Pawn Hearts Skrevet 11. juli 2013 #61 Skrevet 11. juli 2013 Ja. En gang med god grunn, en annen gang fullstendig uten grunn. Den ene gangen var på Justisen. Jeg var så dum at jeg satte meg ved samme bord som eksen og den hyperintellektuelle tourettestullingen (jeg overdriver ikke) hun var blitt sammen med rett etter at hun gjorde det slutt med meg. På et punkt klikka det for meg, og jeg kylte en halvliter i gulvet. Det er egentlig høyst forståelig at en dørvakt mente det var best at jeg gikk, men selv syntes jeg det var ytterst urettferdig, så jeg klabbet like godt til ham. I ettertid er jeg svært takknemlig for at han ikke var av den brutale typen, og jeg gikk meget beskjemmet tilbake dagen etter og ba om unnskyldning. Det fikk heldigvis ingen konsekvenser; jeg var like velkommen som før. Den andre gangen var helt absurd: Broren min og jeg satt på Stortorvets Gjæstgiveri. Vi hadde drukket et par øl, men var langt fra fulle, og vi var inne i en veldig hyggelig og interessant samtale, så da vi så at det nærmet seg stengetid, gikk jeg til disken for å høre om det var mulig å få en runde til. Bartenderen var ikke der akkurat da, så jeg ble stående og vente. Da dukket en dørvakt opp og sa at serveringa var stengt. Jeg sa, uten å være spydig eller uhøflig, at jeg ville spørre bartenderen først. Da sistnevnte kom, bekreftet han at det ikke gikk an å få mer å drikke. Jeg tok nederlaget med fatning, men bolegutten ville ikke la meg slippe så lett, så han uttalte at hvis du lager noe mer bråk nå, skal det bli en glede å kaste deg ut. Dette nevnte jeg selvsagt for broren min, og da vi var på vei ut av etablissementet noen minutter senere, pekte jeg diskret bort mot den bolde ridder for å vise broren min hvem tullingen var. Dette var åpenbart det fyren mente med "bråk", så han spratt opp, grep tak i oss og hev oss resolutt og korporlig ut. Vi hadde en kort akkedas gjennom døra der den viktigste opplysningen som kom fram var at dørvakten het Georg. Det fikk et noe uheldig etterspill for Georg. Vi sendte en klage til sjefen hans, og to uker senere mottok vi et brev der det sto at jeg kalte Georg inn på teppet og ga ham avskjed med øyeblikkelig virkning. En periode etterpå var vi ørlite grann nervøse for å støte på en rasende muskelmann i Oslos bakgater. 5
Gjest celine Skrevet 11. juli 2013 #62 Skrevet 11. juli 2013 Nope, men når jeg tenker meg om, burde jeg vel egentlig ha blitt det ved etpar anledninger, sånn med tanke på mengden konsumert alkohol før bybesøk
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #63 Skrevet 11. juli 2013 Kjæresten min ble kasta ut av et utested en gang fordi han hosta. Vakten mente at han kasta opp, noe han ikke gjorde. Men han måtte da ut fordeom. Jeg har også blitt kasta ut mange ganger, en gang kom jeg ikke en gang da jeg stod i kø. Det var midt på vinteren, og det var dritglatt. Jeg skulle gå fremover i køen, men sklei litt på isen. Jeg datt ikke ellernoe, jeg bare mista balansen litt. Da mente vakten at jeg var altfor full, og kunne heller komme tilbake neste helg. Og ikke får man forklart seg heller. Hater vakter på uteplasser, hva tror de at de er egentlig? De hiver jo ut alle og enhver, jeg har sett folk som er helt totalt dritings som har fått kommet inn, hvorpå jeg bare var litt god i gassen liksom, litt brisen. Og jeg blir kasta ut fordi jeg er for full. Anonymous poster hash: 96981...e6f
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. juli 2013 #64 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jepp har blitt kastet ut et par ganger. Mest i mine yngre dager. Jeg ble kastet ut en gang for ikke så lenge siden da jeg klarte å tryne i trappen på utestedet. Utestedet var på 2 etasjer. Jeg tryna ikke fordi jeg var for full. Heller det at jeg hadde på meg veldig høye hæler og klarte å tråkke helt feil. Ble uansett kasta ut. En annen gang klarte jeg å sove i sofan. Jeg var litt for full, men jeg synes det var så kjedelig der. Bare irriterende mennesker. Da vennene mine var ute å røyka, så sovnet jeg Jeg ble vekket av en sur mann som følgte meg ut. Jeg var kjempe trøtt og kunne like godt stå å sove. Jeg tok en taxi hjem og la meg Så var det den gangen jeg ble så drita at jeg klarte å spy midt på dansegulvet. Jeg var 18 og hadde tatt alt for mange shots. Ble fort kastet ut og ble nektet inngang på alle de andre utestedene utenom 1. Jeg kom visst inn selv om jeg stinka spy. Tok ikke lang tid før jeg kasta ut da jeg klarte å rammle over bordet og rive ned stoler og drikke. Jeg lå bare som en sammenkrølla ball på gulvet. Endret 11. juli 2013 av Sunshine23
Vulpes Skrevet 11. juli 2013 #65 Skrevet 11. juli 2013 Har blitt kastet ut én gang for mange år siden, og det var fordi jeg sovnet. Var syk og sliten og hadde drukket litt for mye, så da jeg fikk hvile hodet på skulderen til en kompis sovnet jeg før jeg fikk sukk for meg. Jeg skjønte ikke at jeg ble kastet ut da, jeg trodde bare stedet stengte. Vennene mine prøvde å krangle og kjefte mens jeg bare tuslet lydig ut uten noe mere om og men, haha. Så det skal jeg ha, jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre uansett hvor trøtt eller full jeg er
Andrelinoge Skrevet 13. juli 2013 #66 Skrevet 13. juli 2013 Var på kompis treff i Bergen. Alle i godt humør og vi danset og herjet mye (kommer fra bygda stort sett hele gjengen. Kom en flokk med damer som tok plassene våre da vi var ute og danset halvparten av oss. Drev og rotet borte hos de for å finne jakka mi i mørket (fekk noen dødlige blikk). Viste seg at de hadde kastet klærne våres på gulvet. Vi sa eller gjorde ingenting med det vi var ikke i dårlig humør. Så ble vi hukket inn 1 etter 1 og kastet ut. + 1 anna som var i godt humør og danset som vi pratet litt med utenfor. Jauv vi kranglet litt gitt med vakta ene vakta. Vet ikke helt hvorfor vi ble kastet ut men trur det var fordi vi sa til vakten at noen måtte komme å tørke av bordet jentene hadde veltet en del drinker da de gikk forbi sa en kompis (jeg såg det ikke).
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #67 Skrevet 14. juli 2013 Har blitt kastet ut én gang for mange år siden, og det var fordi jeg sovnet. Var syk og sliten og hadde drukket litt for mye, så da jeg fikk hvile hodet på skulderen til en kompis sovnet jeg før jeg fikk sukk for meg. Jeg skjønte ikke at jeg ble kastet ut da, jeg trodde bare stedet stengte. Vennene mine prøvde å krangle og kjefte mens jeg bare tuslet lydig ut uten noe mere om og men, haha. Så det skal jeg ha, jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre uansett hvor trøtt eller full jeg er Tonje du er så søt! Måtte bare si det Anonymous poster hash: 42186...942
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #68 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har aldri blitt kastet ut av et utested, for jeg liker ikke å bli drita ute på byen. Men på 18-årsdagen min var det en konsert i hjembygda mi, noe som førte til at jeg ble svæææært beruset. Det var jo 18-årsdagen min, så jeg føler at det var litt greit, siden det var første gang jeg kunne drikke alkohol lovlig... offentlig. Jeg ble ikke kastet ut, men ble anbefalt å gå hjem av en av vaktene der. Så det gjorde jeg uten motstand. Men det var så flaut at jeg aldri har turt å bli ordentlig full på offentlige arrangementer igjen. Jeg hadde visst klina med en fyr, danset enormt, og til slutt måtte jeg nærmest bæres hjem. Jeg gjorde ingenting ille, men det var definitivt ikke mitt stolteste øyeblikk. Anonymous poster hash: bfb89...8c5
Armitage Skrevet 14. juli 2013 #69 Skrevet 14. juli 2013 Ble kasta ut for noe helt tåpelig noe. Var ikke full engang. Venninna mi var ganske full da og hang over meg. Så snublet hun i en stol og grep tak i meg, så det så vel ut som vi begge to stod og sjanglet. Likte ikke helt måten dørvakta gjorde det på da. Han tok tak i jakkene våre bak og dro oss mot utgangen og dytta oss ut før jeg fikk summet meg. Hadde gått pent og pyntelig ut om jeg ble bedt om det på egne ben. Setter ikke pris på å bli omtrent løfta etter klærne og dytta ut på den måten.
Gjest Inggolf Skrevet 14. juli 2013 #70 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har aldri blitt kastet ut av et utested, for jeg liker ikke å bli drita ute på byen. Men på 18-årsdagen min var det en konsert i hjembygda mi, noe som førte til at jeg ble svæææært beruset. Det var jo 18-årsdagen min, så jeg føler at det var litt greit, siden det var første gang jeg kunne drikke alkohol lovlig... offentlig. Jeg ble ikke kastet ut, men ble anbefalt å gå hjem av en av vaktene der. Så det gjorde jeg uten motstand. Men det var så flaut at jeg aldri har turt å bli ordentlig full på offentlige arrangementer igjen. Jeg hadde visst klina med en fyr, danset enormt, og til slutt måtte jeg nærmest bæres hjem. Jeg gjorde ingenting ille, men det var definitivt ikke mitt stolteste øyeblikk. Anonymous poster hash: bfb89...8c5 Hvis du leser innleggene i tråden her så finner du ganske raskt ut at man nødvendigvis ikke trenger å være så full for å bli kasta ut..man trenger faktisk ikke å ha rørt alkohol i det hele tatt faktisk..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #71 Skrevet 14. juli 2013 Hvis du leser innleggene i tråden her så finner du ganske raskt ut at man nødvendigvis ikke trenger å være så full for å bli kasta ut..man trenger faktisk ikke å ha rørt alkohol i det hele tatt faktisk.. Nettopp! Jeg har en bekjent med hjerneskade, hun snøvler litt når hun snakker pga hjernesvulsten. Hun ble kastet ut av Sidesporet pub på Oslo s. Da var hun klin edru. Anonymous poster hash: 42186...942
Vulpes Skrevet 14. juli 2013 #72 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tonje du er så søt! Måtte bare si det Anonymous poster hash: 42186...942 Haha, takk! Hvis du leser innleggene i tråden her så finner du ganske raskt ut at man nødvendigvis ikke trenger å være så full for å bli kasta ut..man trenger faktisk ikke å ha rørt alkohol i det hele tatt faktisk.. En kompis av meg ble nektet å komme inn på Justisen for ikke så lenge siden fordi han «var for full». Han hadde drukket den kvelden, men ikke mye, og han virket ikke brisen en gang. Og jeg var edru den kvelden, så dette er jeg helt sikker på. Mistenker at det var fordi stedet var ganske fullt, og de ønsket en høyere prosentdel jenter. Utrolig urettferdig og kjønnsdiskriminerende behandling — og det bekrefter mistanken om at en del utesteder og dørvakter ikke går særlig inn for å behandle folk rettferdig. Kan forstå at man som dørvakt blir drittlei bortforklaringer og unnskyldninger til slutt... Men likevel, litt skjønn må man da kunne vise. Endret 14. juli 2013 av Tonje!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #73 Skrevet 14. juli 2013 Søsteren min jobber i utebransjen i Oslo, og hun kunne fortelle meg at på de fleste utesteder er det kvotering...antall pene jenter, menn, fargede (helst ikke så mange), osv osv.. Fikk selv oppdage det da vi var ute på byen sammen nylig, og hun var 3 år for ung for aldersgrensen utestedet hadde. Vakten spurte om hun hadde leg, og hun ga han visakortet sitt. Han oppdaget jo at hun bare var 21, men etter å ha kikket litt på henne så sa han at det var "greit for denne gangen"... søsteren min er dødspen, type Victoria Secret-modell.. Anonymous poster hash: a95a9...b24
rosahelikopter Skrevet 14. juli 2013 #74 Skrevet 14. juli 2013 Har blitt kastet ut en gang, men det var på en snill måte. Hadde drukket noe jeg ikke magen helt tålte, så det kom i retuer litt her og der. Så gikk jo inn på doen for å spy ferdig. Så kom han som jobbet på pubben og sa det er nok best du går hjem for idag, her er et glass vann du kan drikke. Også fikk jeg lov til å gjøre meg ferdig. Beklaget for meg og gikk fint hjem og la meg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #75 Skrevet 15. juli 2013 Ja, det har jeg. Jeg var på et 20+ utested for første gang sammen med venner og var så full at jeg ikke visste hvem jeg var. Så får jeg øye på han jeg hadde noe på gang med. Jeg kaster meg over han og drar han med meg inn på guttedoen og inn i en bås. Døren var litt vanskelig å få låst så jeg bare dret i hele greia. Vi starter med å kle av hverandre og prøver etter beste evne å stappe penisen hans inn i meg mens jeg vakler på et ben i høye heler, og i løpet av denne tiden er de mange folk innom og tar en titt. Plutselig kommer en vakt og hiver oss ut, rekker ikke å ta med meg jakka engang. Mitt stolteste øyeblikk.... Og fra slike situasjoner oppstår mange voldtektsannmeldelser folken når jenta dagen etter da bare husker bruddstykker av hva som har skjedd.Anonymous poster hash: 62df9...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #76 Skrevet 15. juli 2013 Søsteren min jobber i utebransjen i Oslo, og hun kunne fortelle meg at på de fleste utesteder er det kvotering...antall pene jenter, menn, fargede (helst ikke så mange), osv osv.. Fikk selv oppdage det da vi var ute på byen sammen nylig, og hun var 3 år for ung for aldersgrensen utestedet hadde. Vakten spurte om hun hadde leg, og hun ga han visakortet sitt. Han oppdaget jo at hun bare var 21, men etter å ha kikket litt på henne så sa han at det var "greit for denne gangen"... søsteren min er dødspen, type Victoria Secret-modell.. Anonymous poster hash: a95a9...b24 Kvotering i miste skjenkebevilgningen ved kontroll da ?Anonymous poster hash: 8bfd7...497
Gjest Sakone Skrevet 15. juli 2013 #77 Skrevet 15. juli 2013 Kvotering i miste skjenkebevilgningen ved kontroll da ?Anonymous poster hash: 8bfd7...497 så lenge hun er 21 så er det ikke noe problem. Ofte har utesteder høyere grenser ala 25 fordi de ønsker et eldre klientell, men den grensen har ingenting med alkoholgrensene på 18 og 20 å gjøre. 1
Cosette Skrevet 15. juli 2013 #78 Skrevet 15. juli 2013 Ikke fra en bar, så vidt jeg kan huske - men fra et femstjerners hotell (typisk streit forretningsturhotell) en gang på en storbyreise. Kanskje ikke så rart med tanke på at min venninne, som vanligvis er veldig ordentlig, hadde invitert diverse av gatas løse fugler hun kom over på veien hjem fra byen (fylliker, uteliggere..) med på et heidundranes hotellromnachspiel "bare for gøy".. for så å kaste opp i hotellheisen.
Gjest Inggolf Skrevet 15. juli 2013 #79 Skrevet 15. juli 2013 Søsteren min jobber i utebransjen i Oslo, og hun kunne fortelle meg at på de fleste utesteder er det kvotering...antall pene jenter, menn, fargede (helst ikke så mange), osv osv.. Fikk selv oppdage det da vi var ute på byen sammen nylig, og hun var 3 år for ung for aldersgrensen utestedet hadde. Vakten spurte om hun hadde leg, og hun ga han visakortet sitt. Han oppdaget jo at hun bare var 21, men etter å ha kikket litt på henne så sa han at det var "greit for denne gangen"... søsteren min er dødspen, type Victoria Secret-modell.. Anonymous poster hash: a95a9...b24 Joda, at det er trynefaktor omtrent overalt (ihvertfall på mange steder) er vel en kjent greie, men da kommer man jo ikke inn i det hele tatt..Da er det ikke sånn at en kommer inn og så blir kasta ut slik som historiene i denne tråden forteller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå