Gå til innhold

Erfaringer med Nutrilett, allevo eller Noka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har dere der ute erfaringer med disse pulver kurene? Jeg vurderer å gå på dette i en uke for å få en kikk start på vektnedgangen. Hvor mye går man ned? Jeg veier 63kg og er 163, hvor mye kan jeg forvente å gå ned?

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har dere der ute erfaringer med disse pulver kurene? Jeg vurderer å gå på dette i en uke for å få en kikk start på vektnedgangen. Hvor mye går man ned? Jeg veier 63kg og er 163, hvor mye kan jeg forvente å gå ned?

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 118a5...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Ja, jeg har erfaring med noka. Og min erfaring er at sunt kosthold med ordentlig mat og trening funker mye bedre, også som kickstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Solsmil her :-) Kurer/ slankekurer har jeg ingen tro på, men en varig kostholdsendring og trening.

Endret av OPIgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye du går ned kommer an på hvor mye du inntar, uansett om det er shakes eller mat. Du går ikke ned av f eks Noka- shaker, du går ned fordi du har lavt kaloriinntak.



Anonymous poster hash: 0a234...e47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 118a5...50f

Jeg er 21 år gammel.

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ble tynnfeit på et blunk fordi det tærer på musklene.



Anonymous poster hash: 63962...668
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned i vekt, mistet massemuskelmasse og la på meg mer enn jeg hadde gått ned i utgangspunktet da jeg begynte å spise igjen, selv om jeg var forsiktig med kaloriene.

Anonymous poster hash: 20e9e...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å hjelpe deg ned i vekt, men forbered deg på å føle deg sulten og slapp store deler av tiden. Du kommer mye lengre med å ha et sunt kosthold og trene.

Anonymous poster hash: b1439...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man motivert nok, og har et godt opplegg for tida etterpå, kan det absolutt funke. Har selv gått ned ti kilo på én måned et par ganger med NOKA, de har de beste rettene, ikke bare shakes og supper, men jeg er så udisiplinert at jeg gikk opp igjen begge ganger. Prøvde dette igjen nylig og, men gav opp etter få dager. Klarte ihvertfall sist å holde vekta til sommeren var omme, og det var det viktigste for meg der og da. Verre denne gangen *sukk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at nesten alle her har negative erfaringer med dette. Disse produktene selger ganske så bra i butikker, det er en grunn til at de fremdeles eksisterer. Eller kanskje det er kun KGere som har så mye imot dem.

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at folk tror de kan kjøpe en shampo som gjør håret blankt som en parykk, mascaraer som får øyevippene dine til å gro seg meterlange, TV Shop-treningspparater som skal gi deg 6 pack etter én uke, piller som skal gjøre deg slank, og annet tull, ja.

Folk vil bedras. Folk elsker å bruke penger, og folk leter alltid etter løsninger som sparer de for ubehag/arbeid. Hvorfor tror du tulleaviser som VG og Se&Hør selger? Folk er idioter!



Anonymous poster hash: 759c7...bbd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart at nesten alle her har negative erfaringer med dette. Disse produktene selger ganske så bra i butikker, det er en grunn til at de fremdeles eksisterer. Eller kanskje det er kun KGere som har så mye imot dem.

Falske slankeprodukter er en milliardindustri, just saying.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutrilett opererer med en pengene tilbake garanti, man får igjen det man har betalt hvis en ikke går ned i vekt. Så jeg er sikker på at det ikke er juks.

Jeg har bestemt meg for å prøve i en uke og se hva som skjer. Tror neppe jeg dør av det

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutrilett opererer med en pengene tilbake garanti, man får igjen det man har betalt hvis en ikke går ned i vekt. Så jeg er sikker på at det ikke er juks.

Jeg har bestemt meg for å prøve i en uke og se hva som skjer. Tror neppe jeg dør av det

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Neida, du dør ikke. Og ja, det fungerer.

Om du har lest hva folk sier her, så skjønner du at det ikke er effektivitet som er problemet.

Anonymous poster hash: 759c7...bbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

Gikk på allevo i ca en mnd. de hadde en suppe før som var god, men den fantes bare i Sverige, nå er den tatt ut av produksjon. Gikk vel ned en 8-10 kg. Gikk raskt opp igjen. Men da levde jeg kun på suppe, vann og røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere gikk raskt opp igjen etter pulverkur, er det grunnet at dere gikk tilbake til deres gamle matvaner etter endt kur? For da har dere kun dere selv å skylde på. Jeg har ingen planer om det. Og jeg skjønner ikke helt hva som er galt med slike dietter, hvis dere sikter på næring, så er ikke suppekurer og dere som lever på 1000 kalorier dagen, noe bedre. Allevo sine milkshake inneholder 1100kalorier oer dag, samtidig som du får i deg nødvendige næringsstoffer

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere gikk raskt opp igjen etter pulverkur, er det grunnet at dere gikk tilbake til deres gamle matvaner etter endt kur? For da har dere kun dere selv å skylde på. Jeg har ingen planer om det. Og jeg skjønner ikke helt hva som er galt med slike dietter, hvis dere sikter på næring, så er ikke suppekurer og dere som lever på 1000 kalorier dagen, noe bedre. Allevo sine milkshake inneholder 1100kalorier oer dag, samtidig som du får i deg nødvendige næringsstoffer

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

Jeg gikk på nutrilett og deretter over til greteroedediett. La på meg selv på streng grete roede, dessuten var mye av muskelmassen min borte, det var ganske synlig.

Anonymous poster hash: 20e9e...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere gikk raskt opp igjen etter pulverkur, er det grunnet at dere gikk tilbake til deres gamle matvaner etter endt kur? For da har dere kun dere selv å skylde på. Jeg har ingen planer om det. Og jeg skjønner ikke helt hva som er galt med slike dietter, hvis dere sikter på næring, så er ikke suppekurer og dere som lever på 1000 kalorier dagen, noe bedre. Allevo sine milkshake inneholder 1100kalorier oer dag, samtidig som du får i deg nødvendige næringsstoffer

Anonymous poster hash: 1a7f5...58a

For lite kalorier = tap av muskelmasse = lavere forbrenning = opp ivekt igjen når man slutter å spise så lite som 1100 (eller whatever) kalorier.

Kroppen trenger et visst nivå av kalorier for å klare å opprettholde muskelmassen. 1100 er ikke nok i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 759c7...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...