Gå til innhold

Erfaringer med Nutrilett, allevo eller Noka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Problemet er at etter en uke eller to på Noka, er man så drittlei liksommat at det er vanskelig å holde seg til et fornuftig kosthold etterpå. Kroppen skriker etter ordentlig mat som smaker noe, det er i alle fall min erfaring. Dyrt er det også, for meg var det i alle fall bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

jeg har svart tidligere her, men jeg tror jeg skal svare litt mer utfyllende, og forhåpentligvis få litt vett inn i hodet på noen her.

Jeg begynte med noka januar 2012, kombinert med annen mat. Jeg kunne aldri spist BARE noka, fordi det er rett og slett dritkjedelig, og smaker ekkelt. Noen av tingene var ok, resten smakte enten papp eller oppkast. Dessuten var det dyrt. Og ja, jeg gikk ned i vekt. Men jeg kombinerte som sagt noka, med vanlig mat, og jeg sluttet med noka etter kanskje 2-3 uker. Fant ut at vanlig mat var så mye bedre og enklere, og at det faktisk ikke var så vanskelig å lage sunn, god og næringsrik mat med lite kalorier. Som mettet mye mer enn nokaen. Og som var billigere. Penger ut av vinduet - jeg endte opp med å kaste flere pakker med milkshake og gryter som jeg rett og slett ikke orket tanken på å spise. Jeg gikk ned med egen hjelp, uten å gå opp igjen etterpå. Og siden januar 2012 har jeg altså gått ned over 30 kg. Med vanlig mat, og god mat. og det er ikke vanskeligere å spise vanlig mat enn å spise noka. Faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...