Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skal se den. Selv om jeg er republikaner. Det er aldri bortkastet tid å se på kjoler og antrekk. :tunge1:

:Nikke: Skriver under på denne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sånn går no dagan for enkelte. Tom for tema eller har dere lite å gjøre på?

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, gidder ikke det, og kjolene får jeg se i Se og Hør neste uke..

Skrevet

Må nok titte innom for å stagge nyskjerrigheten..... :o

Skrevet

Ja, synes det er morro å se på antrekkene. Se og Hør og andre lignende kulørte magasiner kjøper jeg ikke. Kan muligens se antrekkene på vg nett også da, men det er jo såpass tidlig så jeg kan ta det til frokosten.

Isiselin minner meg om da jeg var liten, og klippet ut bilder av Diana og Caroline i ukeblader, laget samlinger :ler:

Skrevet
:ler2: Nei, fullt så galt er det enda ikke blitt...heldigvis! :ler2:
Gjest gjest1
Skrevet
Syntest bryllaup er kjekkt å sjå på' date=' men er usikker på om eg skal sjå dåpen. Kanskje bittelitt. Berre for å sjå korleis jenta ser ut. Vakker baby![/quote']

Alle babyar er vel fine vel?

Skrevet
Alle babyar er vel fine vel?

*Har sett flere babyer jeg definitivt ikke kan påstå er videre vakre....men stor sett er de det da*

Denne babyen må jo iallefall bli lik sine foreldre, for de er jo så like fra før. Tror det blir vanskelig å se hvem hun har mest fra (selv om jeg nok tror det er pappa'n :wink: )

Skrevet
Ja, den skal jeg se, mest for å se hva folk har på seg.

:Nikke:

Gjest King James
Skrevet

ser kanskje litt av dåpen ikke alt

Skrevet

Hadde jeg vært hjemme hadde jeg sett på den.

Gjest gjesta
Skrevet

Kaster kanskje et blikk på det hvis jeg er hjemme; mer for å se hva de har på seg enn for å se selve dåpen. Får vel uansett fyldig referat fra

Se & Hør :ler:

Gjest Balenciaga
Skrevet
Sånn går no dagan for enkelte. Tom for tema eller har dere lite å gjøre på?

Har du så lite å gjøre at du stikker innom denne tråden for å svare på noe du ikke bryr deg om?

Skrevet

Jeg og minimannen er hjemme alene, så vi kommer nok til å se på.

Skrevet

Jeg er litt overrasket over hvor ufikse mange av konene til ulike ministre/statsråder og kvinnelige politikere er i dag. Eldre kvinner kan som oftest ikke ha skjørt til over kneet og mange har sko som ikke ser ut til å kunne bære dem. Gangen blir meget ustø.

Kronprinsparets venner/familie derimot har mye mer eleganse. Mange fine drakter og hatter.

Bondevik og frue var også elegante, hun i kongeblå drakt med matchende tilbehør og Bondevik med slips i samme farge. Meget bra :)

Skrevet

Siden jeg ikke har noe annet å gjøre, sitter jeg med pcen foran tv'en og ser på det nå. interessant å se hva de går med :-) mye ukledelig ja!

Skrevet

Mye fint men også mye ikke så fint der ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...