Gå til innhold

Har du noengang blitt kastet ut av et utested?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et utested og kaster ofte ut folk. MEN, det er som oftest fordi de er for fulle, og om det bare er det som er problemet så er det helt greit at de kommer tilbake, med mindre det gjentar seg flere ganger (for da har de tydeligvis et problem). Om de derimot kommer med trusler eller oppfører seg voldelig så blir de utvist med en gang,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tråder som dette som gjør natten litt morsommere for oss søvnløse.. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg ble kastet ut for å være full når jeg var klin edru :angry: Jeg var overtrøtt, var nok det som gjorde det.

Endret av Evilposelos
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja. Da jeg var 18-19 år ble jeg kasta ut, eller geleidet ut, av en vakt fordi jeg sovna ved bordet.

Skrevet

Blitt kasta ut en gang. Jeg var alt for full (og dessuten 17 år gammel på 23-årsplass). Tror det var like greit, fikk en kamerat til å komme og hente meg, og han måtte stoppe hver 100. meter for å la meg spy ut av bilen :P

(Har dessuten blitt nekta inngang pga. fake leg. Men fikk da sneket meg inn likevel ;) )

Skrevet

Ja.

Fyrte opp en sigg inne på utestedet. Tenkte ikke noe særlig over det ettersom jeg var dritings, men vakten var rimelig kjapp på å kaste meg ut.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ble forresten kasta ut fra Tut & Kjør (hva pokker gjorde vi der??). Vi var edru og satt pent ved et bord. Så klikka den lille hissige, og noe smågale, dørvakta og kasta oss ut. Helt uten grunn. Han gikk bare helt agurk uten grunn.

Denne dørvakta var jo kjent for sitt noe hissige temperament og han endte jo i fengsel til slutt. Håper han har fått tvangsbehandling for sitt noe ustabile temperament :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi feiret min venninnes 18 års dag og jeg ble litt for full. Husker vakta slang meg oppå skulderen sin og bar meg ut til min ventende skyss.

I bilen på vei hjem ble vi stoppet i kontroll, jeg åpnet døren på bilen og kastet opp på fortauet. Midt foran politiet.

Dette var for maaaange år siden på et lite sted. Politiet ba kompisen min kjøre meg pent hjem og det gjorde han. Han fikk meg i seng og fant bøtte til meg.

Anonymous poster hash: f86a7...c78
Skrevet

Ble kasta ut fordi venninna mi var for full en gang. Skjønte aldri den der helt. Hu ble jo kasta ut et par minutter etter hun også.

Går vel mest i å gå ut av utestedet for å gjøre noe, for så å få beskjed om at jeg ikke kommer inn igjen. Kommer nesten alltid inn til vanlig da.

Skrevet

Nei, aldri. Jeg kan være kav dritings, men oppfører meg pent. Vet når jeg skal dra hjem før det går for gærent. Så får jeg heller ligge over dassen og banne enn å gjøre det på andre folk.

Jobber også i bar og har også kastet ut en del folk. Skjønner ikke hvorfor noen blir så sure og jævlige på fylla. Kanskje kutte litt ned på mengden alkohol? :P Jeg er glad jeg vet hvor mye jeg tåler og når jeg burde dra hjem.

• Liker 1
Skrevet

Ja, en gang. Meg og en venninne satt pent og nærmest helt edrue på et utested, og bort kom to gutter med en drink hver til oss. Rett etterpå kom en vakt bort til oss, luktet på drinkene våre, ble forbannet og kastet oss ut. Vi ble utestengt i noen måneder, nærmere bestemt hele russetiden, og det var selvfølgelig der de fleste russefestene skulle finne sted. Hadde vi visst dette var en 20+ drikk hadde vi selvfølgelig ikke drukket av den, så det var ganske irriterende å få en såpass hard straff når vi ikke engang visste vi gjorde noe ulovlig... :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kastet ut en gang fordi en vakt trodde jeg var for full, selv om jeg bare hadde drukket en øl. Jeg har veldig dårlig balanse, og går litt rart, og så kom jeg i skade for å snuble. Dette er veldig upraktisk når man blir tatt for å være ruset. Derfor passer jeg meg for å ikke delta i høylydte diskusjoner eller oppføre meg på noe vis som kan forveksles med fyll. Vanligvis er det nok, men som sagt, en gang ble jeg kastet ut. Vennene mine og jeg prøvde å forklare situasjonen, men jeg ble ikke trodd.

Anonymous poster hash: f1edc...091
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kastet ut en gang fordi en vakt trodde jeg var for full, selv om jeg bare hadde drukket en øl. Jeg har veldig dårlig balanse, og går litt rart, og så kom jeg i skade for å snuble. Dette er veldig upraktisk når man blir tatt for å være ruset. Derfor passer jeg meg for å ikke delta i høylydte diskusjoner eller oppføre meg på noe vis som kan forveksles med fyll. Vanligvis er det nok, men som sagt, en gang ble jeg kastet ut. Vennene mine og jeg prøvde å forklare situasjonen, men jeg ble ikke trodd.

Anonymous poster hash: f1edc...091

Ta med deg krykker :)

Anonymous poster hash: 7e70e...c75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har blitt kastet ut, men ble nektet å komme inn en gang da jeg var 18-19, selv om jeg absolutt ikke var full. Også var det en gang jeg absolutt burde vært kastet ut, hvor jeg ikke husker noe som helst av kvelden, bare at jeg antagelig våknet opp på do da det var på tide å dra hjem (jeg var da veldig klar for nachspiel). De jeg var med fortalte at de hadde måttet holde meg oppe, finne fram leg for meg osv for at vi skulle komme inn... dette var langt oppi dalom, mulig de ikke er så strenge der.

Ellers pleier jeg å være nokså kontrollert beruset ute på byen, og om jeg blir for full (det skjer) pleier jeg å skjønne at jeg må komme meg hjem.

Anonymous poster hash: 0bdec...006
Skrevet

Prøvde en gang, litt udiskrét, å snike inn en øl på et utested med hjelp fra en kompis, endte med at vakten kom og heiv oss begge ut. Etterpå stod vi to på utsiden av gjerdet til uteserveringen på det aktuelle utestedet mens vi ventet på at resten skulle bli med oss på et annet sted, da lot ei venninne, som stod på innsiden av gjerdet, meg drikke av ølen hennes og da kom samme sure vakten og heiv henne også ut.

Skrevet

Haha morsom tråd

Ble kastet ut etter kun 10 min eller noe da jeg var 18. Kom kanonfull til byen og kom (merkelig nok) inn på utestedet. Tok ikke lang tid før jeg ble kastet ut. Sjanglet rundt og var ALT for full. Jeg klarte også å spy rett utafor utestedet.

En annen gang ble jeg kastet ut (var vel 20 eller noe) da jeg gal kjerring plutselig fløy på meg. :sjokkert: Jeg bae forsvarte meg selv, men skjønner godt at jeg å ble hivd ut da. Dørvaktene så jo bare 2 gale jenter ligge på gulvet å sloss :fnise: Aner ikke hvorfor hun klikket. Jaja

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, men har blitt nektet inngang et par ganger da ;)

Anonymous poster hash: 5e0d9...f88
Skrevet

Ja, i mitt eget utdrikkingslag....

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg kom på en til.

Gjelder McDonald? Vi ble kasta ut der engang da vi hadde matkrig - de likte ikke det gitt :P

AnonymBruker
Skrevet

Ble nesten kasta ut fra Johns i Oslo en gang.. men var på vei hjem uansett da dørvakta kom bort til meg og spurte om jeg kanskje var litt vel full. Det er bare så utroooolig flaut!

Anonymous poster hash: 42186...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...