Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #121 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg tror vi kan "alle" si oss enige i at fjasing i tråder utenfor snikksnakk er en uting og noe som irriterer de fleste. Betyr ikke at vi tror vi eier forumet. Det er lov å påpeke dette da det ødelegger tråder da ingen er interesserte i å lese fjasing mellom et par brukere. Anonymous poster hash: a4f07...ba1 takk ab ...det at jeg tørr å si fra, tørr å stå på mitt, tørr å si ting høyt som andre ikke tørr betyr ikke at jeg "eier" forumet. Og siden jeg har fått ca 40 plusser tilsammen i denne tråden, så regner jeg med at en god del mennesker er enige med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #122 Del Skrevet 7. juli 2013 Herregud, for en utvikling av denne tråden, bare til hulter og bulter - virker som om lørdagsnatten sitter fortsatt i hodet til folk. La snikksnakkere være i fred. Hold dere til tråder dere interesserer dere for. Det gjør jeg. Det er mitt beste råd til dere som tydeligvis har pådratt dere en del magesår av å frekventere på et forum dere ikke har (liksom) interesse for, men som likevel vet kjempemye om hva som foregår der.... Anonymous poster hash: 885ad...168 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #123 Del Skrevet 7. juli 2013 Overrasker det deg? Er dronningen vi snakker om her altså! Anonymous poster hash: 59292...2c6 Er anonym drittslenging bedre enn "baksnakking"? Anonymous poster hash: bc83a...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #124 Del Skrevet 7. juli 2013 takk ab ...det at jeg tørr å si fra, tørr å stå på mitt, tørr å si ting høyt som andre ikke tørr betyr ikke at jeg "eier" forumet. Og siden jeg har fått ca 40 plusser tilsammen i denne tråden, så regner jeg med at en god del mennesker er enige med meg. Husker du hvor mange plusser flere innlegg som handlet om din måte å oppføre deg på overfor andre brukere fikk her på forumet for noen måneder siden (rett før jul, tror jeg) fikk? Det var ganske mange!! Sier ikke dette for å rippe opp i noe, men kanskje du burde ta noe til deg snart, og tenke på hvordan du selv er overfor andre brukere? Anonymous poster hash: 59292...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. juli 2013 #125 Del Skrevet 7. juli 2013 Men da har du vel ihvertfall funnet dine egne versjoner av fotballfrue - mennesker du er superfascinert av, og elsker å hate. Og det er vel underholdning nok i seg selv det, AB? Dette gav meg en ide. Kanskje KG kunne fikset en finere leilighet, sørget for fri tilgang av alkohol og mat og sperret snikksnakkerne inne der. Og så kunne de satt opp kameraer slik at folk kunne streamet det mens de sitter på dassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 7. juli 2013 #126 Del Skrevet 7. juli 2013 Kan fort bli avspist i snikk-snakk hvis det er en diskusjon som allerede foregår i høyt tempo, men tror ikke jeg ville tatt det så personlig Prøv igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2013 #127 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Dette gav meg en ide. Kanskje KG kunne fikset en finere leilighet, sørget for fri tilgang av alkohol og mat og sperret snikksnakkerne inne der. Og så kunne de satt opp kameraer slik at folk kunne streamet det mens de sitter på dassen. Forveksler vi ikke snikk snakk med drittsnakk nå ...? Just say'n Endret 7. juli 2013 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. juli 2013 #128 Del Skrevet 7. juli 2013 Forveksler vi ikke snikk snakk med drittsnakk nå ...? Just say'n Det går vel for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 7. juli 2013 #129 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan fremstår man som interessant i en fjasetråd? Tok meg en tur innom tråden og det var ingen interessante samtaleemner. Bare kjedelige hverdagsprat som ikke finnes interessante. Så at man skal fremstå som interessant kan umulig stemme. Jeg kjedet meg den korte tiden jeg tittet innom. Anonymous poster hash: 101ff...347 Men hvorfor har du så lyst til å henge der om du synes det er uinteressant? Du får diskutere i aktuelle saker osv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #130 Del Skrevet 7. juli 2013 Med mindre de har diare hver eneste kveld/natt og driter i timesvis eller er bussjåfør og leser/taster mens de kjører så er det mange som sitter der i timesvis, ja, uten å drite/kjøre buss. Du kan se klokkeslettet på når de poster også skjønner du, Cathrine. Og da ser du om noen bare er innom eller om de faktisk sitter der. Dessuten klager de ofte over at de bare sitter der og kjeder seg.... Anonymous poster hash: 59292...2c6 Må si det er litt av et liv å sitte å stalke andres samtaler på en tråd. Imponerende må jeg si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #131 Del Skrevet 8. juli 2013 Gufreak: Unnskyd for alt det dumme jeg skrev i går. Det var skikkelig dumt og unødvendig av meg, men alikevell så synes jeg det er litt dumt at du ikke tar til deg det som så mange (de fleste?) mener. Det er ganske mange som er litt off-topicete av seg i starten og selv var jeg og det, men folk sa ifra og jeg tok det til meg. Håper at du tilgir meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #132 Del Skrevet 8. juli 2013 Gufreak: Unnskyd for alt det dumme jeg skrev i går. Det var skikkelig dumt og unødvendig av meg, men alikevell så synes jeg det er litt dumt at du ikke tar til deg det som så mange (de fleste?) mener. Det er ganske mange som er litt off-topicete av seg i starten og selv var jeg og det, men folk sa ifra og jeg tok det til meg. Håper at du tilgir meg! Jeg tilgir deg, (but you owe me a BJ) Nei da, jeg til gir deg. ting ble litt opphetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #133 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg tilgir deg, (but you owe me a BJ) Nei da, jeg til gir deg. ting ble litt opphetet. tusen takk det var lettende å høre... fikk ufattlig dårlig samvittighet etter at jeg la meg i går... hele denne tråden har jo bare blitt tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 8. juli 2013 #134 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er jo en snikksnakk-tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #135 Del Skrevet 25. mai 2023 Cordelia skrev (På 7.7.2013 den 0.01): Det har aldri vært noe problem å få delta i fjasetråden. Hvor ble det av den fjasetråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai 2023 #136 Del Skrevet 25. mai 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Hvor ble det av den fjasetråden Mente nok uinteressant tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. mai 2023 #137 Del Skrevet 25. mai 2023 Cathrine88 skrev (På 7.7.2013 den 21.57): Og på snikksnakk er det altså fullt av brukere som poster kattebilder hvert femte minutt døgnet rundt, ikke folk som får tiden til å gå mens de sitter på bussen eller noe? Jaja, da har jeg lært noe nytt i dag også. Skulle ønske det virkelig var sånn jeg, at folk postet kattebilder hvert femte minutt døgnet rundt Tenk så mange nydelige puser vi kunne sett på da! Hadde vært en drøm, hihi 😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. mai 2023 #138 Del Skrevet 25. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Hvor ble det av den fjasetråden Aner ikke.....ei stund sida jeg har vært der.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mai 2023 #139 Del Skrevet 25. mai 2023 Retrofjas💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå