Gå til innhold

Har du noengang blitt kastet ut av et utested?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor og hva skjedde?

Jeg ble pælma ut fra en bar i helgen, utrolig flaut, vakta sa jeg burde gå hjem og legge meg for jeg var altfor full. Det er utrolig pinlig! Jeg bare gikk da, uten problem.

Pleier det være sånn at man aldri får komme inn i baren igjen? Jeg var kanskje litt frekk mot vakta men var bare fyllerør.

Ble også kasta ut en annen gang for noen år siden, huff. Husker jeg anklaget bartenderen for å ha stjålet bankkortet mitt. Ikkje bra! Skal drikke mindre fra nå av, jeg LOVER!!!!

Anonymous poster hash: 42186...942
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Å ja da, det har jeg. På et sted kom jeg snublende inn døra og ramla ned barstolen og ble kasta ut. Der fikk jeg 2 sjanser da, he he. Så ble jeg sur fordi jeg skulle hente jakka mi et sted så fant de den ikke, jeg klikka og ble kasta ut. Jakka hadde jeg forresten glemt hjemme. Å så var jeg på et utested, satt ute og tok meg en røyk og skulle gå inn igjen snubla i trappa og ble nektet adgang, he he tenkte jeg og gikk rundt bygget inn en annen inngang. På sportsbaren vsr jeg alt for full til å komme inn så jeg ble bedt om å gå en runde rundt bygget, ha ha. Gikk vel 3-4 runder før jeg skjønte at han ikke slapp meg inn. Nå orker jeg ikke å skrive flere eksempler.

AnonymBruker
Skrevet

Å ja da, det har jeg. På et sted kom jeg snublende inn døra og ramla ned barstolen og ble kasta ut. Der fikk jeg 2 sjanser da, he he. Så ble jeg sur fordi jeg skulle hente jakka mi et sted så fant de den ikke, jeg klikka og ble kasta ut. Jakka hadde jeg forresten glemt hjemme. Å så var jeg på et utested, satt ute og tok meg en røyk og skulle gå inn igjen snubla i trappa og ble nektet adgang, he he tenkte jeg og gikk rundt bygget inn en annen inngang. På sportsbaren vsr jeg alt for full til å komme inn så jeg ble bedt om å gå en runde rundt bygget, ha ha. Gikk vel 3-4 runder før jeg skjønte at han ikke slapp meg inn. Nå orker jeg ikke å skrive flere eksempler.

Åh, det med jakka har jeg også vært borti forresten! "Du stjal jakka mi forbanna tyv!" Haha stakkars folk som jobber i utelivsbransjen, de skulle hatt en medalje. Gjelder forsåvidt også de som jobber på Burger King og 7-11 på kveldstid. De må nok tåle litt av hvert.

Jeg mener ikke å være ufyselig i fylla, blir bare litt.. kranglete når jeg er trøtt på slutten av kvelden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke. men har en kamerat som støtt og stadig blir kastet ut.

engang så kom vi inn. det første han gjør er å ta tak i et bord med masse drikke på å velte det....ikke populært....

Anonymous poster hash: 1b4f8...62e
  • Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jepps. Ble kastet ut fra Saras Telt fordi vi badet i fontena der :P Vi var ikke snydens, bare veldig "morsomme".

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Å ja saras telt ja, prøvde og snike ut en øl der og ble tatt. Fikk med meg et askebeger da, kan bli kleptis i fylla når det gjelder askebegre og ølglass.

Skrevet

De gangene jeg har blitt bedt om å gå, evt ikke sluppet inn er de gangene jeg har vært mest edru. Sinnsykt irriterende.

• Liker 3
Skrevet

Forrige helg! Da ble jeg for første gang "kastet" ut av et utested :P Hadde allerede hentet jakka og holdt på å forlate utestedet da en vakt kom bort til meg, tegnet et kryss over stempelet på hånda og ba meg gå hjem fordi jeg så alt for full ut. Sannheten er at jeg var stupe dritings, men jeg klarte å sjangle hjem etter en tur innom både Burger King, 7-eleven, en tilfeldig 40-årsfest og et nach :laugh:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men er man banna for alltid liksom eller kan man komme tilbake når det har gått en stund? Jeg syns det er vannvittig pinlig! Er for gammel til å være såå teit!

Skrevet

Pleier det være sånn at man aldri får komme inn i baren igjen? Jeg var kanskje litt frekk mot vakta men var bare fyllerør.

Nei litt godt og gammeldags fyllerør gjør ikke at du blir kasta ut for noe mer enn den ene kvelden. Hadde du derimot gått helt agurk og fysisk gått løs på vakta så hadde saken stilt seg noe annerledes.

Jeg har jobba som dørvakt selv og jeg har kasta ut min andel grisefulle gutter og jenter, neste dag husker vi ikke ansiktet ditt en gang. ;)

Gjest Keikolina
Skrevet

Men er man banna for alltid liksom eller kan man komme tilbake når det har gått en stund? Jeg syns det er vannvittig pinlig! Er for gammel til å være såå teit!

Jeg har alltid kommet inn igjen.
Skrevet

Nei det har jeg aldri, men jeg har nektet servering eller bedt flere gjester om å gå enn jeg klarer å telle...

Nordmenn har en tendens til å drikke seg for fulle.

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Jeg går ikke så ofte ut heller da. Var på Nichol & Son i Vika.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kasta ut fra et utested en gang. Jeg var drita full, jeg hadde med høyttalere som det drønnet noe black metal fra, og jeg gikk i bh og miniskjørt... så flasha jeg puppene og shottet en drikk jeg døpte Alzheimers.

Viste seg at det ikke var et utested, men en kirke som hadde nattverd. Da gir det mening hvorfor det var unger der :danse:

Anonymous poster hash: 85c9f...b47
  • Liker 5
Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg var på et 20+ utested for første gang sammen med venner og var så full at jeg ikke visste hvem jeg var. Så får jeg øye på han jeg hadde noe på gang med. Jeg kaster meg over han og drar han med meg inn på guttedoen og inn i en bås. Døren var litt vanskelig å få låst så jeg bare dret i hele greia. Vi starter med å kle av hverandre og prøver etter beste evne å stappe penisen hans inn i meg mens jeg vakler på et ben i høye heler, og i løpet av denne tiden er de mange folk innom og tar en titt. Plutselig kommer en vakt og hiver oss ut, rekker ikke å ta med meg jakka engang. :( Mitt stolteste øyeblikk....

• Liker 2
Gjest Jepp123
Skrevet

Jepp. Og da var jeg edru og sjåfør for kvelden. Fikk beskjed om å gå rundt kvartalet for å bli edru.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Søsteren min fortalte vakta at jeg var 17 år og hadde falsk legitimasjon.

Jeg var 21. Og det er fortsatt ikke morsomt.

• Liker 16
Skrevet

nah, men jeg har hevet ut en del. også en del kjente fjes.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, men sånn går det når man sovner under bordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom på en historie til (guud jeg trodde jeg hadde fortrengt de fleste hendelsene). Var på News i Trondheim og sovna på dansegulvet.. Mange år siden! Du kan ikke sove her sa dørvakta. Hvorfor ikke liksom lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...