Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #61 Skrevet 30. juni 2013 Nå har det seg sånn at kjønnsleppene "skiller" seg når man sitter å tisser, så det kommer ikke litervis av urin i hårene. Det skulle ikke forundre meg om mange av de hårløse har operert kjønnsleppene sine, også.
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #62 Skrevet 30. juni 2013 Det skulle ikke forundre meg om mange av de hårløse har operert kjønnsleppene sine, også. Ja har ikke plastiske operasjoner i underlivet blitt populært i det siste? Det finnes tydligvis ikke grenser for hva man skal bry seg om...
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #63 Skrevet 30. juni 2013 Strengt tatt er det vel ikke en mindre flate for "ulumskhetene" å feste seg på? For dem med hår kommer jo ikke "ulumskhetene" i kontakt med huden i like stor grad som dem uten hår, som er en større flate å feste seg på enn hårene rundt åpningen. For å bruke din logikk... Anonymous poster hash: 3a026...14b 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #64 Skrevet 30. juni 2013 Ikke bare det, men i tillegg så er man som hårløs nedentil, mer mottakelig for ekligheter som ikke skal være der. Håret har faktisk en funksjon Men denne funksjonen er ikke like viktig som den pleide å være, siden de fleste dusjer daglig, og vi har funnet opp undertøy. Anonymous poster hash: 4923f...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #65 Skrevet 30. juni 2013 Forøvrig barberer jeg meg når jeg gidder. Jeg føler meg renere når jeg er barbert, men synes det er mer komfortabelt med hår. I fellesdusjen på Roskilde var det mange som barberte seg. Jeg synes det var guffent, og det føltes som om jeg gikk og tråkket i andres kjønnshår. Ukult. Anonymous poster hash: 3a026...14b
miramis Skrevet 30. juni 2013 #66 Skrevet 30. juni 2013 Det skulle ikke forundre meg om mange av de hårløse har operert kjønnsleppene sine, også. Haha, latterlig å skrive slike bittre kommentarer. Greit nok at du liker å ha full bust, men det er ikke slik at vi som steller oss nødvendigvis har silikon, pornomus eller restylane i leppene.
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #67 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Haha, latterlig å skrive slike bittre kommentarer. Greit nok at du liker å ha full bust, men det er ikke slik at vi som steller oss nødvendigvis har silikon, pornomus eller restylane i leppene. Jeg er ikke bitter, og jeg har i hvert fall ikke noe av dette du lister opp . Tror du at å ha kjønnshår er ensbetydende med å være uhygienisk, ustelt og sjuskete? At bare dere hårløse steller dere? Endret 30. juni 2013 av Arabella 1
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #68 Skrevet 1. juli 2013 Haha, latterlig å skrive slike bittre kommentarer. Greit nok at du liker å ha full bust, men det er ikke slik at vi som steller oss nødvendigvis har silikon, pornomus eller restylane i leppene. Bittre kommentarer...? Tror du ærlig talt noen er sjalu på ditt glattbarberte underliv?
miramis Skrevet 1. juli 2013 #69 Skrevet 1. juli 2013 Bittre kommentarer...? Tror du ærlig talt noen er sjalu på ditt glattbarberte underliv? Når hun kommer med en slik nedlatende og patetiske kommentar er det tydelig ay t hun ikke har et helt sunt kvinnesyn. Sa aldri noe om at hun var sjalu, tror du trenger å lese igjennom det på nytt.
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #70 Skrevet 1. juli 2013 Når hun kommer med en slik nedlatende og patetiske kommentar er det tydelig ay t hun ikke har et helt sunt kvinnesyn. Sa aldri noe om at hun var sjalu, tror du trenger å lese igjennom det på nytt. Jeg ser ikke noe nedlatende og patetisk ved hennes innlegg. Det er vel heller ditt kvinnesyn som er spesielt når du mener at naturlig kjønnshår er forferdelig grisete. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #71 Skrevet 1. juli 2013 Ja noen veldig små rester muligens, men ikke like mye som de med masse hår. Sier jo seg selv at f.eks. en med langt hår på hodet har vanskeligere med å vaske ut skitt enn en som er skallet. De som barberer seg hver dag (eller flere ganger i uka) er mer mottakelige for infeksjoner av både sopp, bakterier og også kjønnssykdommer. Om huden er skadet av mikroskopiske rifter, så er det inngangsporter for alt av mikrober. Så om det er mer hygienisk å barbere hver eneste dag kan man vel diskutere. Høres jo veldig usunt ut å nærmest skrelle av hudlaget flere fanger i uka. Man må jo få veldig problemer med inngrodde hår også? Jeg kan ikke se helt problemet med noen stubber på en festival. Om man skal ha tilfeldig sex, ser de sikkert ikke de stubbene en gang. Ofte er det mørkt og folk er fulle. Eller er det fremmede som setter i gang med oralsex når man er svett og full? Viktigere for hygienen med kondom Jeg vokste opp på 80-tallet, og kan aldri huske å ha luktet noe mer med hår enn uten (barberer meg selvsagt nå, men lar det være en stripeforan for å ikke se ut som man er 9 år der nede). Om man vasker håret sitt med såpe/shampoo lukter det jo bare rent. Det gjør det vel om man har hår også. Det går an å ha korte hår, synes det er nesten penere enn helt glatt.Anonymous poster hash: 572ab...848
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #72 Skrevet 1. juli 2013 Strengt tatt er det vel ikke en mindre flate for "ulumskhetene" å feste seg på?For dem med hår kommer jo ikke "ulumskhetene" i kontakt med huden i like stor grad som dem uten hår, som er en større flate å feste seg på enn hårene rundt åpningen. For å bruke din logikk... Anonymous poster hash: 3a026...14b Om du barberer veldig ofte, blir det etentlig en større flate for mikrober (kjønnssykdommer, sopp, andre bakterier) å feste seg på. De angriper skadet hud, og små rifter fra barberingen er akkurat de de trenger for å trenge inn. Hel hud er som en barrierre mot mye av dette. Selvsagt smitter kjønnssykdommer ved slimhinnekontakt, men barbering gjør deg ekstra sårbar. Det er forskjell på å være velstelt og nærmest skrelle av alt daglig, da hadde jeg heller fjernet alt med laser en gang for alle, om det er så "ille". Anonymous poster hash: 572ab...848
miramis Skrevet 1. juli 2013 #73 Skrevet 1. juli 2013 Jeg ser ikke noe nedlatende og patetisk ved hennes innlegg. Det er vel heller ditt kvinnesyn som er spesielt når du mener at naturlig kjønnshår er forferdelig grisete. Sa ikke forferdelig grisete, men man må kunne si noe negativt om ting som er så "naturlig" også. Eneste grunnen til at jeg skrev det var at TS ble latterliggjort for å ønske og opprettholde hennes hygienestandard.
miramis Skrevet 1. juli 2013 #74 Skrevet 1. juli 2013 De som barberer seg hver dag (eller flere ganger i uka) er mer mottakelige for infeksjoner av både sopp, bakterier og også kjønnssykdommer. Om huden er skadet av mikroskopiske rifter, så er det inngangsporter for alt av mikrober. Så om det er mer hygienisk å barbere hver eneste dag kan man vel diskutere. Høres jo veldig usunt ut å nærmest skrelle av hudlaget flere fanger i uka. Man må jo få veldig problemer med inngrodde hår også?Anonymous poster hash: 572ab...848 Skjønner ikke hvilken rifter du snakker om? Bladet rasper ikke i huden. Er bare å smøre med salve fra kondomeriet f.eks. så unngår man inngrodde hår (selv om det sjeldent skjer uansett). Har aldri hatt sopp eller noen sykdommer. Tror neppe full busk er noe man bør satse på for å ikke bli smittet av std's.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #75 Skrevet 1. juli 2013 Å, endelig noen som tenker på det samme som meg! Trodde nesten jeg var den eneste..har ikke vært noe problem på festivaler jeg har vært på hittil, for da har jeg vært singel, ikke rotet med noen og uansett bodd på hostel. Men i år skal jeg på festival og sove i telt med kjæresten. Men tror det blir bare et par netter, så det får vel gå. Men da vi vurderte Roskilde i utallige dager, må jeg innrømme dette var noe jeg tenkte på..pleier alltid å være glattbarbert når vi møtes, får skikkelig stubber allerede neste dag, og da føler jeg meg lite fresh. Møtes vi hver dag barberer jeg hver dag. Hår på meg vokser veldig fort! :S For meg er det viktigst når man har kjæreste, da bryr man seg jo faktisk om hva han synes, og er neppe så digg med to dager gamle stubber, da tipper jeg det er bedre med litt lengre hår, men lar det aldri vokse. Og for de som nevner laser "hvis det er så stort problem"...prøvd laser?? Det har jeg, på legger, lår og litt bikinilinje. Og det er GRUSOMT! Selv etter maange behandlinger. Holder laser langt unna det området! Anonymous poster hash: e2a54...861 1
Gjest Funky Punk Skrevet 1. juli 2013 #76 Skrevet 1. juli 2013 Glad jeg har en mann som digger meg uansett om jeg er glattbarbert eller helt ufrisert. Han foretrekker faktisk det siste. Mange menn som faktisk liker at det er litt hår der nede 1
Gjest oreokaka Skrevet 1. juli 2013 #77 Skrevet 1. juli 2013 Gjør det dagen før. Det vokser jo ikke akkurat en busk der på bare et par dager. Hvis ikke får du gjøre det på en av doene om det blir for ille.
Djungelvrål Skrevet 1. juli 2013 #78 Skrevet 1. juli 2013 Diskusjonen går ikke på om man MÅ barbere seg eller ikke. Men hvordan man kan være velstelt på det området på festival. Snakk om avsporing. Hva diverse eldre damer mener om barbering i våre dager betyr egentlig ingenting i denne debatten. TS og flere andre foretrekker å være velstelt til enhver tid. Og da må vi få lov til å ønske det. Anonymous poster hash: 0a425...8de Eldre damer? Er det noen som er 70 her i tråden, å kalle noen på 35+ for eldre er like dumt som å kalle jenter på 20 for barn. 2
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #79 Skrevet 1. juli 2013 Sa ikke forferdelig grisete, men man må kunne si noe negativt om ting som er så "naturlig" også. Eneste grunnen til at jeg skrev det var at TS ble latterliggjort for å ønske og opprettholde hennes hygienestandard. Hadde du hatt gode argumenter så greit nok. Men argumentene dine med at masse urin og annet samler seg i hårene er jo bare tull. Du vet åpenbart ikke hvordan kjønnshår fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå