AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #801 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er et konkurranseinstinkt. Menn konkurrerer med hverandre, og ønsker derfor ingen andre mannfolk i nærheten. Men du må stole på at du er verdt å elske du også, som alle andre. Du er sammensatt på en måte som overgår sex og utseende og som gjør at det bare er en av deg. Hele deg er det hun vil ha,og ikke bare sex og konkurranse. Livet er ikke bare en stor konkurranse, har du greid å dra dama er det neste steget å elske henne og bli elsket. Anonymous poster hash: 83efc...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. juli 2013 #802 Del Skrevet 18. juli 2013 Det andre jeg legger merke til er dette med ONS og sikkerhet. Om man føler man setter sin egen sikkerhet på spill når man har ONS, så må det da være mye bedre å faktisk ha sex med noen man har lært å kjenne litt istedet for en totalt ukjent person man ikke har møtt før? Anonymous poster hash: 18978...96c Enig. Jo bedre man kjenner en person, desto bedre riskoanalyse av denne personen kan foretas, Nå er allikevel ikke ons og førsteknull i forhold noe mange tenker så mye rundt. Jeg vet om mange menn som kun tar en kjapp vurdering med sitt minste hode, og lar den stå til. Det at hun ikke knullet Sindre fort kan forøvrig ha hatt mange årsaker. Det kan f.eks. ha vært noe skummelt. Selv husker jeg spesielt ei fin dame det aldri ble sex med; hun drømte at jeg var farlig sjalu. Det er mer enn bare det logiske og åpenbare som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenpusen Skrevet 18. juli 2013 #803 Del Skrevet 18. juli 2013 Steinar40 !! Nå har denne tråden fått over 800 innlegg! Hvor vil du med denne diskusjonen? Eller driver du bare sport i diskutering nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 18. juli 2013 #804 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvilket innlegg refererer du til? Du sier at han stakk av, og ja det gjorde han. Men jeg stusser litt over at du umiddelbart hopper til en så uhyggelig konklusjon (at han kun er ute etter sex) uten å reflektere over hva som ligger til grunn for hans avgjørelse om å dra? Eller kan du kanskje forklare hvordan og hvorfor du har trukket denne slutningen? I utgangspunktet må jeg si at påstanden din virker noe grunnløs. Innlegget du siterte. Jeg kan prøve å forklare en gang til: Jeg sier at jeg vil vente med sex, han kutter kontakten. Det sier meg at han ikke var interessert i MEG, men i sexen, og er derfor uaktuell som partner. Igjen - dette går på kommunikasjon. Så lenge han ikke forklarer noe nærmere enn at han går fordi hun ikke vil ha sex med ham, så er det for meg mest naturlig å tro at sex var årsaken til at han stakk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2013 #805 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er veldig realistisk å finne kvinner som ikke har uforpliktende sex eller ONS. Det er faktisk ganske realistisk å finne kvinner som er 50 og jomfru også, men det er veldig få og liten sannsynlighet. Jeg mener at i sistnevnte tilfellet er det høy korrelasjon mellom realisme og sannsynlighet. Når det gjelder kvinner som ikke har ONS eller uforpliktende sex, så er disse langt flere. Undertegnede er en av dem. Steinar uttaler jo selv et ønske om å finne en jomfru, og mener at kvinner som har hatt mer enn en sexpartner før ham er løse. Slike syn tror jeg gjør det å finne en partner noe urealistisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. juli 2013 #806 Del Skrevet 18. juli 2013 Når det gjelder kvinner som ikke har ONS eller uforpliktende sex, så er disse langt flere. Undertegnede er en av dem. Steinar uttaler jo selv et ønske om å finne en jomfru, og mener at kvinner som har hatt mer enn en sexpartner før ham er løse. Slike syn tror jeg gjør det å finne en partner noe urealistisk Enig! Problemet med å ha veldig spesialisert ønsker, som f.eks. jomfru på 50, er at man trolig filtrerer bort de beste kandiatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #807 Del Skrevet 18. juli 2013 Enig! Problemet med å ha veldig spesialisert ønsker, som f.eks. jomfru på 50, er at man trolig filtrerer bort de beste kandiatene. Neida,menn vil helst ikke ha kvinner over 25 uansett. Ikke at det gjør kravene hans mer realistiske. Anonymous poster hash: 83efc...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 18. juli 2013 #808 Del Skrevet 18. juli 2013 Sto ikke det greit forklart i innlegget? Han stakk når han ikke fikk sex. I mine øyne betyr det at han kun var ute etter sex, og at hun fikk en bekreftelse på det når han kuttet kontakten. Edit: Jeg sier ikke at det var hans intensjon, men det ville ha vært slik jeg hadde tolket det - bare for å presisere det. Dette er beviselig feil. For det første så ble ts værende i to uker til tross for at de ikke hadde sex. For det andre så skrev ts at han ikke var ute etter kun sex. Så det vi kan konkludere med her er at kvinner tolker ting akkurat slik de selv vil, helt frakoblet virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2013 #809 Del Skrevet 18. juli 2013 Innlegget du siterte. Jeg kan prøve å forklare en gang til: Jeg sier at jeg vil vente med sex, han kutter kontakten. Det sier meg at han ikke var interessert i MEG, men i sexen, og er derfor uaktuell som partner. Igjen - dette går på kommunikasjon. Så lenge han ikke forklarer noe nærmere enn at han går fordi hun ikke vil ha sex med ham, så er det for meg mest naturlig å tro at sex var årsaken til at han stakk. Det er jo helt klart her at det er jenta som skal si hvorfor hun ikke vil ha sex. Det er ikke hans ansvar å forklare at han føler seg nedprioriert etter hun har avvist ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2013 #810 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg spurte henne om hun hadde kjæreste og da sa hun nei. Det kan godt hende de var ff, men jeg synes det virker rart at hun kliner med han og ikke med meg! Ifølge KG virker det mest logisk at jeg var for spesiell til et kyss. Alt som blir skrevet på KG er langt i fra gull. Forstå det. Og det sier seg selv at hun ikke kliner med en vilt fremmend fyr; noe som altså betyr at de har en eller annen seksuell relasjon som hun ikke nevnte for deg. En ting er veldig viktig å forstå når det gjelder jenter/kvinner; og det er at de aldri kan få nok av oppmerksomhet og bekreftelse. Og helst fra flest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 18. juli 2013 #811 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er jo helt klart her at det er jenta som skal si hvorfor hun ikke vil ha sex. Det er ikke hans ansvar å forklare at han føler seg nedprioriert etter hun har avvist ham. Ja, og det fortalte hun da også? Men TS kuttet kontakten uten å komme med en eneste forklaring. Hadde jeg vært jenta i dette tilfellet da, hadde jeg vært fornøyd med at jeg holdt litt igjen, siden han bare beviste for meg at intuisjonen min var rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 18. juli 2013 #812 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Dette er beviselig feil. For det første så ble ts værende i to uker til tross for at de ikke hadde sex. For det andre så skrev ts at han ikke var ute etter kun sex. Så det vi kan konkludere med her er at kvinner tolker ting akkurat slik de selv vil, helt frakoblet virkeligheten... Men han fortalte ikke dette til henne - han bare stakk uten å forklare henne hvorfor. Jenta er ikke mer tankeleser enn TS, og vil sannsynligvis trekke konklusjonene fra tidligere erfaringer. Mannfolk er for øvrig ikke dårligere til å tolke i vilden sky har jeg sett i denne tråden.... Endret 18. juli 2013 av Petra75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2013 #813 Del Skrevet 18. juli 2013 Men du må stole på at du er verdt å elske du også, som alle andre. Du er sammensatt på en måte som overgår sex og utseende og som gjør at det bare er en av deg. Hele deg er det hun vil ha,og ikke bare sex og konkurranse. Livet er ikke bare en stor konkurranse, har du greid å dra dama er det neste steget å elske henne og bli elsket. Anonymous poster hash: 83efc...ba3 Livet er konkurranse. Alle konkurrer med alle på ulike områder. Selvfølgelig mer eller mindre, og etter hva man gjør ut av det selv. Men har man dratt dama så er det neste å beholde henne; med andre ord unngå utroskap og samlivsbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2013 #814 Del Skrevet 18. juli 2013 Steinar40 !! Nå har denne tråden fått over 800 innlegg! Hvor vil du med denne diskusjonen? Eller driver du bare sport i diskutering nå? Hvor jeg vil? Det ække min tråd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2013 #815 Del Skrevet 18. juli 2013 Men han fortalte ikke dette til henne - han bare stakk uten å forklare henne hvorfor. Jenta er ikke mer tankeleser enn TS, og vil sannsynligvis trekke konklusjonene fra tidligere erfaringer. Mannfolk er for øvrig ikke dårligere til å tolke i vilden sky har jeg sett i denne tråden.... Alle normalt oppegående mannfolk stikker når de finner ut at dama er (har vært) billig/løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 18. juli 2013 #816 Del Skrevet 18. juli 2013 Ja, og det fortalte hun da også? Men TS kuttet kontakten uten å komme med en eneste forklaring. Hadde jeg vært jenta i dette tilfellet da, hadde jeg vært fornøyd med at jeg holdt litt igjen, siden han bare beviste for meg at intuisjonen min var rett. Dette gir ingen mening. Han møtte henne flere ganger i løpet av to uker uten at de hadde sex. Han skyldte henne heller ingen forklaring på hvorfor han avsluttet ting. De hadde holdt på i kun to uker. At hun tok en del kontakt med han i ettertid viser at hun fremdeles er interessert i han; så her er det nok hun som har mistet sjansen på en bra fyr og ikke ts som har mistet sjansen på en bra dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2013 #817 Del Skrevet 18. juli 2013 Ja, og det fortalte hun da også? Men TS kuttet kontakten uten å komme med en eneste forklaring. Hadde jeg vært jenta i dette tilfellet da, hadde jeg vært fornøyd med at jeg holdt litt igjen, siden han bare beviste for meg at intuisjonen min var rett. Da har jeg som mann forandret standpunkt helt i denne saken. Dersom hun sa verbal at hun vil vente til de blir bedre kjent og dersom hun sa at det var fordi hun like han og utseende hans så tar jeg jentas parti. Dårlig gjort av ts å ikke forklare hvorfor han gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenpusen Skrevet 18. juli 2013 #818 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvor jeg vil? Det ække min tråd hehe Hehe. Det tror jeg nok på, men jeg tror og du er den som drar tyngst nå for å fortsatt holde den i live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2013 #819 Del Skrevet 18. juli 2013 Hehe. Det tror jeg nok på, men jeg tror og du er den som drar tyngst nå for å fortsatt holde den i live. Man skulle jo kunne se det sånn som at jeg driver med folkeopplysning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #820 Del Skrevet 18. juli 2013 Sikkert; og dette hakket har altså (fortsatt) de fleste mannfolk inne i seg Jeg tror holdningene dine har vist gang på gang at du ikke kan snakke for mannfolk flest.Anonymous poster hash: b2205...d1d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå