Gå til innhold

Vanskelige tema i vennskap - f.eks. tisse stående


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kamerat som tisser stående. Det synes jeg er grusomt ekkelt da jeg må vaske spruten. Samboeren sier at jeg ikke kan si det til ham, det blir for vanskelig. Men jeg er så prippen på andres tiss at jeg da blir rar hver gang han går på do. Hvordan tar man opp sånne ting?

Anonymous poster hash: 21932...ecc

Anonymous poster hash: 21932...ecc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heng opp et skilt om at stående tissing er strengt forbudt, og at de hvis de absolutt må, så må de vaske opp selv, for "mora di jobber ikke her"!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller ham det! Hva faen? Det er ikke normalt å la andre få pisse overalt rundt på badet sitt.

Du kan si det så simpelt som " Hvis du vil stå å pisse, så får du sørge for å treffe OPPI skålen. Og hvis du ikke får til dette, så sitter du på dassen vår. Ok? "



Anonymous poster hash: 8a9d5...302
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mora di jobber ikke her"

Det insinuerer at det er kvinnens jobb å vaske og rengjøre. Sikker på at det er så bra å si det der?

Anonymous poster hash: 6fe8f...75e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en kamerat som tisser stående. Det synes jeg er grusomt ekkelt da jeg må vaske spruten. Samboeren sier at jeg ikke kan si det til ham, det blir for vanskelig. Men jeg er så prippen på andres tiss at jeg da blir rar hver gang han går på do. Hvordan tar man opp sånne ting?

Anonymous poster hash: 21932...ecc

Anonymous poster hash: 21932...ecc

Det er normal folkeskikk å tørke opp etter seg om man treffer utenom skåla.

Kanskje din samboer vil ta seg av å tørke opp etter kameraten, da, dersom han synes at det er ugreit at det blir sagt fra til kameraten om det?

Har dere 2 toaletter, hvorav den ene kan være gjeste-wc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager. Menn står og tisser. Hvem er du som skal gjøre om på det??

Menn står og tisser, og kvinner skal vaske etter dem?

Hærlighet, hva feiler det menn som søler sånn? Ekklelt nok når smågutter søler, men vokne menn kan da bedre!

TS: Be samboeren gi beskjed til vennen, hvis ikke får din samboer ta vaskejobben.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det insinuerer at det er kvinnens jobb å vaske og rengjøre. Sikker på at det er så bra å si det der?

Anonymous poster hash: 6fe8f...75e

Sukk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager. Menn står og tisser. Hvem er du som skal gjøre om på det??

Det går fint an å sitte. Forstår godt at menn foretrekker å stå, men klarer de det ikke uten å grise ned doen, da bør man i alle fall sette seg når man er på besøk. Jeg ville laget en humoristisk plakat over do eller noe sånt, som indikerer at tissing foregår sittende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Mannen vil ikke ta opp tema, mannen vasker pisset etter kameraten. Gjenta til det er mindre ekkelt å snakke med kameraten enn å vaske piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man prøver å unngå å søle, og hvis man likevel søler, tørker man opp etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden samboeren din ikke vil at du skal si noe til kameraten hans, så får han tørke opp urinen på toalettet etterpå da. Enkelt og greit :Nikke: Da skifter han sikkert mening ganske fort ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Menn står og tisser, og kvinner skal vaske etter dem?

Hærlighet, hva feiler det menn som søler sånn? Ekklelt nok når smågutter søler, men vokne menn kan da bedre!

TS: Be samboeren gi beskjed til vennen, hvis ikke får din samboer ta vaskejobben.

Problemet var at han sto og tisset. Ikke at han sølte, ellers ville hun tatt det opp annerledes. Har man ikke lært seg å sikte, vasker man selvsagt etter seg, men man skal da for pokker ikke tvinges til å sitte i dette forbanna landet. Menn står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stå utenfor da.



Anonymous poster hash: 8a9d5...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I et hjem jeg har besøkt de siste 15 årene henger det et skilt laget av trolldeig over do. Det er en gammel gubbe med et smil om kjeften (muligens beruset) som pisser utenfor, og med skriften "Den er ikke så lang som du tror".

Jeg flirte alltid like godt av dette skiltet - og det hadde nok en praktisk funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva i alle dager. Menn står og tisser.

Noe de ikke gjør lurt i ettersom å sitte og tisse er forebyggende mot prostatakreft. Hvorfor absolutt stå og tisse bare fordi man kan? Det er mye rensligere, og ikke minst bra for helsa å sitte. Endret av Hattifnatten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en kamerat som tisser stående. Det synes jeg er grusomt ekkelt da jeg må vaske spruten. Samboeren sier at jeg ikke kan si det til ham, det blir for vanskelig. Men jeg er så prippen på andres tiss at jeg da blir rar hver gang han går på do. Hvordan tar man opp sånne ting?

Anonymous poster hash: 21932...ecc

Anonymous poster hash: 21932...ecc

Sikker på at det ikke er fyren din som skylder på kameraten???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe de ikke gjør lurt i ettersom det i verste fall kan føre til prostatakreft senere. Hvorfor absolutt stå og tisse bare fordi man kan? Det er mye rensligere, og ikke minst bra for helsa å sitte.

Hvafforno?

Hvordan i alle dager skal det at en mann står å tisser ha noe effekt på prostata?

Har du kilde til dine påstander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...