Gå til innhold

Min fars tante...


Gjest Ravgull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en fin og rørende historie, Ravgull! Prøvertiden kan være tung og lang, og det er ikke alltid man vil dele den med sine nærmeste... Fint at hun hadde tatt så godt vare på klærne. Kanskje dine barn kan bruke dem? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

For en fin og rørende historie, Ravgull! Prøvertiden kan være tung og lang, og det er ikke alltid man vil dele den med sine nærmeste... Fint at hun hadde tatt så godt vare på klærne. Kanskje dine barn kan bruke dem? :)

Om jeg får egne barn, så skal det definitivt brukes. Det er mye søtt og stilig, og alt er hvitt eller lysegult. Så det passer jo uansett. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får egne barn, så skal det definitivt brukes. Det er mye søtt og stilig, og alt er hvitt eller lysegult. Så det passer jo uansett. :)

Det må du absolutt gjøre. Så søtt å ha retro på en baby =)

Og da får du jo noe som ingen andre har også.

Alle går jo rundt med samme H&M bodiene på ungene sine, så kommer du, men stilige retroklær fra 60 tallet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en rørende, fin og trist historie. Jeg har selv vært ufrivillig barnløs og ville sannsynligvis ikke ha fått barn, hadde det ikke vært for at jeg lever i en tid der assitert befruktning finnes. Vi har mye å være takknemlige for.

Takk for det, Ravgull :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil nok aldri oppleve å få barn selv, grunnet kronisk sykdom, som gjør meg dårlig i stand til å ta vare på og følge opp barn godt nok. Min mann og jeg har derfor valgt å "leve livet", med reiser, hobbyer, tid med gode venner, med og uten barn. Vi kan bare ikke stanse opp og ikke gå videre bare fordi vi ikke kan få absolutt alt vi ønsker oss. Men vi fortjener å leve livet vårt, på best mulig måte. Det skylder vi hverandre.



Anonymous poster hash: f6889...293
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje rekorden når det gjelder langtidsprøvere her inne, og jeg er ikke støtt. Jeg synes alle skal få dele det de vil i dette underforumet, man velger selv hva man leser videre på.

Vi skal prøve litt til, men vi kan nok ikke få egne barn. Sett utenfra er vi priveligerte, vi lever et perfekt liv med utrolig god økonomi, stort hus, utenlandsturer en gang i året, hytte på fjellet og frihet. De fleste vi kjenner trur at vi ikke ønsker barn. Går det ikke for vår del å få barn er det også et utfall av livet vi vet å verdsette, for vi har det egentlig vanvittig bra. Jeg har aldri sett hvorfor man skal begrave seg i problemer i stedet for å innse hva man egentlig har. Og slik håper jeg også tanten din levde :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...