Gjest Festivalsommer Skrevet 27. juni 2013 #1 Skrevet 27. juni 2013 Hei! Nå er det sommer, og det er masse festivaler på tur. Jeg er veldig opptatt av å være velstelt "der nede" og fjerner alt hår. Føler meg ukomfortabel hvis jeg skal stå i felles dusjen med mange andre jenter, og shave meg nedentil. Hvordan ville dere gjort det? Hva hadde dere tenkt om dere så en shave seg nedentil i en fellesdusj med mange andre tilstede? Noen tips til hvordan jeg kan få stelt meg nedentil på festivalen? Takk for alle svar! Hilsen litt sjenert jente!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2 Skrevet 27. juni 2013 Altså, hvor lenge skal du egentlig være der? Var på festival som tilsammen var 5 dager på tur, det var ikke akkurat skog som rakk å vokse ut på den tiden. Barber deg dagen før du drar. Anonymous poster hash: 3babb...6b6 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Mitt eneste tips er å vokse deg før du drar, eller å ikke være så nøye på det noen få dager Anonymous poster hash: 86d33...485 2
kulu-kulu Skrevet 27. juni 2013 #5 Skrevet 27. juni 2013 Du kan jo vokse deg? Eller gå inn på et toalett å shave deg. Hadde ikke likt å se noen barbere seg i fellesdusjen , sånt gjør man bare ikke! Hadde du likt å tråkke i andres kjønnshår ? 5
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jeg ville vokset før jeg dro. Å barbere fitta i fellesdusjen er rett og slett litt ufint synes jeg. 7
Glynis Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Hvis du er så sjenert, må du absolutt vise frem underlivet de få dagene en festival varer?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Det spørs vel litt hvilken festival, med tanke på hva folk tenker. På roskilde er det ihvertfall ikke noe uvanlig syn i dusjen (og snakker jeg om fellesdusjen hvor det også er gutter, i dusjen for are damer er det enda vanligere). Jeg for min del har aldri giddet å bry meg om sånt på festival, det synes jo nesten ikke. Du kan eventuelt vokse før du drar. Anonymous poster hash: 53f5c...11f
Gjest Eurodice Skrevet 27. juni 2013 #10 Skrevet 27. juni 2013 Hei! Nå er det sommer, og det er masse festivaler på tur. Jeg er veldig opptatt av å være velstelt "der nede" og fjerner alt hår. Føler meg ukomfortabel hvis jeg skal stå i felles dusjen med mange andre jenter, og shave meg nedentil. Hvordan ville dere gjort det? Hva hadde dere tenkt om dere så en shave seg nedentil i en fellesdusj med mange andre tilstede? Noen tips til hvordan jeg kan få stelt meg nedentil på festivalen? Takk for alle svar! Hilsen litt sjenert jente! Jeg som trodde at man oppsøkte festivaler for musikkens skyld. Så feil kan man ta. 13
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Jeg som trodde at man oppsøkte festivaler for musikkens skyld. Så feil kan man ta. Du tror hun oppsøker festivaler for å barbere seg i fellesdusjen, eller hva var egentlig poenget ditt? Anonymous poster hash: e67e2...37b 11
Gjest Eurodice Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Du tror hun oppsøker festivaler for å barbere seg i fellesdusjen, eller hva var egentlig poenget ditt? Anonymous poster hash: e67e2...37b Poenget skulle vel være ganske klart. TS forteller at hun skal på flere festivaler og spør om tips til barbering. Er det ikke for musikkens del folk drar på festivaler, da? 5
Jolene Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 De gangene jeg er på festival har jeg bare barbert meg i fellesdusjen. Hva folk måtte mene om det har jeg aldri brydd meg om. 3
Gjest Eurodice Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 De gangene jeg er på festival har jeg bare barbert meg i fellesdusjen. Hva folk måtte mene om det har jeg aldri brydd meg om. Jeg er visst usigelig treig, men altså, hva har barbering med festivaler å gjøre? 6
Jolene Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er visst usigelig treig, men altså, hva har barbering med festivaler å gjøre? Deilig å være glattbarbert egentlig. Dusjer jeg på festival så barberer jeg meg også. Du blir ganske så skitten på en festival, deilig å dusje. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er visst usigelig treig, men altså, hva har barbering med festivaler å gjøre? Barbering har noe med hverdagen å gjøre, uavhengig av om man er på jobb, fest eller festival. De fleste kvinner ønsker å være velstelte uansett hva de holder på med. Og da kan det være en utfordring hvordan man får det til i enkelte situasjoner. Livet er ikke så enkelt at festival=kun musikk, man har fortsatt lyst på mat, sosialt samvær, personlig hygiene og andre ting som er viktige i den enkeltes hverdag. Anonymous poster hash: 0a425...8de 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Poenget skulle vel være ganske klart. TS forteller at hun skal på flere festivaler og spør om tips til barbering. Er det ikke for musikkens del folk drar på festivaler, da? Hun kan da dra for musikkens del, uten at det betyr å slutte å barbere seg nedentil. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Om hun er åpen for at det kan bli sex (noe som ikke er usannsynlig på et sted med masse unge mennesker, god stemning og alkohol), og dermed vil føle seg mest mulig vell om hun skulle være så heldig, utelukker fortsatt ikke at det er musikken som står i sentrum for de totale festivalopplevelsen. Jeg liker foreksempel å ha det komfortabelt når jeg skal sove, selv om det er festival. Det vil ikke si at jeg drar på festival for søvnens del. Anonymous poster hash: e67e2...37b 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Hadde jeg sett at noen barberte kjønnet i fellesdusjen, så hadde jeg rett og slett syntes at den personen var ekkel.. Sånt gjør man ikke, du får gjøre det privat eller droppe det :S Er vel bare one night stands du er ute etter, trenger ikke være nybarbert da? Treffer dem sikker aldri igjen, og fulle er de likevel. Anonymous poster hash: 86d33...485 12
Athene Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 Det var mange rare argumenter her nå. Man barberer seg da ikke bare for å få sex? Eller kutter det ut bare fordi man skal ha fullt fokus på musikk noen dager? Jeg vokser/barberer for meg selv. Jeg hater følelsen av å ikke ha fjernet hår på diverse steder på kroppen. Jeg gjør det selv om mannen har sett det meste, selv om jeg ikke ser mannen på to uker, og selv om sex er uaktuelt. I mine over 30 leveår har jeg alltid sørget for hårfjerning ukentlig/daglig, så jeg har full forståelse for at TS tenker på dette i en situasjon der det ikke er helt enkelt. 3
Gjest TS Skrevet 27. juni 2013 #20 Skrevet 27. juni 2013 Jeg gjør det fordi jeg føler meg mest komfortabel slik. Ikke for noen andres, men for min egen del. Hvordan jeg føler meg ren, og min hygiene. Ikke noe verre enn det :-) Syntes det er veldig ufint selv å stå i en felles dusj å barbere seg, så dette er selvsagt noe ikke jeg kommer til å gjøre! Derfor jeg lurte på tips :-) hehe. Ikke verre enn det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå