Wonders Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg liker te, og handler det over alt det er ferskt. Nå har jeg fått dilla på Black Cat sin Champange og Jordbær! Her er dagens kopp ; LATTE ICED TEA 2 cl Ice Tea Peach sirup 1 cl Ice Tea Sitron sirup 10 cl melk Ha alle ingrediensene i en blender med isbiter. Mix i noen sekunder, og server umiddelbart. Pynt med sitronmelisse. 4
Gjest SweetSunshine Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Artig tråd, Wondes! Skal prøve å komme med noen gode forslag her på et senere tidspunkt:)
-hild Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 åh, den fra black cat, jordbærchampagne er god. De har flere gode de - jeg drakk Frukthave, også fra Black cat på jobb i dag. Den er også helt nydelig - forutsatt at man liker fruktte. Ellers er jeg veldig glad i helt vanlig Twinings Earl Grey. Det er den jeg alltid vender tilbake til. I perioder drikker jeg fruktte, og i perioder f.eks sitronte. Men - jeg går alltid tilbake til helt vanlig, "kjedelig" Earl Grey. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg er en nyfrelst teelsker! Det er jo så godt, og det finnes jo så mye. Er glad jeg har fått øyene opp for dette altså. Har dere noen te-tips til meg, noe jeg bør vite? Hvilke er deres favoritter? Anonymous poster hash: 88c29...b8c 2
happiest Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Jeg liker godt grønn te, og så har det jo mange helsefremmende effekter. Kjøper av og til lipton sin eske med ulike varianter, så får jeg variert litt på smak Ellers passer noen te sammen med litt melk i (sort te, om jeg ikke tar feil?). Noen te er også godt med kanel i. Honning kan brukes for å søte teen, men jeg bruker helst 1-2suketter. Andre favoritter er eple+kanel-te, nypete og rooibos
Ragg Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Løv is good! Kjempe god te. Vet bare om et sted som selger den, men kommer du over den så mååååå du bare kjøpe den. Boksen er rund og grønn, koster 169 tror jeg. Namnam:)
KatteLatte Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Merket Kusmi Tea har fantastiske gode teer. Selges på nettet og i enkelte interiørbutikker/gavebutikker o.l. Er du glad i svart te kan jeg anbefale typene polish blend og Anastacia, begge fra Kusmi. 1
havanaa Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Jeg liker dette merket veldig godt: https://www.harney.com/. Det selges i flere butikker og kafeer rundt omkring. De jeg liker best: HT Vanilla Comoro og Paris
Eske Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Jeg liker dette merket veldig godt: https://www.harney.com/. Det selges i flere butikker og kafeer rundt omkring. De jeg liker best: HT Vanilla Comoro og Paris Det har de på Iherb også, til en veldig mye finere pris Fine bokser også!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 jeg har fått dilla på matcha grønn te, det er kjempegodt :)Lager te-latte med det, utolig godt, sunt og så får latten så fin grønn farge Anonymous poster hash: 9a355...1c2
Gjest Are you suffering Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 På Meny har de en økologisk apekatt-te fra Afrika med blåbærsmak (puh). Den lukter utrolig godt, og smaker fantastisk med litt honning oppi! Og jeg tror den er apekatt-fri, også. 2
YogiTea Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 (endret) YogiTea såklart:) lakris teen og sweet chilli er mine favoritter:) Endret 9. november 2013 av YogiTea 1
Pingting Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 På Meny har de en økologisk apekatt-te fra Afrika med blåbærsmak (puh). Den lukter utrolig godt, og smaker fantastisk med litt honning oppi! Og jeg tror den er apekatt-fri, også. Haha, verdens søteste forklaring! Tener du på den rooibos med blåbær, den i svart pakke? For den er ganske god ja (og veldig lite apesmak). Og kjekt at den er koffeinfri, for når man trenger det! Ellers er jeg enig i at Kusmi har mange gode teer. Også har jeg kjøpt mye godt fra http://www.norges-tehus.no . Den hvite teen med jasmin er helt utrolig god!
Pooo Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 http://www.palaisdesthes.no/ Stikk innom neste gang du er i Oslo, eller gå til nærmeste butikk dersom du bor i omegn. God hjelp og stort utvalg. 1
Gjest Are you suffering Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Haha, verdens søteste forklaring! Tener du på den rooibos med blåbær, den i svart pakke? For den er ganske god ja (og veldig lite apesmak). Og kjekt at den er koffeinfri, for når man trenger det! Ja, den!
havanaa Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Det har de på Iherb også, til en veldig mye finere pris Fine bokser også! åå, nå ble jeg glad! Under halv pris jo! 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 Hvit te med granateple er veldig godt synes jeg. Anonymous poster hash: f4c75...55d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå