Gjest M Skrevet 30. juni 2013 #41 Skrevet 30. juni 2013 Greit nok at du syntes det, men det betyr ikke at andre også liker hår i maten... Jeg vil helst ikke få utflod, mens eller piss i hår der nede, så ja, jeg syntes det er mer velstelt å ta det bort. (regner med at dere med skog ikke vasker dere der nede etter hvert dobesøk, derfor jeg finner det ekkelt). Du zazzles kan ikke ha mye mellom ørene...Leste du i det hele tatt andres innlegg her? Å nei , selv om man velger og ikke intimbarere fitta, så liker man ikke hår i maten!!! Hilsen UNG dame som ikke bare følger saueflokken samfunnet der man må ta bort alt av sensuelt naturlig beskyttelse i intimsonen!
miramis Skrevet 30. juni 2013 #42 Skrevet 30. juni 2013 Du zazzles kan ikke ha mye mellom ørene...Leste du i det hele tatt andres innlegg her? Å nei , selv om man velger og ikke intimbarere fitta, så liker man ikke hår i maten!!! Hilsen UNG dame som ikke bare følger saueflokken samfunnet der man må ta bort alt av sensuelt naturlig beskyttelse i intimsonen! Har lest alle innleggene jeg. Barbert meg siden tolv års-alder, pga jeg liker å føle meg ren. Har ikke noe med utseende eller "press" fra media å gjøre. Har til og med prøvd å ikke barbere meg i cirka en måned (når jeg var singel), og da luktet jeg fortere nedenfra. Ikke noe jeg liker selvfølgelig, så derfor ble det bare med den ene måneden. 1
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #43 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Greit nok at du syntes det, men det betyr ikke at andre også liker hår i maten... Jeg vil helst ikke få utflod, mens eller piss i hår der nede, så ja, jeg syntes det er mer velstelt å ta det bort. (regner med at dere med skog ikke vasker dere der nede etter hvert dobesøk, derfor jeg finner det ekkelt). Det er bare to alternativer, mener du? Enten glattbarbert eller skog? Indirekte sier du at du forventer sex når du drar på festivaler. Hvordan kan du vite hvordan du blir seende ut, hvis du alltid har barbert bort eller fjernet kjønnshår på annen måte? Og hvorfor regner du med at vi som har hår ikke vasker oss nedentil? Jeg har tilgang til vann på mitt toalett. Intimservietter har jeg også. Endret 30. juni 2013 av Arabella
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juni 2013 #44 Skrevet 30. juni 2013 Virker som enkelte her tror at man er enten glattbarbert, fresh, hygienisk eller at man har en urskog, uhygenisk, hvor tiss og utflod setter seg fast i håret. Ja jøss sier jeg da 3
miramis Skrevet 30. juni 2013 #45 Skrevet 30. juni 2013 Det er bare to alternativer, mener du? Enten glattbarbert eller skog? Indirekte sier du at du forventer sex når du drar på festivaler. Hvordan kan du vite hvordan du blir seende ut, hvis du alltid har barbert bort eller fjernet kjønnshår på annen måte? Og hvorfor regner du med at vi som har hår ikke vasker oss nedentil? Jeg har tilgang til vann på mitt toalett. Intimservietter har jeg også. Jeg tror ikke på at alle som har kjønnshår vasker seg etter hvert dobesøk. Har aldri nevnt sex på festivaler, man kan være opptatt av barbering selv om man ikke er seksuelt aktiv. Som sagt begynte jeg å barbere med en gang jeg fikk hår, og gikk over et år før jeg debuterte. Vet ikke hvordan jeg ser ut med "full busk" nei, og har ingen interesse av det heller. Regner med at jeg ikke har magisk kjønnshår som ser bedre ut enn andre sitt, så jeg vet det hadde vært stygt.
Rainbow Skrevet 30. juni 2013 #46 Skrevet 30. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #47 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror ikke på at alle som har kjønnshår vasker seg etter hvert dobesøk. Har aldri nevnt sex på festivaler, man kan være opptatt av barbering selv om man ikke er seksuelt aktiv. Som sagt begynte jeg å barbere med en gang jeg fikk hår, og gikk over et år før jeg debuterte. Vet ikke hvordan jeg ser ut med "full busk" nei, og har ingen interesse av det heller. Regner med at jeg ikke har magisk kjønnshår som ser bedre ut enn andre sitt, så jeg vet det hadde vært stygt. Hvorfor tror du ikke det? Men alle som barberer bort kjønnshåret, vasker seg altså hver gang de har vært på toalettet? Innlegget ditt er så dumt at det fortjener ikke videre kommentarer. 2
miramis Skrevet 30. juni 2013 #48 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor tror du ikke det? Men alle som barberer bort kjønnshåret, vasker seg altså hver gang de har vært på toalettet? Innlegget ditt er så dumt at det fortjener ikke videre kommentarer. Har aldri hørt om folk som vasker seg etter hvert dobesøk. Barberte kvinner har ikke like stort behov for det, siden man kan lett tørke vekk ulumskheter siden det ikke setter seg i noe hår. Tror ikke du skjønte poenget mitt. 1
fruBeist Skrevet 30. juni 2013 #49 Skrevet 30. juni 2013 (endret) ... Barbert meg siden tolv års-alder .. ... Som sagt begynte jeg å barbere med en gang jeg fikk hår, og gikk over et år før jeg debuterte. ... Debuterte du i 13-14årsalderen? Endret 30. juni 2013 av fruBeist 2
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #50 Skrevet 30. juni 2013 Har aldri hørt om folk som vasker seg etter hvert dobesøk. Barberte kvinner har ikke like stort behov for det, siden man kan lett tørke vekk ulumskheter siden det ikke setter seg i noe hår. Tror ikke du skjønte poenget mitt. Jeg må bare spørre deg om det er vanlig i din omgangskrets å snakke om detaljer angående intimhygiene? Hva er ulumskheter? Er det et dialektord?
miramis Skrevet 30. juni 2013 #51 Skrevet 30. juni 2013 Jeg må bare spørre deg om det er vanlig i din omgangskrets å snakke om detaljer angående intimhygiene? Hva er ulumskheter? Er det et dialektord? Ulumskheter betyr bare ekle ting (som oftest på kroppen) som man ikke vil ha, ikke dialekt. Man merker jo om folk stikker stumpen inn i dusjen hver gang de går på do eller ikke! Det er ikke mulig å gjennomføre hverken hos andre eller på offentlige toalett. Kanskje noen bruker våtserviett hver gang, men det er ikke vanlig.
miramis Skrevet 30. juni 2013 #52 Skrevet 30. juni 2013 Debuterte du i 13-14årsalderen? 5-6 måneder før jeg ble 14, hvordan det?
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #53 Skrevet 30. juni 2013 Ulumskheter betyr bare ekle ting (som oftest på kroppen) som man ikke vil ha, ikke dialekt. Man merker jo om folk stikker stumpen inn i dusjen hver gang de går på do eller ikke! Det er ikke mulig å gjennomføre hverken hos andre eller på offentlige toalett. Kanskje noen bruker våtserviett hver gang, men det er ikke vanlig. Det er ingenting som heter ulumskheter, uhumskheter derimot. Jeg dusjer meg ikke nedentil for hvert toalettbesøk, jeg vasker meg med klut når jeg synes det er nødvendig. Det hadde vært svært så praktisk å ha bidet . 2
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #54 Skrevet 30. juni 2013 Har aldri hørt om folk som vasker seg etter hvert dobesøk. Barberte kvinner har ikke like stort behov for det, siden man kan lett tørke vekk ulumskheter siden det ikke setter seg i noe hår. Tror ikke du skjønte poenget mitt. Med mindre du dusjer deg etter hvert dobesøk er det jo fortsatt rester av urin på huden din 1
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juni 2013 #55 Skrevet 30. juni 2013 Med mindre du dusjer deg etter hvert dobesøk er det jo fortsatt rester av urin på huden din Ikke bare det, men i tillegg så er man som hårløs nedentil, mer mottakelig for ekligheter som ikke skal være der. Håret har faktisk en funksjon
miramis Skrevet 30. juni 2013 #56 Skrevet 30. juni 2013 Med mindre du dusjer deg etter hvert dobesøk er det jo fortsatt rester av urin på huden din Ja noen veldig små rester muligens, men ikke like mye som de med masse hår. Sier jo seg selv at f.eks. en med langt hår på hodet har vanskeligere med å vaske ut skitt enn en som er skallet.
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #57 Skrevet 30. juni 2013 Ja noen veldig små rester muligens, men ikke like mye som de med masse hår. Sier jo seg selv at f.eks. en med langt hår på hodet har vanskeligere med å vaske ut skitt enn en som er skallet. Det er ikke akkurat sånn at det ligger igjen masse urin i hårene.
miramis Skrevet 30. juni 2013 #58 Skrevet 30. juni 2013 Det er ikke akkurat sånn at det ligger igjen masse urin i hårene. Er ikke helt enig med deg. Det fester seg i hårene, har man barbert seg er det en mye mindre flate for det å feste seg på.
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #59 Skrevet 30. juni 2013 Er ikke helt enig med deg. Det fester seg i hårene, har man barbert seg er det en mye mindre flate for det å feste seg på. Nå har det seg sånn at kjønnsleppene "skiller" seg når man sitter å tisser, så det kommer ikke litervis av urin i hårene. 2
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2013 #60 Skrevet 30. juni 2013 Er ikke helt enig med deg. Det fester seg i hårene, har man barbert seg er det en mye mindre flate for det å feste seg på. Hvordan kan du være så bastant og si dette når du selv alltid har barbert bort kjønnshåret? Da kan du vel umulig vite hvordan det er å ha hår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå