Gå til innhold

tråen for oss som elsker TE.

Fremhevede innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Pukka te med fennel eller med lakris og kanel er de to som er øverst på lista hos meg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pukka te med fennel eller med lakris og kanel er de to som er øverst på lista hos meg nå.

Støtter den! De er knallgode:)

Skrevet

Blueberry muffin teen er kjempegod!

Skrevet

Liker teane frå merket English Tea Shop. :)

Skrevet

Jeg er blodfan av Kusmitea. Liker egentlig alle jeg har prøvd, som for eksempel Anastasia, men også Lapsang Souchong, grønn te med roseblader og Bouquet de Fleur (svart med blomster).

Anonymous poster hash: 60387...746
  • Liker 1
Skrevet

For de som har lyst til å prøve noe litt utenom det vanlige, så kan jeg anbefale genmaicha. Vanlig, grønn te - men med ristede riskorn i blandingen. Jeg synes det er innmari godt (spesielt til sushi!). Men har også opplevd at folk synes det smaker dritt. :P

• Liker 1
Skrevet

Pukka te,helt klart! Oppdaget den for bare noen uker siden og er frelst! :D

Anbefaler den med lakris og peppermint,den er knall! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

classic yogi tea!

Anonymous poster hash: d7e6a...c90
Skrevet

i dag har jeg drukket opp hele Røros-teen min. Den hadde urten osv... Har kastet posen...

Skal begynne på en jordbær te.

Den inneholder hibiskus, eple, nype, appelsin, hyllebær og jordbær.

Jeg liker løsvekts-te best. Og jeg bruker engangsteposer å fylle det i.

35 kr for 100 poser. Dette kjøper jeg på te-butikken i 1. etg på Byporten.

Skrevet

To like tråder flettet

Sophie-Ann, mod

• 4 uker senere...
Gjest Blomst83
Skrevet

Nå har jeg fått hekta på peppermint & licorice teen til pukka

Skrevet

Den eeer så god! Også har den sånn deilig søtlig ettersmak :jepp: Smakt den som heter three cinnamon? Den er også yummy :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Den eeer så god! Også har den sånn deilig søtlig ettersmak :jepp: Smakt den som heter three cinnamon? Den er også yummy :)

Ja har smakt den.Det var helt grei,men det blir nok ikke gjenkjøp.

Skrevet

Jeg har en julekalender med te

Fra English Tea Shop? :jepp:

Skrevet

For de som har lyst til å prøve noe litt utenom det vanlige, så kan jeg anbefale genmaicha. Vanlig, grønn te - men med ristede riskorn i blandingen. Jeg synes det er innmari godt (spesielt til sushi!). Men har også opplevd at folk synes det smaker dritt. :P

Den vil jeg prøve. Husker jeg hadde en "kinesisk te" engang med slike riskorn i. Synes den var kjempegod! Men folk var ofte litt uenig i det... :fnise:

Skrevet

Dette er min favoritt for tida også :) Den er såå god.

Jeg bruker alltid å ha suketter i te, men i yogi te, og pukka så trenger jeg ikke det, for de smaker så godt uansett.

Ble utrolig glad når jeg fant ut at det går an å bestille pukka te billig herfra: http://www.pukkaherbs.com/.

I Norge er jo pukka-te knalldyrt, men fra denne sida tror jeg ikke det koster mer enn ca 25 kroner pr tepakke. Det har resultert i at jeg har lagt inn min andre bestilling, og nå sitter med ca 18 pakker te :fnise: :fnise: men bra å ha et lite lager :laugh: Pluss at jeg tenkte å gi vekk noen pakker i julegaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...