Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Du skjønner tydeligvis ikke kvinner...

Det er ikke et spill, men problemet er at det du tilsynelatende vil ha ikke er det det samme som hun vil "gi".

For deg er sex kun sex, noe hun har med disse ONS'ene, men ikke vil ha med deg. Men for mange kvinner ( og sannsynligvis henne) er puling og elskov to helt forskjellige øvelser.

Puling er en utelukkende fysisk øvelse, som kun tilfredsstiller (i beste fall) det umiddelbare fysiske behovet. Puling er lite verdt, og brukes på de som ikke betyr noe.

Elskov er tilfredsstillende på så mange nivåer. Det består av fysisk, mental, følelsesmessig og åndelig tilfredsstillelse. Det er nærhet, samhold, begjær, kjærlighet og forutsetter at man kjenner hverandre.

Du anser fitte som fitte, og ville ha puling. Hun så potensiale i deg, og ville ha elskov.

Du har selvsagt rett til å mene hva du vil om denne forskjellen, men så lenge mange kvinner føler det sånn, og du ikke aksepterer det, kommer du til å havne i denne situasjonen flere ganger.

Går virkelig kvinner rundt med hodet fullt av slikt fjollespinneri?:klo:

For isåfall skjønner jeg godt at menn sier takk og farvel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skjønner ikke kvinner. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: f93cb...a96

Det er ingen mannfolk som skjønner kvinner :ler:

So, what else is new? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange gode grunner til hvorfor kvinner skal være dydige.

For det første gir det et godt inntrykk.

For det andre så blir hun da ikke brukt/utnyttet.

For det tredje blir kjønnssykdommer et minimalt problem.

Og for det fjerde så blir det ingen uønskede arbeidsuhell (barn).

Er du like imponert som meg nå? ;) hehe

Praktisk, dagligdags fornuft altså, ha ha. Det var smått ja. Hvor er Glidemiddel? Jeg kjeder meg ;) Du kan i det minste innrømme for deg selv at du ønsker å utøve makt over det annet kjønn ved å mobbe dem som ikke oppfører seg etter den tradisjonelle mannlige standard, for hva en kvinne skal være. Har sans for Machiavelli jeg: Det er bedre å bli fryktet enn å bli elsket som han sa. Problemet er bare at den mannlige rolle har gått mer og mer i oppløsning i vår femininserte stat. Hva er grunnen til det? Jo, det LØNNER seg for samfunnet at kvinnene er frigjorte og jobber. Så lenge dere menn er en gjeng med horebukker kommer kvinnene til å etterstrebe alle deres friheter og privilegier. Lite du kan få gjort med det Steinar40. Dessverre har ikke kvinner konkurranseinstinkt nok, og maktbegjær nok, til å ha slik sans for å dømme horebukker slik dere gutta dømmer de såkalte horene. Men jeg tror jeg har rett når jeg antar at du oppnår en slags diffus indre nytelse ved å dømme dem som horer. Gjør du ikke det Steinar40?

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg har riktignok ikke Wunderbaum i bilruta (siden noen årtier hehe) men selvfølgelig ser jeg på dama som min private eiendom. Helt normalt det skjønner du.

Samtidig ser jeg det sånn at jeg er hennes private eiendom. Faktisk.

Har du vurdert å urinere på dama di? Sånn for å virkelig markere territoriet ditt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen mannfolk som skjønner kvinner :ler:

So, what else is new? hehe

Psh.. Snakk for deg selv, kompis. :laugh:

Endret av Tusenpusen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk, dagligdags fornuft altså, ha ha. Det var smått ja. Hvor er Glidemiddel? Jeg kjeder meg ;) Du kan i det minste innrømme for deg selv at du ønsker å utøve makt over det annet kjønn ved å mobbe dem som ikke oppfører seg etter den tradisjonelle mannlige standard, for hva en kvinne skal være. Har sans for Machiavelli jeg: Det er bedre å bli fryktet enn å bli elsket som han sa. Problemet er bare at den mannlige rolle har gått mer og mer i oppløsning i vår femininserte stat. Hva er grunnen til det? Jo, det LØNNER seg for samfunnet at kvinnene er frigjorte og jobber. Så lenge dere menn er en gjeng med horebukker kommer kvinnene til å etterstrebe alle deres friheter og privilegier. Lite du kan få gjort med det Steinar40. Dessverre har ikke kvinner konkurranseinstinkt nok, og maktbegjær nok, til å ha slik sans for å dømme horebukker slik dere gutta dømmer de såkalte horene. Men jeg tror jeg har rett når jeg antar at du oppnår en slags diffus indre nytelse ved å dømme dem som horer. Gjør du ikke det Steinar40?

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Det var visst noen som skal ha sagt at du kommer lenger med et vennlig ord og et balltre, enn bare et vennlig ord ;)

Men nå er ikke jeg akkurat i noen maktposisjon vettu, så da er liksom ikke det så veldig interessant problemstilling for meg.

Og av den grunn så gidder jeg heller ikke å dømme andre. Jeg tenker mitt - that's it.

Hovedpoenget for meg er bare å sørge for at jeg personlig ikke surrer meg borti noen som ikke passer inn i min moral og mitt verdisyn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert å urinere på dama di? Sånn for å virkelig markere territoriet ditt?

Jepp. Men jeg klarer ikke å pisse så langt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst noen som skal ha sagt at du kommer lenger med et vennlig ord og et balltre, enn bare et vennlig ord ;)

Men nå er ikke jeg akkurat i noen maktposisjon vettu, så da er liksom ikke det så veldig interessant problemstilling for meg.

Og av den grunn så gidder jeg heller ikke å dømme andre. Jeg tenker mitt - that's it.

Hovedpoenget for meg er bare å sørge for at jeg personlig ikke surrer meg borti noen som ikke passer inn i min moral og mitt verdisyn etc.

Halloooooooo! SELVINNSIKT takk. Når bruker ordet billig eller hore om noen, så er ordene i seg selv så belastende at da betyr det at du DØMMER disse menneskene. Det er MOBBING, og som medlem av en gruppe, nemlig menn, har dere makt sammen. Er du helt fjern eller? Ha ha

Anonymous poster hash: be74a...ca1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooooo! SELVINNSIKT takk. Når bruker ordet billig eller hore om noen, så er ordene i seg selv så belastende at da betyr det at du DØMMER disse menneskene. Det er MOBBING, og som medlem av en gruppe, nemlig menn, har dere makt sammen. Er du helt fjern eller? Ha ha

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Ja, hvis mitt lille bidrag her kan gjøre jenter/kvinner oppmerksomme på at vi menn ikke akkurat setter noen pris på en løsaktig oppførsel når vi er på utkikk etter ei kvalitetsdame, så hadde ingenting vært bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis mitt lille bidrag her kan gjøre jenter/kvinner oppmerksomme på at vi menn ikke akkurat setter noen pris på en løsaktig oppførsel når vi er på utkikk etter ei kvalitetsdame, så hadde ingenting vært bedre enn det :)

Du er en kvalitetsmann da?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis mitt lille bidrag her kan gjøre jenter/kvinner oppmerksomme på at vi menn ikke akkurat setter noen pris på en løsaktig oppførsel når vi er på utkikk etter ei kvalitetsdame, så hadde ingenting vært bedre enn det :)

Men menn kan være så løsaktige som de bare vil?

Anonymous poster hash: a396b...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en kvalitetsmann da?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Nå er jo det øynene som ser, men i mine øyne så er jeg en kvalitetsmann, ja.

Uten at det vil si at jeg ser etter noen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men menn kan være så løsaktige som de bare vil?

Anonymous poster hash: a396b...c6f

Det kan de selvfølgelig være, men da er de ingen kvalitetsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis mitt lille bidrag her kan gjøre jenter/kvinner oppmerksomme på at vi menn ikke akkurat setter noen pris på en løsaktig oppførsel når vi er på utkikk etter ei kvalitetsdame, så hadde ingenting vært bedre enn det :)

Den er helt grei den, men vær i det minste ærlig om hva du driver med, og ikke vær så forbasket skinnhellig. Du dømmer, du mobber, du tenker stereotypt og du utøver makt over andre mennesker. Det er ærlig og redelig det du driver med. Du hadde Wunderbaum i bilruta i din ungdom, så da kan vi dømme deg, tenke stereotypt om deg og mobbe deg. ;) Hvorfor kan ikke vi alle bare være venner? ( ironi ) ;)

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt grei den, men vær i det minste ærlig om hva du driver med, og ikke vær så forbasket skinnhellig. Du dømmer, du mobber, du tenker stereotypt og du utøver makt over andre mennesker. Det er ærlig og redelig det du driver med. Du hadde Wunderbaum i bilruta i din ungdom, så da kan vi dømme deg, tenke stereotypt om deg og mobbe deg. ;) Hvorfor kan ikke vi alle bare være venner? ( ironi ) ;)

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Men jeg lærte vettu ;)

Det er det viktigste i dette livet; å lære av sine feil. Man lærer så lenge man lever.

Go natt! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lærte vettu ;)

Det er det viktigste i dette livet; å lære av sine feil. Man lærer så lenge man lever.

Go natt! hehe

Lærdom ja. Den bugner ikke innleggene dine over av. Bare dømmesyke.

Anonymous poster hash: be74a...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lærdom ja. Den bugner ikke innleggene dine over av. Bare dømmesyke.

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Og hva med deg? Du dømmer jo meg for å være dømmende ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med deg? Du dømmer jo meg for å være dømmende ;) hehe

Du har stadig ikke noe særlig å fare med. Lite grunnlag for å bestemme hvordan andre mennesker skal leve livet sitt.

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har stadig ikke noe særlig å fare med. Lite grunnlag for å bestemme hvordan andre mennesker skal leve livet sitt.

Anonymous poster hash: be74a...ca1

Tror du virkelig at jeg er så dum at jeg innbiller meg jeg kan bestemme hvordan andre mennesker skal leve livet sitt?

Selvfølgelig ikke.

Mine innspill er bare tenkt som innblikk i hvordan en typisk mann tenker om ei jente/kvinne som oppfører seg løsaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spirula

Tror du virkelig at jeg er så dum at jeg innbiller meg jeg kan bestemme hvordan andre mennesker skal leve livet sitt?

Selvfølgelig ikke.

Mine innspill er bare tenkt som innblikk i hvordan en typisk mann tenker om ei jente/kvinne som oppfører seg løsaktig.

Helt konkret: hva er løsaktig oppførsel etter din mening?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...