Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Alle normalt oppegående mannfolk stikker når de finner ut at dama er (har vært) billig/løs.

Oppegående = forhåndsdømmende?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror holdningene dine har vist gang på gang at du ikke kan snakke for mannfolk flest.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Og du er da en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er da en mann?

Ja?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Og hva er du da helt konkret uenig med meg i av det jeg påstår her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående = forhåndsdømmende?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Oppegående = å dømme basert på fakta.

"Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle jo kunne se det sånn som at jeg driver med folkeopplysning ;) hehe

Hehe. Kanskje det er det du burde i stedet? :) Skrive en bok for folkeopplysningen sin del, sett fra et noe konservativt men realistisk syn, fra en aldeles lite bitter og til dels godt opplyst mann i 40-årene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumper en anonym skvett her også, så hastagsene ikke blir forvekslet med hverandre..

Anonymous poster hash: 3a5d2...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er du da helt konkret uenig med meg i av det jeg påstår her?

At det er greit å kalle andre mennesker billige og løse og snakke som om de er mindre verdt. At hun må stå til rette for deg pga. hva hun gjorde før hun møtte deg.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Kanskje det er det du burde i stedet? :) Skrive en bok for folkeopplysningen sin del, sett fra et noe konservativt men realistisk syn, fra en aldeles lite bitter og til dels godt opplyst mann i 40-årene? ;)

Ja, du kanskje det hehe

Men det er nok mere dialogen her som jeg syns er litt artig. Får ikke til det med å skrive en bok vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er greit å kalle andre mennesker billige og løse og snakke som om de er mindre verdt. At hun må stå til rette for deg pga. hva hun gjorde før hun møtte deg.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Greit og greit, fru Blom.

Poenget er at jeg kaller en spade for en spade; og ikke et eller annet såkalt politisk korrekt uttrykk i øyeblikket.

Jeg har heller ikke sagt at de er noe mindre verdt enn andre folk.

Og hun må selvfølgelig heller ikke stå til rette for meg hvis hun ikke selv vil. Men da blir det altså aldri henne og meg.

Når det gjelder at jeg prater for "alle" menn; så prater jeg selvfølgelig IKKE for de som ikke klarer å oppføre seg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kanskje det hehe

Men det er nok mere dialogen her som jeg syns er litt artig. Får ikke til det med å skrive en bok vettu ;)

Nei, skriver man en bok blir det jo noe mer monolog aktig, om ikke en skriver boken med noen andre.

Det hadde jo vært noe muligens! Snekre en gjeng på 2-3 stk og skrive boken sammen, via ett kapittel hver f.eks. Men skal man dra den så langt, er det jo gjerne like greit å bare sitte seg ned sammen med en mikrofon hver og bare diskutere i vei. Hadde blitt tidenes podcast, tror jeg! ;)

Anonymous poster hash: 3a5d2...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Alle normalt oppegående mannfolk stikker når de finner ut at dama er (har vært) billig/løs.

Og det definerer du som at hun har hatt sex med noen (EN) før deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det definerer du som at hun har hatt sex med noen (EN) før deg?

Hvis det skjedde natta før, så, ja.

Er tidligere "synder" gammel historie så blir det annerledes.

Det er som med det meste annet i denne verden; en personlig vurderingssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit og greit, fru Blom.

Poenget er at jeg kaller en spade for en spade; og ikke et eller annet såkalt politisk korrekt uttrykk i øyeblikket.

Jeg har heller ikke sagt at de er noe mindre verdt enn andre folk.

Og hun må selvfølgelig heller ikke stå til rette for meg hvis hun ikke selv vil. Men da blir det altså aldri henne og meg.

Når det gjelder at jeg prater for "alle" menn; så prater jeg selvfølgelig IKKE for de som ikke klarer å oppføre seg som folk.

Jeg oppfører meg ikke som folk fordi jeg ikke dømmer mennesker for at de er "løse"? At man er tøff ved å være politisk ukorrekt betyr at det er ok å være en drittsekk. Hvis du ikke vil ha kvinner med et annet syn på sex enn deg; helt greit. Hvis du ser ned på kvinner (og menn) som har et annet syn på sex enn deg; ikke ok.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfører meg ikke som folk fordi jeg ikke dømmer mennesker for at de er "løse"? At man er tøff ved å være politisk ukorrekt betyr at det er ok å være en drittsekk. Hvis du ikke vil ha kvinner med et annet syn på sex enn deg; helt greit. Hvis du ser ned på kvinner (og menn) som har et annet syn på sex enn deg; ikke ok.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Hvorfor er det ikke ok hvis jeg ser ned på kvinner og menn som har et annet syn på sex enn meg?

I praksis så vil ikke jeg ha sex med dem, og de vil (eller får) ikke ha sex med meg.

So, what's really the problem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har levd lenge nok til å hatt muligheten til å forstå hvorfor. Hvis du ikke har forstått det hittil, er det ingen vits i å si.



Anonymous poster hash: b2205...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har levd lenge nok til å hatt muligheten til å forstå hvorfor. Hvis du ikke har forstått det hittil, er det ingen vits i å si.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Ikke mye å lære av dette svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å lære av dette svaret.

Det er ikke noe man lærer av et innlegg på KG, heller.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt sant. :)

Selv er jeg en mann og jeg tror Steinar40 kunne ha lært meg mye underlig med sine diverse konservative og snodige synspunkter fra tid til annen.



Anonymous poster hash: 3a5d2...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Greit og greit, fru Blom.

Poenget er at jeg kaller en spade for en spade; og ikke et eller annet såkalt politisk korrekt uttrykk i øyeblikket.

Jeg har heller ikke sagt at de er noe mindre verdt enn andre folk.

Og hun må selvfølgelig heller ikke stå til rette for meg hvis hun ikke selv vil. Men da blir det altså aldri henne og meg.

Når det gjelder at jeg prater for "alle" menn; så prater jeg selvfølgelig IKKE for de som ikke klarer å oppføre seg som folk.

du kaller ikke en spade for en spade. man kan ikke bruke uttrykk som løs og billig på et menneske. Slike uttrykk får det til å lyde som at du mener de er mindre verdt. JA du har lov til å være imot handlingene deres dersom du ikke liker det, men å kalle de ting pga det, kan du spare deg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...