Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Sikkert; og dette hakket har altså (fortsatt) de fleste mannfolk inne i seg ;)

Helt ærlig, jeg tror ikke du skal snakke på vegne av de fleste mannfolk. Snakk for deg selv du, det holder lenge ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig, jeg tror ikke du skal snakke på vegne av de fleste mannfolk. Snakk for deg selv du, det holder lenge ;)

Men dette er et nedarvet instinkt skjønner du; og det kan jeg som mann føle :smoke:

Noe du ikke kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du mener at å ha sex med andre enn deg, er å være billig / løs?

Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å forstå at ulike folk har ulike behov.

Problemet er imidlertid at et kvinnelig individ som agerer ved å oppføre seg billig/løs utgjør en risiko for meg som mann i et seriøst parforhold.

På hvilken måte?

Anonymous poster hash: 83efc...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er et nedarvet instinkt skjønner du; og det kan jeg som mann føle :smoke:

Noe du ikke kan ;)

Er den følelsen "usikkerhet"?

Anonymous poster hash: 83efc...ba3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilken måte?

Anonymous poster hash: 83efc...ba3

Har hun gjort det før så kan hun beviselig like godt gjøre det samme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den følelsen "usikkerhet"?

Anonymous poster hash: 83efc...ba3

Det er et konkurranseinstinkt. Menn konkurrerer med hverandre, og ønsker derfor ingen andre mannfolk i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Så enkelt er det. Konkurranse.

Det eneste merkelige er at kvinner ikke "tenker" på samme måte.

Men ubegripelig for oss mannfolk så mener tydeligvis kvinner at det er attraktivt når en mann ligger rundt med andre kvinnfolk.

På den annen side så er jo dette virkelig en lykkens treff for alle horebukkene der ute.

Når kvinnfolka er så dumme så ... :ler:

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

O

Jepp. Så enkelt er det. Konkurranse.

Eventuelt kan man si at da eliminerer du deg fra markedet. Du er nærmere femti år og ønsker deg en jomfru. Det kan bli litt vanskelig å finne en god match da, rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå forstår jeg Jeg var på en fest med noen venner og der var en jente i klassen under oss. Vi har vist om hverandre i mange år, men aldri snakket med hverandre. På festen snakket vi sammen i noen timer og begge var litt brisne. Jeg syns hun var pen og vi holdt rundt hverandre som kjærester i sofan hele kvelden.

Neste helg møtte jeg henne på en festival og det samme skjedde. Vi holdt hverandre, var litt brisne og hadde det gøy. Senere på kvelden prøvde jeg å kysse henne, men hun trakk seg litt tilbake, uten å slippe taket rundt livet mitt. Hun dro meg videre ned til tribunen. Jeg tenkte hun var litt sjenert i folkemassen. Når vi kom lengre ned på tribunen møtte vi en venn av meg på fest fra sist helg. Han begynte å kline med henne når hun sto rett forran meg. Jeg ble selvfølgelig skuffa og gikk fra henne. Det rare var at hun fulgte min vennegjeng hele tiden.

Dagen etter var det kleint mellom oss og vi snakket ikke til hverandre. Har ikke snakket med henne mer siden hun studerer medisin i en annen by. Jeg anntar at jeg var kjærestemateriale for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O

Eventuelt kan man si at da eliminerer du deg fra markedet. Du er nærmere femti år og ønsker deg en jomfru. Det kan bli litt vanskelig å finne en god match da, rett og slett.

Det at jeg kan forklare mekanismene som ligger i bakgrunnen, betyr ikke at jeg er helt urealistisk. Tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå forstår jeg Jeg var på en fest med noen venner og der var en jente i klassen under oss. Vi har vist om hverandre i mange år, men aldri snakket med hverandre. På festen snakket vi sammen i noen timer og begge var litt brisne. Jeg syns hun var pen og vi holdt rundt hverandre som kjærester i sofan hele kvelden.

Neste helg møtte jeg henne på en festival og det samme skjedde. Vi holdt hverandre, var litt brisne og hadde det gøy. Senere på kvelden prøvde jeg å kysse henne, men hun trakk seg litt tilbake, uten å slippe taket rundt livet mitt. Hun dro meg videre ned til tribunen. Jeg tenkte hun var litt sjenert i folkemassen. Når vi kom lengre ned på tribunen møtte vi en venn av meg på fest fra sist helg. Han begynte å kline med henne når hun sto rett forran meg. Jeg ble selvfølgelig skuffa og gikk fra henne. Det rare var at hun fulgte min vennegjeng hele tiden.

Dagen etter var det kleint mellom oss og vi snakket ikke til hverandre. Har ikke snakket med henne mer siden hun studerer medisin i en annen by. Jeg anntar at jeg var kjærestemateriale for henne.

Eller så var denne andre fyren kjæresten hennes. Eventuelt pulevenn eller hva annet psyko man klarer å kalle seksuelle relasjoner i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Det at jeg kan forklare mekanismene som ligger i bakgrunnen, betyr ikke at jeg er helt urealistisk. Tvert i mot.

Men hvor tror du at du finner denne kvinnen? Siden du mener du er realistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor tror du at du finner denne kvinnen? Siden du mener du er realistisk?

Ingen aning. Er ikke noe jeg vurderer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HappyWaffle

er ikke rart verden går til helvette når det skal være så jævla mye fordommer! la jenter være som de er, har de hatt seg med et antall du ikke liker så får du enten leve med det, ELLER la være å gi henne forhåpninger for så å si "nei du har pult for mange, jeg ombestemmer meg". jenter som nå er i et forhold men som før kanskje har hatt mye ONS vil kanskje forandre seg! men går det ann på KG? nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eller så var denne andre fyren kjæresten hennes. Eventuelt pulevenn eller hva annet psyko man klarer å kalle seksuelle relasjoner i disse dager.

Jeg spurte henne om hun hadde kjæreste og da sa hun nei. Det kan godt hende de var ff, men jeg synes det virker rart at hun kliner med han og ikke med meg! Ifølge KG virker det mest logisk at jeg var for spesiell til et kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Sto ikke det greit forklart i innlegget? Han stakk når han ikke fikk sex. I mine øyne betyr det at han kun var ute etter sex, og at hun fikk en bekreftelse på det når han kuttet kontakten.

Edit: Jeg sier ikke at det var hans intensjon, men det ville ha vært slik jeg hadde tolket det - bare for å presisere det.

Hvilket innlegg refererer du til?

Du sier at han stakk av, og ja det gjorde han. Men jeg stusser litt over at du umiddelbart hopper til en så uhyggelig konklusjon (at han kun er ute etter sex) uten å reflektere over hva som ligger til grunn for hans avgjørelse om å dra? Eller kan du kanskje forklare hvordan og hvorfor du har trukket denne slutningen?

I utgangspunktet må jeg si at påstanden din virker noe grunnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvor tror du at du finner denne kvinnen? Siden du mener du er realistisk?

Det er veldig realistisk å finne kvinner som ikke har uforpliktende sex eller ONS. Det er faktisk ganske realistisk å finne kvinner som er 50 og jomfru også, men det er veldig få og liten sannsynlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...