bambis Skrevet 7. desember 2013 #61 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjøpte den blåbærmuffins-teen. synes den var god, men synes ikke den smakte muffins...
Sugerøret Skrevet 7. desember 2013 #62 Skrevet 7. desember 2013 Jeg elsker den,men nå har jeg fått hekta på lakris og peppermint. Kanskje den vil falle mer i smak? Tja kanskje? Har ikke smakt peppermynte te før..Ikke helt meg .. Den andre står alene i skapet.Stakkars hehe
Blåklokke Skrevet 7. desember 2013 #63 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er teelsker og drikker utelukkende grønn te i løs vekt:) Drikker nok ti kopper om dagen... Favoritten er Grønn Gresshoppe. Den smaker godt, friskt og spennende og dufter vidunderlig! Kjøper den billig og greit på nett på Tea and Coffee Shop her i Norge.
Gjest Blomst83 Skrevet 13. februar 2014 #64 Skrevet 13. februar 2014 Nå sitter jeg og drikker ginger te fra pukka,og den var faktisk veldig god.
Gjest epletre. Skrevet 13. februar 2014 #65 Skrevet 13. februar 2014 Kjøper te i løsvekt fra A. C. Perchs Thehandel i København. Favoritter: - grønn te med sitron og ingefær - grønn te med rarbarba - cool mint
Gjest Silverstream Skrevet 13. februar 2014 #66 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er veldig glad i den teen de selger på Søstrene Grene jeg da
Knask Skrevet 16. februar 2014 #68 Skrevet 16. februar 2014 For øyeblikket har jeg tre teer i skapet mitt. 1. Celestial seasonings - Sweet coconut thai chai tea Veldig mye smak i denne. Den er søt med krydret og en storfavoritt. Og koffeinfri. 2. St. Dalfour Organic green tea, Strawberry Rose Litt lite smak, og blir fort bæsk om den trekker for lenge. Men passer de dagene jeg vil ha en myk og søt te. 3. Pukka Revitalise Trodde denne skulle ha mer smak, men den er litt kjedelig med mindre jeg lar den trekke lenge.
Gjest Kv84 Skrevet 17. februar 2014 #70 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er veldig glad i den teen de selger på Søstrene Grene jeg da Chai teen derfra er den eneste jeg har smakt og liker den godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå