AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #41 Skrevet 6. desember 2013 Nypete er veldig godt! Anonymous poster hash: 1d858...330
Gjest Blomst83 Skrevet 6. desember 2013 #42 Skrevet 6. desember 2013 Dette er min favoritt for tida også Den er såå god. Jeg bruker alltid å ha suketter i te, men i yogi te, og pukka så trenger jeg ikke det, for de smaker så godt uansett. Ble utrolig glad når jeg fant ut at det går an å bestille pukka te billig herfra: http://www.pukkaherbs.com/. I Norge er jo pukka-te knalldyrt, men fra denne sida tror jeg ikke det koster mer enn ca 25 kroner pr tepakke. Det har resultert i at jeg har lagt inn min andre bestilling, og nå sitter med ca 18 pakker te :fnise: men bra å ha et lite lager Pluss at jeg tenkte å gi vekk noen pakker i julegaver. Takk for tipset
Gjest slettetbruker Skrevet 6. desember 2013 #43 Skrevet 6. desember 2013 Jeg liker best grønn te liker ikke te med sukker
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #44 Skrevet 6. desember 2013 Twings Earl Grey Denne teen har fulgt meg hver morgen i mange år, lifesaver! Anonymous poster hash: 915c5...226
Sugerøret Skrevet 6. desember 2013 #45 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg har fått opp smaksløkene når det gjelder te.Men mye å lære Har akkurat nå dilla på lipton sin mango/peach ,mandarin og lemon te. (lemon som kommer i den store pakka med flere typer te) Bruker stevia eller Splenda som søtningsmiddel (pga diabetes) Lest at te skal oppevares i lufttett boks, at noen teer kan bli "dårligere" om du har kokvarmt vann i, andre skal ha "stor" plass i koppen osv .. Helt univers å lære.. Pukka te har jeg også,men smaksvarianten ble ikke som jeg håpet.Lakris og kanel..Ikke helt meg den kanelen.. Endret 6. desember 2013 av Kårky
Jellybean78 Skrevet 6. desember 2013 #46 Skrevet 6. desember 2013 Rooibos-teen ifra Sør-Afrika er en favoritt, den av merket Freshpak. Smaker virkelig av det ville, utemmede kontinentet som Afrika er....
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #47 Skrevet 6. desember 2013 Mine favoritter er: Earl Grey i ulike merker Ingefærte. Har sans for den fra Yogi og Twinings. Classic fra Yogi. Mye kanelsmak. Sweet Mint Snack Tea fra Yogi. Anonymous poster hash: d1167...f82
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #48 Skrevet 6. desember 2013 Rooibos-teen ifra Sør-Afrika er en favoritt, den av merket Freshpak. Smaker virkelig av det ville, utemmede kontinentet som Afrika er.... Jeg kjøpte Rooiboste i Afrika. Tenkte at det måtte være tingen for en teelsker. Havnet i søpla. Så smak og behag er veldig forskjellig Anonymous poster hash: d1167...f82
Jellybean78 Skrevet 6. desember 2013 #49 Skrevet 6. desember 2013 Jeg kjøpte Rooiboste i Afrika. Tenkte at det måtte være tingen for en teelsker. Havnet i søpla. Så smak og behag er veldig forskjellig Anonymous poster hash: d1167...f82 Hahaha....jeg avskyr kaffen som uopplyste nordmenn pøser i seg daglig så det har du fullstendig rett i
bambis Skrevet 6. desember 2013 #50 Skrevet 6. desember 2013 Har noen av dere smakt den nye (tror jeg) teen som skal smake blåbærmuffins og kake? Har sett at de har den på bunnpris og rema, men ikke smakt den enda. Kanskje jeg må prøve?
Gjest Blomst83 Skrevet 6. desember 2013 #51 Skrevet 6. desember 2013 . Pukka te har jeg også,men smaksvarianten ble ikke som jeg håpet.Lakris og kanel..Ikke helt meg den kanelen.. Jeg elsker den,men nå har jeg fått hekta på lakris og peppermint. Kanskje den vil falle mer i smak?
Silkepiken Skrevet 6. desember 2013 #52 Skrevet 6. desember 2013 Har noen av dere smakt den nye (tror jeg) teen som skal smake blåbærmuffins og kake? Har sett at de har den på bunnpris og rema, men ikke smakt den enda. Kanskje jeg må prøve? Ja, den er utrolig god
bambis Skrevet 6. desember 2013 #53 Skrevet 6. desember 2013 Ja, den er utrolig god Smaker den kake? hmm... da må jeg nok kjøpe
challenger Skrevet 6. desember 2013 #54 Skrevet 6. desember 2013 Dette er min favoritt for tida også Den er såå god. Jeg bruker alltid å ha suketter i te, men i yogi te, og pukka så trenger jeg ikke det, for de smaker så godt uansett. Ble utrolig glad når jeg fant ut at det går an å bestille pukka te billig herfra: http://www.pukkaherbs.com/. I Norge er jo pukka-te knalldyrt, men fra denne sida tror jeg ikke det koster mer enn ca 25 kroner pr tepakke. Det har resultert i at jeg har lagt inn min andre bestilling, og nå sitter med ca 18 pakker te :fnise: men bra å ha et lite lager Pluss at jeg tenkte å gi vekk noen pakker i julegaver. Hva kommer frakten på på den siden?
Gjest Blomst83 Skrevet 7. desember 2013 #55 Skrevet 7. desember 2013 Hva kommer frakten på på den siden? Det lurer jeg på også. På Helsekosten her koster en pakke 53,og selvom de nå har de de tre for to tilbud så blir det fort dyrt.
Gjest Seajewel Skrevet 7. desember 2013 #56 Skrevet 7. desember 2013 Yogi te <3 Og kokoste (twinings?) myntete, blåbærte... Noen som vet en bra internettside å handle god te, gjerne helsekost-te, fra?
Gjest Blomst83 Skrevet 7. desember 2013 #57 Skrevet 7. desember 2013 Yogi te <3 Og kokoste (twinings?) myntete, blåbærte... Noen som vet en bra internettside å handle god te, gjerne helsekost-te, fra? iherb.com
Gjest avocadoen Skrevet 7. desember 2013 #58 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Min favoritt er forest fruit Endret 7. desember 2013 av avocadoen
bambis Skrevet 7. desember 2013 #59 Skrevet 7. desember 2013 Hva kommer frakten på på den siden? Det ser ut som jeg har betalt 3.86 pund i frakt på begge mine bestillinger. Så det ligger på i underkant av 40 kroner. Det synes jeg ikke er så dyrt. jeg har fått ca 8 tepakker pr bestilling (til normalpris), men nå er det noen tilbud ser jeg, så det går an å få enda flere pakker for under 200 kr. Den første pakken fikk jeg ganske raskt, den andre bestillinga mi har jeg ikke mottatt enda, men regner med den dukker opp når som helst
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #60 Skrevet 7. desember 2013 Jeg drakk sykt mye av den lakris og peppermynteteen fra Pukka i fjor så jeg gikk litt lei, men prøv å drikk en kopp sammen med litt yoghurt naturell. Yoghurten smaker kjempesøtt! Nå er jeg hektet på forskjellige hvite teer, men lager også en del egne urteblandinger. Anonymous poster hash: 0b5ba...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå