AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor og hva skjedde? Jeg ble pælma ut fra en bar i helgen, utrolig flaut, vakta sa jeg burde gå hjem og legge meg for jeg var altfor full. Det er utrolig pinlig! Jeg bare gikk da, uten problem. Pleier det være sånn at man aldri får komme inn i baren igjen? Jeg var kanskje litt frekk mot vakta men var bare fyllerør. Ble også kasta ut en annen gang for noen år siden, huff. Husker jeg anklaget bartenderen for å ha stjålet bankkortet mitt. Ikkje bra! Skal drikke mindre fra nå av, jeg LOVER!!!! Anonymous poster hash: 42186...942
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Å ja da, det har jeg. På et sted kom jeg snublende inn døra og ramla ned barstolen og ble kasta ut. Der fikk jeg 2 sjanser da, he he. Så ble jeg sur fordi jeg skulle hente jakka mi et sted så fant de den ikke, jeg klikka og ble kasta ut. Jakka hadde jeg forresten glemt hjemme. Å så var jeg på et utested, satt ute og tok meg en røyk og skulle gå inn igjen snubla i trappa og ble nektet adgang, he he tenkte jeg og gikk rundt bygget inn en annen inngang. På sportsbaren vsr jeg alt for full til å komme inn så jeg ble bedt om å gå en runde rundt bygget, ha ha. Gikk vel 3-4 runder før jeg skjønte at han ikke slapp meg inn. Nå orker jeg ikke å skrive flere eksempler.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Å ja da, det har jeg. På et sted kom jeg snublende inn døra og ramla ned barstolen og ble kasta ut. Der fikk jeg 2 sjanser da, he he. Så ble jeg sur fordi jeg skulle hente jakka mi et sted så fant de den ikke, jeg klikka og ble kasta ut. Jakka hadde jeg forresten glemt hjemme. Å så var jeg på et utested, satt ute og tok meg en røyk og skulle gå inn igjen snubla i trappa og ble nektet adgang, he he tenkte jeg og gikk rundt bygget inn en annen inngang. På sportsbaren vsr jeg alt for full til å komme inn så jeg ble bedt om å gå en runde rundt bygget, ha ha. Gikk vel 3-4 runder før jeg skjønte at han ikke slapp meg inn. Nå orker jeg ikke å skrive flere eksempler. Åh, det med jakka har jeg også vært borti forresten! "Du stjal jakka mi forbanna tyv!" Haha stakkars folk som jobber i utelivsbransjen, de skulle hatt en medalje. Gjelder forsåvidt også de som jobber på Burger King og 7-11 på kveldstid. De må nok tåle litt av hvert. Jeg mener ikke å være ufyselig i fylla, blir bare litt.. kranglete når jeg er trøtt på slutten av kvelden. Anonymous poster hash: 42186...942 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 jeg har ikke. men har en kamerat som støtt og stadig blir kastet ut. engang så kom vi inn. det første han gjør er å ta tak i et bord med masse drikke på å velte det....ikke populært.... Anonymous poster hash: 1b4f8...62e 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jepps. Ble kastet ut fra Saras Telt fordi vi badet i fontena der Vi var ikke snydens, bare veldig "morsomme". 3
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Å ja saras telt ja, prøvde og snike ut en øl der og ble tatt. Fikk med meg et askebeger da, kan bli kleptis i fylla når det gjelder askebegre og ølglass.
Miss Lucky Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 De gangene jeg har blitt bedt om å gå, evt ikke sluppet inn er de gangene jeg har vært mest edru. Sinnsykt irriterende. 3
Madeon Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Forrige helg! Da ble jeg for første gang "kastet" ut av et utested Hadde allerede hentet jakka og holdt på å forlate utestedet da en vakt kom bort til meg, tegnet et kryss over stempelet på hånda og ba meg gå hjem fordi jeg så alt for full ut. Sannheten er at jeg var stupe dritings, men jeg klarte å sjangle hjem etter en tur innom både Burger King, 7-eleven, en tilfeldig 40-årsfest og et nach 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Men er man banna for alltid liksom eller kan man komme tilbake når det har gått en stund? Jeg syns det er vannvittig pinlig! Er for gammel til å være såå teit! Anonymous poster hash: 42186...942
Zzyzx Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Pleier det være sånn at man aldri får komme inn i baren igjen? Jeg var kanskje litt frekk mot vakta men var bare fyllerør. Anonymous poster hash: 42186...942 Nei litt godt og gammeldags fyllerør gjør ikke at du blir kasta ut for noe mer enn den ene kvelden. Hadde du derimot gått helt agurk og fysisk gått løs på vakta så hadde saken stilt seg noe annerledes. Jeg har jobba som dørvakt selv og jeg har kasta ut min andel grisefulle gutter og jenter, neste dag husker vi ikke ansiktet ditt en gang.
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Men er man banna for alltid liksom eller kan man komme tilbake når det har gått en stund? Jeg syns det er vannvittig pinlig! Er for gammel til å være såå teit! Anonymous poster hash: 42186...942 Jeg har alltid kommet inn igjen.
Gjest Kim Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Nei det har jeg aldri, men jeg har nektet servering eller bedt flere gjester om å gå enn jeg klarer å telle... Nordmenn har en tendens til å drikke seg for fulle.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Så bra! Jeg går ikke så ofte ut heller da. Var på Nichol & Son i Vika. Anonymous poster hash: 42186...942
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Jeg ble kasta ut fra et utested en gang. Jeg var drita full, jeg hadde med høyttalere som det drønnet noe black metal fra, og jeg gikk i bh og miniskjørt... så flasha jeg puppene og shottet en drikk jeg døpte Alzheimers. Viste seg at det ikke var et utested, men en kirke som hadde nattverd. Da gir det mening hvorfor det var unger der Anonymous poster hash: 85c9f...b47 5
Crizpo Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Ja, det har jeg. Jeg var på et 20+ utested for første gang sammen med venner og var så full at jeg ikke visste hvem jeg var. Så får jeg øye på han jeg hadde noe på gang med. Jeg kaster meg over han og drar han med meg inn på guttedoen og inn i en bås. Døren var litt vanskelig å få låst så jeg bare dret i hele greia. Vi starter med å kle av hverandre og prøver etter beste evne å stappe penisen hans inn i meg mens jeg vakler på et ben i høye heler, og i løpet av denne tiden er de mange folk innom og tar en titt. Plutselig kommer en vakt og hiver oss ut, rekker ikke å ta med meg jakka engang. Mitt stolteste øyeblikk.... 2
Gjest Jepp123 Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Jepp. Og da var jeg edru og sjåfør for kvelden. Fikk beskjed om å gå rundt kvartalet for å bli edru. 2
Cathrine88 Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Ja. Søsteren min fortalte vakta at jeg var 17 år og hadde falsk legitimasjon.Jeg var 21. Og det er fortsatt ikke morsomt. 16
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 nah, men jeg har hevet ut en del. også en del kjente fjes.
Gjest Crazycatlady Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Ja, men sånn går det når man sovner under bordet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Kom på en historie til (guud jeg trodde jeg hadde fortrengt de fleste hendelsene). Var på News i Trondheim og sovna på dansegulvet.. Mange år siden! Du kan ikke sove her sa dørvakta. Hvorfor ikke liksom lol. Anonymous poster hash: 42186...942
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå