på lua til lillesøster uten å stikke meg selv God helg! ------------------------ Sushi i går ble en stor suksess! Må si vi er blitt ganske bedagelige og oldis av oss når laget oppløses midnatt pga barnevakt/barn som må i seng o.l. Men kjekt for vertsskapet å få ryddet skikkelig opp så det ikke ser ut som et bomba horehus når mor skal stå opp med M! Vinden har stilnet i dag, men det regner Så blir nok å holde oss inne i dag. Tror vi skal prøve å bake pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2013 #400 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Håper dere fikk en koselig lørdag, og at søndagen også blir bra! Her har vi oppdaget for lenge siden at hvis folk først kommer når vi inviterer, drar de lenge før midnatt... Endret 17. november 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå