TuttaV Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #1581 Del Skrevet 8. mai 2014 Apropos hage: Vet du hva som er den ideelle avstanden mellom to tujaer? men har fått med meg at det selges to typer og at man skal velge den dyreste, for den er mer hardfør og blir ikke så lett brun Har lyst på noe annet en tuja tror jeg... Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2014 #1582 Del Skrevet 8. mai 2014 Svaret er 2,3 kilometer (Som du kanskje skjønner er jeg ikke altfor glad i tuja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. mai 2014 #1583 Del Skrevet 9. mai 2014 Svaret er 2,3 kilometer (Som du kanskje skjønner er jeg ikke altfor glad i tuja! ) Fantastisk Mazzi! Det høres ut som du har nok å henge fingrene i TuttaV, planene om en hage som både er sosial og fin og enkel å vedlikeholde høres jo veldig deilig ut. Jeg kommer på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mai 2014 #1584 Del Skrevet 9. mai 2014 Svaret er 2,3 kilometer (Som du kanskje skjønner er jeg ikke altfor glad i tuja! ) Haha, det var det første jeg tenkte også Vi kvitta oss med alle her da vi flytta inn (de stengte for et vindu, var ca 2,5 meter høye, og hekken på andre siden tok halve hagen) Her har vi så liten hage at det ikke var noe å planlegge da vi.skulle fikse den. På med ferdigplen og dett var dett Håper å kunne flytte til et sted med større hage en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1585 Del Skrevet 9. mai 2014 Svaret er 2,3 kilometer (Som du kanskje skjønner er jeg ikke altfor glad i tuja! ) helt enig!! Jeg prøvde nemlig sånn fint å si at jeg ikke liker tuja over i tilfelle du var skikkelig tujafan og hadde plantet det i hele hagen din Har du noen hagetips å komme med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1586 Del Skrevet 9. mai 2014 Haha, det var det første jeg tenkte også Vi kvitta oss med alle her da vi flytta inn (de stengte for et vindu, var ca 2,5 meter høye, og hekken på andre siden tok halve hagen) Her har vi så liten hage at det ikke var noe å planlegge da vi.skulle fikse den. På med ferdigplen og dett var dett Håper å kunne flytte til et sted med større hage en gang Vi har ikke store hagen vi heller, men krever hvertfall litt mer planlegging enn din Vi har en nabo med en 2,5m høy tuja som står inntil (les: over) vår tomt. Har selvsagt lyst til å gjøre noe med denne, så håper jeg har en grei nabo som lar meg klippe den ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1587 Del Skrevet 9. mai 2014 Det høres ut som du har nok å henge fingrene i TuttaV, planene om en hage som både er sosial og fin og enkel å vedlikeholde høres jo veldig deilig ut. Jeg kommer på besøk! Definitivt ikke "arbeidsledig" i permisjonen! Stakkars kjære prøver å lese til eksamen om dagen også, men er ikke så lett oppi de siste praktiske tingene som skal gjøres med huset. Jeg er jo bundet til denne på puppen/brystet så han må gjøre alt alene Det er ikke feil med besøk!! Og jeg er sånn som godt kan få tilfeldig besøk også hvis du er i nabolaget liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2014 #1588 Del Skrevet 9. mai 2014 helt enig!! Jeg prøvde nemlig sånn fint å si at jeg ikke liker tuja over i tilfelle du var skikkelig tujafan og hadde plantet det i hele hagen din Har du noen hagetips å komme med da? Dårlig med hagetips herfra. Vi bygde platting og rulla ut ferdigplen i fjor, det er vel omtrent det vi har gjort. Liker å ha sommerblomster i krukker fremfor svære bed som må lukes i. Lettvint og greit! Jo, et bittelite tips har jeg forresten. Jeg kasta utover en hel haug krokusløk før vi la på jord og rulla ut plen, så i vår blomstra det i hele plenen da våren kom. Klipper dem jo bare vekk den første gangen plenen klippes, og ser ikke mer til dem før neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2014 #1589 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Du vet du er litt i ammetåke og en smule sliten i hodet når du godtar at det står "vi liker å ha sommerblomster i kukker" uten å mukke. Var ikke før jeg hadde lest ferdig hele teksten at jeg tenkte "Høøi.. Vent nå litt!". Jaja. Endret 9. mai 2014 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1590 Del Skrevet 9. mai 2014 Du vet du er litt i ammetåke og en smule sliten i hodet når du godtar at det står "vi liker å ha sommerblomster i kukker" uten å mukke. Var ikke før jeg hadde lest ferdig hele teksten at jeg tenkte "Høøi.. Vent nå litt!". Jaja. Vårens nye undertøysmote... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #1591 Del Skrevet 9. mai 2014 Dårlig med hagetips herfra. Vi bygde platting og rulla ut ferdigplen i fjor, det er vel omtrent det vi har gjort. Liker å ha sommerblomster i krukker fremfor svære bed som må lukes i. Lettvint og greit! Jo, et bittelite tips har jeg forresten. Jeg kasta utover en hel haug krokusløk før vi la på jord og rulla ut plen, så i vår blomstra det i hele plenen da våren kom. Klipper dem jo bare vekk den første gangen plenen klippes, og ser ikke mer til dem før neste vår. Oi, må være et flott syn!! Vet ikke nøyaktig hvordan krokus ser ut, men en eng av vårblomster må jo være deilig -------- Ser ikke ut til at vi blir så mange i denne barselgruppa. Var bare 3 som møtte i dag, men 2 meldte avbud av gyldige grunner, så skal være med neste gang. De to andre som var der i dag virker imidlertidig hyggelige og interessert i det samme for barselgruppa som det jeg er. De var endel eldre enn meg (slutten av tredveåra), men håper og tror det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. mai 2014 #1592 Del Skrevet 10. mai 2014 Vil og ha hage Hva ønsker du for barselgruppa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #1593 Del Skrevet 12. mai 2014 Vil og ha hage Hva ønsker du for barselgruppa da? Jeg håper det kan bli en trivelig gjeng som jeg kan skravle på cafe og hjemme med, trille(/trene?) og kanskje også gjøre litt sånn voksenting med etterhvert Håper bare det blir god stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #1594 Del Skrevet 14. mai 2014 6 ukers kontroll i dag (selv om hun først er 6 uker i morgen). Fin og sprek jente, men helsestasjonslegen var enig med meg at hun hadde litt problemhud. Ikke verre enn at vi må huske å smøre henne ca 4 ganger daglig med fuktighetskrem altså, og heldigvis hovedsakelig i ansiktet. Er bare så lett å glemme det når hun blir bra... Men hun er noe for seg selv i størrelse fortsatt. Veide 6790g i dag og har sin egen lille percentil langt over 97 percentilen. Jeg hadde trodd hun skulle nærme seg denne, men neida hvor skal dette ende godt jenta har matvett hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. mai 2014 #1595 Del Skrevet 14. mai 2014 Hehehe, da er ikke min så stor likevel (rett under 6kg). Men bedre det enn at de er for små og tynne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #1596 Del Skrevet 14. mai 2014 Han er nok stor nok din lillemann er nok bare J som er tungbygd. Hun ser nemlig ikke så giga ut! Men det er altså både dobbelthake og 3-4 valker i lyske og på lår rart hvordan dette er søtt nå og ikke når man er 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. mai 2014 #1597 Del Skrevet 14. mai 2014 Så stor og flott J Utrolig hvor fort man glemmer slike vekter. Har NULL peiling på hva mini veide på den tia Kanskje like greit. Og babyer skal ha bollekinn og valkelår J er jo bare supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mai 2014 #1598 Del Skrevet 14. mai 2014 Veldig merkelig hvordan multiple haker og lårvalker kun er sjarmerende på bebiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #1599 Del Skrevet 15. mai 2014 Så stor og flott J Utrolig hvor fort man glemmer slike vekter. Har NULL peiling på hva mini veide på den tia Kanskje like greit. Og babyer skal ha bollekinn og valkelår J er jo bare supersøt Jeg klarer ikke å la være å sammenligne med M og hun veide 4050g på samme tid. Så forskjellene er store J er supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mai 2014 #1600 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg klarer ikke å la være å sammenligne med M og hun veide 4050g på samme tid. Så forskjellene er store J er supersøt Oj, det var litt forskjell også det! Men M var vel ikke så interessert i å spise, hvis jeg ikke husker helt feil nå? Tenker J er helt perfekt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå