Gå til innhold

Har du noengang blitt kastet ut av et utested?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer på en gang jeg ble "kasta ut", men det var bare fordi jeg hadde på meg russebukse. Det var tirsdagskveld og vi skulle bare ta en kaffe og skravle. Er restaurant/kafe der før de åpner som pub. :P De hadde kleskode der gitt...

Ble også nektet inngang på noe julefest greier fordi jeg hadde på meg bukse og ikke skjørt. :P Fikk ringt rundt og lånt et skjørt da, men det verste var at da jeg kom inn så jeg et par jenter som hadde på seg bukse. Men de var litt mer inn i det miljøet der enn meg (bygdefest), så det gikk vel litt på trynefaktor. o.O

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble kastet ut av ballgrinda på IKEA... Hva jeg gjorde der aner jeg ikke. Knabbet shitloads med blyanter på vei ut, og da kom vaktene springende etter meg på parkeringsplassen, men jeg løp fra dem... Mohaha!

Anonymous poster hash: 85c9f...b47
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

jeg ble kasta ut fra Trompeten i Oslo.. Jeg kom direkte fra familieselskap og møtte venninnene mine ikke så langt unna utestedet, som hadde fåsha en god del først. Jeg hadde kun 175 kroner hele den kvelden (eller en stund etter den kvelden og forøvrig). Det kostet 100 kroner og komme inn, så det betalte jeg de til første vaktene i døra. Da jeg kom forbi dem så var det 2 vakter til der for å skjekke vesker, stempel og for å passe på. De 2 vaktene mente at jeg var aaaaaltfor full så de dro meg ut etter jakka! Fyy søren så provosert jeg ble!!! Ikke fikk jeg tilbake pengene mine heller og de resterende 75 kronene måtte brukes på nattbuss! :kjefte: Jeg tror nok jeg skal unnlate å fortelle om detaljene etter dette, men de vaktene hadde nok ikke en så god kveld videre, sånn humørmessig.... jeg kommer ihvertfall ALDRI tilbake til det stedet!

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

jeg ble kasta ut fra Trompeten i Oslo.. Jeg kom direkte fra familieselskap og møtte venninnene mine ikke så langt unna utestedet, som hadde fåsha en god del først. Jeg hadde kun 175 kroner hele den kvelden (eller en stund etter den kvelden og forøvrig). Det kostet 100 kroner og komme inn, så det betalte jeg de til første vaktene i døra. Da jeg kom forbi dem så var det 2 vakter til der for å skjekke vesker, stempel og for å passe på. De 2 vaktene mente at jeg var aaaaaltfor full så de dro meg ut etter jakka! Fyy søren så provosert jeg ble!!! Ikke fikk jeg tilbake pengene mine heller og de resterende 75 kronene måtte brukes på nattbuss! :kjefte: Jeg tror nok jeg skal unnlate å fortelle om detaljene etter dette, men de vaktene hadde nok ikke en så god kveld videre, sånn humørmessig.... jeg kommer ihvertfall ALDRI tilbake til det stedet!

Dørvaktene på trompeten er jo gærne da! Jeg var der med broren min (edru på forhånd), tok bare noen få øl men så kasta de han ut fordi de mente han var ruspåvirket! Han tar knapt en paracet liksom.. Jeg ble så sint, kjefta på dørvakta, og da presterer han å spørre om jeg vil bli med han hjem.. charming people det der. Vet om mange andre episoder på det stedet og, det er ikke et bra utested!

Anonymous poster hash: 42186...942

AnonymBruker
Skrevet

Neh... Har for (u)vane å oppføre meg som folk stadig vekk, også i beruset tilstand ;)

Anonymous poster hash: f5e36...b30
AnonymBruker
Skrevet

Neh... Har for (u)vane å oppføre meg som folk stadig vekk, også i beruset tilstand ;)

Anonymous poster hash: f5e36...b30

Da er du heldig :) Merker selv at jeg blir veldig hissig av å drikke jäger bombs, så holder meg unna det. Cava gjør meg så bliiid!

Gjest Inggolf
Skrevet

Dørvaktene på trompeten er jo gærne da! Jeg var der med broren min (edru på forhånd), tok bare noen få øl men så kasta de han ut fordi de mente han var ruspåvirket! Han tar knapt en paracet liksom.. Jeg ble så sint, kjefta på dørvakta, og da presterer han å spørre om jeg vil bli med han hjem.. charming people det der. Vet om mange andre episoder på det stedet og, det er ikke et bra utested!

Jeg blir så uttttrolig provosert jeg!!

Det hadde vært så utrolig deilig om INGEN dro dit mer!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldr blitt kastet ut, men har blitt nektet adgang siden jeg var for full :P

Ja, de kan nekte deg adgang over en viss tid dersom du ikke oppfører deg. Har flere "venner" som har blitt banned fra utesteder i sånn 6 mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldr blitt kastet ut, men har blitt nektet adgang siden jeg var for full :P

Ja, de kan nekte deg adgang over en viss tid dersom du ikke oppfører deg. Har flere "venner" som har blitt banned fra utesteder i sånn 6 mnd.

Oj.. men hvordan holder de styr på det da? Kan skjønne det på småsteder men i byer som Oslo, Trondheim osv kan det vel bli litt vanskelig.

Skrevet

Ja, og det var veldig pinlig, synes jeg. Jeg drikker veldig sjelden, og derfor glemmer jeg at jeg ikke tåler så mye som før (da jeg drakk litt oftere). Så jeg ble rett og slett bedt om å gå fordi jeg var for full. Men jeg gjorde ikke noe galt utover det, bare så det er nevnt. Jeg var enig med vakta om at det var på tide å gå hjem. :P

En annen gang var hadde jeg ikke drukket særlig, og var ikke full. Vakten slapp meg inn uten noen problemer, og jeg ble stående innenfor døra for å vente på følget mitt. Jeg har en uvane med å tippe fra side til side når jeg står og venter, og man kan jo bare tenke seg hvordan det så ut for dørvakta, hehe Så da ble jeg pent nødt til å "gå meg en runde". Da jeg kom tilbake etter de to minuttene var alt greit, gitt....

Men utenom de to gangene har det gått veldig knirkefritt på byen, og jeg merker som regel selv når det er på tide å bytte ut øl med vann.

Skrevet

Oj.. men hvordan holder de styr på det da? Kan skjønne det på småsteder men i byer som Oslo, Trondheim osv kan det vel bli litt vanskelig.

Ja, dette er i en by på 40.000 mennesker med èn nattklubb og fire barer.

Tror de holder styr på navnene. Dørvaktene får nok beskjeder àla "ikke slipp inn den personen som heter Bjørn Bjørnsen", for eksempel. Men det er jo bare for Mr. Bjørnsen å låne seg en ID av en venn eller noe, så slipper han inn :P

Det er nok ikke et bulletproof system, nei...

Skrevet

Jeg var så dramatisk når jeg var 18. Jeg var hun fulle blondina i kort skjørt som kastet øl på gutter som var klåfingrete. Så det har fått meg kastet ut noen ganger ja.

Har også blitt bannet fra et utested i 6 mnd. Var en fyr som hadde vært max ufin og kasta en sneip i håret på en venninne av meg, og så like etter spytta etter henne. :( så da gikk jeg rolig å pent bak han og karatesparket han ned en trapp. Heldigvis var en dørvakt på tur opp nevnte trapp og fikk tatt tak i fyren før han rulla helt ned men jeg fikk en gammeldags skyllebøtte å rett ut. Gikk bra med alle da!

Nå er det snart 10 år siden å jeg er snill pike.

Skrevet

Jeg synes noen dørvakter er litt for strenge og ikke vet hvem som er full eller ikke.

I fjor sommer var jeg og min lillesøster på byen. Hun ble bedt om å gå fordi hun liksom var for "full" Ja man blir jo full av 2 rusbrus liksom :roll: Det nytta ikke å diskutere med han. Hun var for dritings og kunne bare se å komme seg ut.

Merkelig nok, så satt noen i sofan å hoiet og sang. Ratt de ikke ble kastet ut. :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Generelt syns jeg dørvaktene i Oslo er noen frekke drittsekker som tror de eier verden. Kjøkken & Bar f.eks, og Justisen, helt ekstremt! Og nei jeg pleier ikke rave rundt dritings.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt kasta ut, men hele følget har blitt nektet inngang fordi én av 8 var for full, og de ville ikke gjøre henne forlegen og gi henne skylden. Jeg kjente jo dørvakta, så det var derfor jeg fikk høre den egentlige grunnen..

Har blitt nektet inngang fordi jeg var "bare" 22 og de ønsket klientell mellom 23 og 30 år. Andre yngre damer kom inn like etter meg, så jeg var vel ikke pen nok den kvelden:p

Venninner og venner har blitt kastet ut, og da har jeg fulgt etter i solidaritet. Man blir jo kastet ut for ingenting, å taste feil kode i baren, snuble litt fordi det er så sykt mye folk, for korte ermer på t-skjorta og for høylytt latter.

Jeg BURDE ha blitt kastet ut flere ganger, bl.a for slossing, å vært megadrita og frekk i kjeften. Utrolig nok har vaktene bare sett den andre veien. Slossinga var når kjæresten min kom inn døra hånd i hånd med ei jente som jeg mistenkte han var utro med. Rev av han klærne og slengte han i bakken, aldri har jeg klikket på den måten før eller siden. Helt utenkelig å gjøre når man edru, men det bobler virkelig over når man er full.

Anonymous poster hash: a726d...a63
AnonymBruker
Skrevet

Ja har blitt kasta ut en gang, jeg var ikke full hadde tatt et glass øl. Men fikk et epileptiske anfall, så jeg virka full. Prøvde og forklare vakten det, men jeg klarte ikke snakke så han trodde jeg var drita full. Fikk ikke varsla mine venner og var så omgåka at jeg bare gikk rundt i byen i en time før jeg kom til meg selv.

Jeg hadde kort i min lommebok om at jeg hadde epelepsi, men det ble ikke skjekka. Da jeg " våkna" eller kom til meg selv visste jeg ikke hvor jeg.

og jeg skal jeg skal kjøpe et smykke som viser jeg har epilepsi( har ikke hatt anfall så ofte, men ser det kan være viktig. Et spm til dere utelivsfolk, vurderer dere om det kan være andre grunner til at folk virker fulle eller antar dere alltid at det er på grunn av det de har drukket.

Anonymous poster hash: 65cc1...bee

Gjest Inggolf
Skrevet

Generelt syns jeg dørvaktene i Oslo er noen frekke drittsekker som tror de eier verden. Kjøkken & Bar f.eks, og Justisen, helt ekstremt! Og nei jeg pleier ikke rave rundt dritings.

Ja, noe veldig og da!! Jeg synes Dr. Jackylls har totalt idiotiske vakter!

Jeg hater virkelig folk som troooor de har så mye autoritær makt, og her er dørvakter (stort sett) ekstreme!

Gjest Normalfordeling
Skrevet (endret)

Jeg har aldri blitt kastet ut. Ble nektet inngang en gang fordi kompisen var for full.. Skjønner vel den. Han sovnet i sofaen min, skled ned på gulvet under sofabordet og sov videre. :)))))

Hmm. Etter ufattelige mange år på byen så er det her jeg kan komme opp med. :fnise:

Endret av Normalfordeling
Gjest Badabing
Skrevet

Jepp, jeg har blitt båret ut over skulderen til en vakt på Millers i Ålesund som mente at jeg var for full. Jeg tok igjen på en fyr som tafset, og vaktene mente at jeg lagde bråk. Det er i alle fall slik jeg husker det. :P

• Liker 1
Skrevet

Men er man banna for alltid liksom eller kan man komme tilbake når det har gått en stund? Jeg syns det er vannvittig pinlig! Er for gammel til å være såå teit!

Det skal mye til for å bli nektet for alltid. Om oppførselen din er slik at det ikke er noe poeng å ha deg inn, fordi du skaper dårlig stemning eller rett og slett er et problem for egen og andres sikkerhet - så kan du regne med å være nektet for alltid.

Men hovedsaklig så skal det langt mer til enn litt fyllavrøvl for å aldri komme tilbake. Husk at stedet vil jo veldig gjerne ha pengene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...