Gå til innhold

Vanskelige tema i vennskap - f.eks. tisse stående


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med mange andre her; Enten sier samboeren din i fra, eller så får han vaske opp etter han (evt. ringe moren hans). Han kan ikke forvente at du skal tørke opp tisset til gjestene hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg står og tisser PUNKTUM. Jeg kun ikke gitt mer faen i hva andre mener om det. Om andre menn lar seg kue av diktatoriske kvinner, så får de bare gjøre det. Dette er et banalt og lite problem. Hvis det er det største problemet man har her i livet, så lever man et jævla overbeskytta liv.

Sitte og tisse er like dumt som skihoppere med høydeskrekk.

Gud så barnslig! En venn av meg hadde kreft og under behandlingen fikk han streng beskjed om at han måtte sitte å tisse. Det var til og med en brosjyre med tegninger og slikt som han viste meg. Han var ikke særlig fornøyd, syntes det ødela manndommen hans, men han hadde jo ikke noe valg. Heldigvis har han innsett at det ikke er sitting eller ståing som bestemmer om han er mann eller ikke. Og til tross for at denne mannen insisterte på at han aldri sølte, var det tydelig i heimen at det å vaske doen var blitt mye greiere, så han er en sittende tisser den dag i dag.

Folk lager egne regler i eget hjem, og det er jammen ikke for mye forlangt å vente at gjestene ikke søler ned doen. Jeg så en gang et CSI-inspirert skilt hvor det stod noe sånt som: Den som etterlater seg spor, havner i trøbbel.

Anonymous poster hash: 66af5...3c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye renere toalett med en mann som sitter og tisser.

Anonymous poster hash: c4695...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ischariot

Kle på ham en kjole i samme slengen, så blir det enda mindre stress for ham å sitte og tisse. Herrefred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mange flere svar enn jeg hadde ventet, takk for det!

Her var mange flere spekulasjoner og forbannelser enn jeg hadde ventet, off for det!

Når det gjelder kjønnstematikken her inne: Jeg er mann, det er også min kamerat, og min samboer er altså kvinne. Jeg vasker bad og klær fordi jeg mener hun ikke holder en god nok standard - dette ble vi fint enig om, og dette gjør meg ikke til mindre mann - synes nå jeg. I hvert fall ikke i 2013.

Jeg tror ikke skilt er aktuelt, det blir liksom litt mye og varig oppmerksomhet rundt noe som jeg mener er opplagt. Det jeg var usikker på var mer om hvordan jeg kan ta opp emnet skånsomt og greit, uten å bli for nærgående...det er jo det samboeren min mener, at å bare si fra om dette blir liksom litt for intimt og overstyrende.

Hva i alle dager. Menn står og tisser. Hvem er du som skal gjøre om på det??

Problemet var at han sto og tisset. Ikke at han sølte, ellers ville hun tatt det opp annerledes. Har man ikke lært seg å sikte, vasker man selvsagt etter seg, men man skal da for pokker ikke tvinges til å sitte i dette forbanna landet. Menn står.

...og du refererer til hvilket århundre? Det er utrolig hvordan en slik kvasianalyse blir til. Mer tydelig enn at problemet er sprut kunne jeg vel ikke ha formulert det? Ingen vil kutte tissen av mannemenn som drikker øl og kløyver ved mens de treffer doskåla og synger sjantisanger. Herregud!



Anonymous poster hash: 21932...ecc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skremmende hvor mange kvinner som føler behov for å kastrere sine menn. Stakkars små guttemenn som lar seg diktere av sine kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser overhodet ikke ut til å forstå problemstillingen. Det får være, "don't feed the trolls" heter det, og det skal praktiseres - selv om det til tider kan være utrolig vanskelig. ;)



Anonymous poster hash: 21932...ecc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...