Gå til innhold

Festival + barbering ?


Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Synes ikke ordet velstelt, er det samme som å ikke ha kjønnshår. Tvert imot, kan man være mer velstelt med kjønnshår. Har aldri skjønt greia med å barbere bort kjønnshåret. Synes glattbarbert er TURNOFF, ser ut som ribba høns!!!

Når ei jente/dame ikke kan reise på festival uten å barbere bort kjønnshår noen dager, forteller det hvor syyykt samfunnet har blitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som nevnt tidlige, på Roskilde er dette ett heelt vanlig syn i dusjen. Klart man blir litt overrasket når man først ser det, men er ikke alltid man har så mye valg gitt.. Alle er på festival, og det primitive står høyt. Så lenge du ikke skræver ut, men er litt diskré går det jo helt OK. (Jeg skulle gjerne valgt annerledes, men det er ikke alltid man har noe valg)

Mener å huske at det var noen "båser" i den ene fellesdusjen som gjorde at man kunne skjule det hele litt. Man tar ikke frem barberskummet og kjører på, det blir raskt å effektivt. Hvis ikke ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn å gjøre det på toalettet. Ta med litt vann og såpe inn på toalettet og noen våtservietter så løser vel det seg. Man får være litt kreativ! Bare ikke kom i nærheten all bæsjen :) Kan være lurt å gjøre det på morgenen når de har tømt/vasket toalettene.

Noen festivaler har svømmehaller o.l. i nærheten, men man møter jo ofte på samme problemer her...

Du får leie deg ett hotellrom hvor du kan dusje i fred.

  • Liker 1
Skrevet

Rundt festivalområder pleier det å være mennesker som leier ut dusjen sin. Selvsagt til overpris, men helt ok for oss som bor i norge. Det vannet pleier å være rimlig kaldt :sjokkert: , men det er hvertfall et sted du kan gjøre det.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poenget skulle vel være ganske klart. TS forteller at hun skal på flere festivaler og spør om tips til barbering. Er det ikke for musikkens del folk drar på festivaler, da?

De fleste liker å føle seg velstelte selv om du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 9d5f0...d27

  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

De fleste liker å føle seg velstelte selv om du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 9d5f0...d27

Hva er det for slags svar? Selv om jeg ikke gjør det? Hva vet du om min hygiene? Å være velstelt er slett ikke ensbetydende med å være hårfri overalt. Dere unge jenter er hysteriske.

  • Liker 12
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS. Jeg barberer meg selv hver dag i dusjen. Liker å føle meg glatt og fin :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for slags svar? Selv om jeg ikke gjør det? Hva vet du om min hygiene? Å være velstelt er slett ikke ensbetydende med å være hårfri overalt. Dere unge jenter er hysteriske.

:laugh: Du Araballa, du Arabella.

Anonymous poster hash: b3a73...45b

  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

:laugh: Du Araballa, du Arabella.

Anonymous poster hash: b3a73...45b

Det hender jeg kan ilskne til av og til når jeg leser sånne bastante konklusjoner fra noen som ikke aner noe om meg.

Apropos festivaler, det er nesten mirakuløst at vi overlevde den gangen fasilitetene var noe enklere, uten å ta skade på hverken kropp eller sjel :ler:

  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om noen hadde barbert seg i dusjen på festival, folk får gjøre det de ønsker. Uansett ville jeg ikke barbert meg på festival, om man skulle være uheldig å kutte seg er det veldig mye bakterier og skitt på en festival, ville ikke tatt sjansen på å få en sårinfeksjon selv om man er aldri så forsiktig. Jeg ville nok voksa, eller bare driti i det, på festival er folk svette og litt sjuskete, og mange er drita. De fleste gutter bryr seg nok ikke om du har noen små stubber der nede, det er begrensa hvor lange kjønnshåra kan bli på fem dager. Jeg skjønner jo at dere mener dette også handler om velvære, men hvor behagelig er det egentlig på festival? Lite søvn, svette, mye alkohol og drittmat.

  • Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet

Hva er det for slags svar? Selv om jeg ikke gjør det? Hva vet du om min hygiene? Å være velstelt er slett ikke ensbetydende med å være hårfri overalt. Dere unge jenter er hysteriske.

Er vel resultatet av å vokse opp med nettaviser man begynner å se :D

  • Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Æsj, ville aldri barbert meg i fellesdusjen.

Ikke klarer man å få det nøye, andre må se på det...og stå i hår som flyter rundt, risiko for bakterier og dritt.

Ser ikke vitsen med det heller. Man kan barbere eller vokse seg før man drar. Festivaler varer jo som regel bare et par dager, noen få flere dager, men uansett kort nok tid til at det ikke rekker å bli en urskog igjen.

  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Er vel resultatet av å vokse opp med nettaviser man begynner å se :D

Kan nok være noe i det :ler:

  • Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Glattbarberte damer er som sagt TURNOFF, ser ut som ribba høns!

Mye mer sensuelt med naturlig kjønnshår.

AnonymBruker
Skrevet

Gudhjelpe meg så glad jeg er for at jeg ikke er ung i dag!



Anonymous poster hash: 5517c...103
  • Liker 6
Skrevet

Jeg liker også å være glatt der nede til enhver tid. Men har problemer med å skjønne hvorfor det er så vanskelig å la høvelen være et par-3 dager på festival uten mulighet til å dusje alene... På 3-4 dager vokser det 1-2 millimeter..... Synes det blir litt luxusproblemaktig å ikke klare seg et par-tre dager uten...

  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Gudhjelpe meg så glad jeg er for at jeg ikke er ung i dag!

Anonymous poster hash: 5517c...103

Er da vel ikke bare unge som liker å være glatte? Jeg er voksen men er glatt :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Diskusjonen går ikke på om man MÅ barbere seg eller ikke. Men hvordan man kan være velstelt på det området på festival. Snakk om avsporing.

Hva diverse eldre damer mener om barbering i våre dager betyr egentlig ingenting i denne debatten. TS og flere andre foretrekker å være velstelt til enhver tid. Og da må vi få lov til å ønske det.



Anonymous poster hash: 0a425...8de
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Diskusjonen går ikke på om man MÅ barbere seg eller ikke. Men hvordan man kan være velstelt på det området på festival. Snakk om avsporing.

Hva diverse eldre damer mener om barbering i våre dager betyr egentlig ingenting i denne debatten. TS og flere andre foretrekker å være velstelt til enhver tid. Og da må vi få lov til å ønske det.

Anonymous poster hash: 0a425...8de

Igjen, måten du snakker om å være velstelt ("TS og andre foretrekker å være velstelt til enhver tid" - som om det ikke gjelder resten av oss) impliserer at de som ikke driver daglig eller nesten-daglig intimhårkontroll er sjuskete og ustelte. For å si det på nynorsk, I resent the implication. Vi er heller ikke nødvendigvis "eldre", takk, jeg er 25 og har alltid syntes intimbarbering er arbeidskrevende og uheldig for underlivshelsa, samt at resultatet ser overmåte teit ut. No offense - jeg driter langflatt i hvordan underlivene deres ser ut, jeg ville bare aldri valgt det selv. Poenget mitt er bare at hvis vi skal respektere deres behov for barbering i tide og utide må dere også respektere vårt ønske om å beholde våre kjønnshår, uten at vi dermed skal bli sett på som sjusker. Det går an å diskutere temaet uten å snakke nedlatende om den andre siden.

Samtidig mener jeg at når man er såpass avhengig av en hygienemessig helt unødvendig rutine at man vurderer å stå i en fellesdusj på roskilde eller til og med på en av disse motbydelige konsertdoene og barbere høna, så må man regne med at noen reagerer med en smule overraskelse.

Anonymous poster hash: ae364...a7a

  • Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet

Igjen, måten du snakker om å være velstelt ("TS og andre foretrekker å være velstelt til enhver tid" - som om det ikke gjelder resten av oss) impliserer at de som ikke driver daglig eller nesten-daglig intimhårkontroll er sjuskete og ustelte. For å si det på nynorsk, I resent the implication. Vi er heller ikke nødvendigvis "eldre", takk, jeg er 25 og har alltid syntes intimbarbering er arbeidskrevende og uheldig for underlivshelsa, samt at resultatet ser overmåte teit ut. No offense - jeg driter langflatt i hvordan underlivene deres ser ut, jeg ville bare aldri valgt det selv. Poenget mitt er bare at hvis vi skal respektere deres behov for barbering i tide og utide må dere også respektere vårt ønske om å beholde våre kjønnshår, uten at vi dermed skal bli sett på som sjusker. Det går an å diskutere temaet uten å snakke nedlatende om den andre siden.

Samtidig mener jeg at når man er såpass avhengig av en hygienemessig helt unødvendig rutine at man vurderer å stå i en fellesdusj på roskilde eller til og med på en av disse motbydelige konsertdoene og barbere høna, så må man regne med at noen reagerer med en smule overraskelse.

Anonymous poster hash: ae364...a7a

Bra innlegg!

Skrevet

Glattbarberte damer er som sagt TURNOFF, ser ut som ribba høns!

Mye mer sensuelt med naturlig kjønnshår.

Greit nok at du syntes det, men det betyr ikke at andre også liker hår i maten...

Jeg vil helst ikke få utflod, mens eller piss i hår der nede, så ja, jeg syntes det er mer velstelt å ta det bort. ;) (regner med at dere med skog ikke vasker dere der nede etter hvert dobesøk, derfor jeg finner det ekkelt).

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...