Gjest Yess! Skrevet 21. april 2004 #141 Skrevet 21. april 2004 Vel, det var jo ikke akkurat kjolen som var problemet.. Måten hun oppførte seg på... :o Helt enig. Et patetisk forsøk på å være "hoved-blikkfanget" - og det blir for dumt syens jeg......... Er det ikke en etikette-regel som sier at man "ikke skal overgå bruden"................. om man tolker den i overført betydning - så vil jeg si at man skal ikke forsøke å "overgå hovedpersonen"................. Og hovedpersonen denne dagen var hvertfall ikke frk. Haraldsen
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #142 Skrevet 21. april 2004 Nå må dere huske på at Pia Haraldsen kanskje ikke har noen stylist, i så fall burde hun skaffet seg det, og det er jo ikke noen lov som sier at man skal ha stylist hvis man skal i dåp, MEN veldig dumt av henne å ikke ha det, hun kan jo ikke noe for at hun ikke kan kle seg korrekt?
blåveis Skrevet 21. april 2004 #143 Skrevet 21. april 2004 Nå må dere huske på at Pia Haraldsen kanskje ikke har noen stylist, i så fall burde hun skaffet seg det, : Hvorfor en stylist? De fleste reagerer på oppførselen, ikke på kjolen.. Og da kunne vel ikke en stylist gjort så mye..
Gjest Malama Skrevet 21. april 2004 #144 Skrevet 21. april 2004 Når jeg hører/leser i media at Frk. Haraldsen var "mest sexy på slottet", da tenker ikke jeg på det som en POSITIV omtale akkurat, når det er snakk om en baredåp. Da skal man ikke være SEXY.... Kjolen er nå en ting, en grei nok kjole, men brukt til feil anledning mener nå jeg da, men den poseringen, som om hun gikk opp en catwalk, ikke en løper til slottskapellet, det er jo totalt malplassert i alle fall!
Gjest King James Skrevet 21. april 2004 #145 Skrevet 21. april 2004 måten hun oppførte seg på ja vel...jeg så ikke noe galt i oppførselen hennes men nå følgte jeg ikke så nøye på dåpen heller så hvordan oppførte hun seg?
Gjest Utrolig men sant Skrevet 22. april 2004 #146 Skrevet 22. april 2004 Pia Haraldsen er jo bare 22 år eller noe, men hun har et utrolig usympatisk vesen! Er det obligatorisk å være usympatisk når man har mye penger? Jeg unner henne alt godt! Jeg bare stusser ved det at hun virker så innbilsk...er jo ikke sikkert hun egentlig er det innerst inne da men... Dette gjelder egentlig mange i kongefamilien: de er/ser ut som om de er rett og slett usympatiske. At de likso er av glass...mangler de noe? Hmm...hva er det med dem?
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #147 Skrevet 23. april 2004 Du "utrolig men sant"; -hvordan vet du at PH er usympatisk? -har hun mye penger? Hun er i alle fall ikke i kongefamilien, så å si "dette gjelder mange i kongefamilien" er i alle fall helt på jordet!
Gjest Esther Skrevet 23. april 2004 #148 Skrevet 23. april 2004 Ærlig talt - jeg ble flau på hennes vegne - at det går an ? Hadde aldri hørt om jenta før jeg så bilder i avisene dagen etterpå - så ut som hun deltok på Oscar-utdelingen .... Hjelpe meg ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå