Gå til innhold

Hva syns du om denne kroppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Funderer litt over at hun ikke har noe hår i skrittet eller under armene, de hadde vel ikke barberhøvel på den tiden? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del overvektig, og selv om den på ingen måte er "stygg" reagerer jeg på at slike kropper skal hylles som "formfulle" og sexy når de i realiteten er overvektige og helseskadelige. Hadde alle gått rundt med slike kropper, hadde samfunnet hatt enda større problemer med diabetes og hjerte og kar-sykdommer.



Anonymous poster hash: 3a755...188
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del overvektig, og selv om den på ingen måte er "stygg" reagerer jeg på at slike kropper skal hylles som "formfulle" og sexy når de i realiteten er overvektige og helseskadelige. Hadde alle gått rundt med slike kropper, hadde samfunnet hatt enda større problemer med diabetes og hjerte og kar-sykdommer.

Anonymous poster hash: 3a755...188

Du glemte flagget.

Anonymous poster hash: 141c7...e7f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener vi skal tenke som før, da det var positivt å være feit fordi det viste at man var rik? :ler: Det går jo ikke nå, siden det er de fattige som er feite. ;)

KVinnen på bildet er da ikke feit!? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 46023...d7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte flagget.

Anonymous poster hash: 141c7...e7f

Du må gjerne harselere, men jeg vet dessverre alt for godt hvilke tragedier alvorlige sykdommer som diabetes og hjerte og kar medfører. Jeg har fått dette alt for nært til å kunne fleipe med dette temaet.

Kvinne på bildet er overvektig. Punktum. At du synes det er greit, endrer ikke på de faktiske forhold og at overvekt er et stadig økende problem i Norge og verden i dag. Da er det helt absurd at "formfullheten" skal hylles og kvinner som viser frem overvektige kropper som "normale" blir en slags folkehelter.

Anonymous poster hash: 3a755...188

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del overvektig, og selv om den på ingen måte er "stygg" reagerer jeg på at slike kropper skal hylles som "formfulle" og sexy når de i realiteten er overvektige og helseskadelige. Hadde alle gått rundt med slike kropper, hadde samfunnet hatt enda større problemer med diabetes og hjerte og kar-sykdommer.

Anonymous poster hash: 3a755...188

Vet ikke om dette er alvorlig ment eller om du er ironisk, men dersom du mener dette seriøst så må jeg bare understreke av denne kvinnen ikke er helseskadelig stor. La oss si at en kvinne lever et aktivt liv, spiser mye nøtter, avokado og laks og ser ut som kvinnen på bildet. Da vil dette være en sunn og flott kropp. (Dette er selvsagt ikke tilfellet dersom kroppen er et resultat av stillesitting og mcDonalds.) Litt fett på kroppen er faktisk veldig sunt, fett beskytter og isolerer mot kulde.

I dag har mange en tanke om at man må være maks 50 cm rundt midjen og skrapa for fett dersom man skal ha en sunn kropp. Dette er helt hinsides, og har ikke noe med realiteten å gjøre...

Anonymous poster hash: 46023...d7d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne harselere, men jeg vet dessverre alt for godt hvilke tragedier alvorlige sykdommer som diabetes og hjerte og kar medfører. Jeg har fått dette alt for nært til å kunne fleipe med dette temaet.

Kvinne på bildet er overvektig. Punktum. At du synes det er greit, endrer ikke på de faktiske forhold og at overvekt er et stadig økende problem i Norge og verden i dag. Da er det helt absurd at "formfullheten" skal hylles og kvinner som viser frem overvektige kropper som "normale" blir en slags folkehelter.

Anonymous poster hash: 3a755...188

Du vet tydligvis ikke mye om hva som er skadelig overvekt og ikke. For å være såpass overvektig at det er helseskadelig må man ha en bmi på over 30. Jeg har sett mye mer overvektig ut en henne, men jeg var fortsatt et godt stykke unna en bmi på 30 fordi.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener vi skal tenke som før, da det var positivt å være feit fordi det viste at man var rik? :ler: Det går jo ikke nå, siden det er de fattige som er feite. ;)

Mener du ærlig talt at hun var feit?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at en kvinne lever et aktivt liv, spiser mye nøtter, avokado og laks og ser ut som kvinnen på bildet. Da vil dette være en sunn og flott kropp. (Dette er selvsagt ikke tilfellet dersom kroppen er et resultat av stillesitting og mcDonalds.) Litt fett på kroppen er faktisk veldig sunt, fett beskytter og isolerer mot kulde.

Anonymous poster hash: 46023...d7d

My thoughts exactly. Hvordan kroppen ser ut på et bilde er lite relevant for hvor sunn den er (selvsagt med noen unntak, som ved ekstrem fedme etc.).

For å spore litt av; jeg er enig med den forhåpentligvis ironiske ABen over som kritiserer hyllesten vi ser av såkalt formfulle kvinner. Da sikter jeg riktignok til programmer som "Frodige Skjønnhetsdronninger", hvor kvinner som ikke en gang kan gå strakt fremover hylles for sine "former". Det er usunt og ikke bedre enn pro-ana-bildene vi så mye av før. Jeg er helt for at folk skal få akseptere kroppene sine, men det er bare tull å kamuflere helseskadelig fedme med ord som "store jenter", "kurver" og "formfullhet". Selvsagt kan man komme med at "rund er også en form", men i så fall er også de plankeforma, skrapa jentene formfulle - for mange av de overvektige som hylles for sine former har slettes ikke former, de er like feite over det hele. Og selv om de skal få lov til å føle seg vel i kroppen sin, er det ikke til å komme unna at det er usunt og at de burde slanke seg, ikke fordi de er stygge, men på grunn av sin egen helse.

En sunn kropp er en vakker kropp. Og når du er så tjukk at du ikke greier å løfte beina nok til å gå i trapper, da er det mer latterlig enn inspirerende at du unnskylder det med å "slå et slag for formfulle kvinner".

Men jeg må få understreke at det er latterlig at damen i hovedinnlegget er feit, overvektig eller noe i den retning. Hun er ikke stram og fit, nei, men hun er ikke feit.

Anonymous poster hash: 5ecf0...02e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser litt typisk tynnfeit ut, skal jeg være ærlig. Ganske smal, men likevel ganske dvask. Med litt styrketrening hadde hun sett smashing ut, hadde ikke trengt å gå ned i vekt, kanskje heller opp :)

Anonymous poster hash: bfb54...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne harselere, men jeg vet dessverre alt for godt hvilke tragedier alvorlige sykdommer som diabetes og hjerte og kar medfører. Jeg har fått dette alt for nært til å kunne fleipe med dette temaet.

Kvinne på bildet er overvektig. Punktum. At du synes det er greit, endrer ikke på de faktiske forhold og at overvekt er et stadig økende problem i Norge og verden i dag. Da er det helt absurd at "formfullheten" skal hylles og kvinner som viser frem overvektige kropper som "normale" blir en slags folkehelter.

Anonymous poster hash: 3a755...188

Det er langt mer helseskadelig for oss kvinner å være ribbet for fett, enn å ha litt ekstra av det på kroppen uten å være overvektig. Med for lite fett kan vi miste mensen, noe som igjen kan resultere i benskjørhet.

Kvinnen på bildet er ikke overvektig, kun fordi du mener det. Punktum.

.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jo bare smak og behag. Jeg personlig syntes kroppen hennes var for stor, og dvask. Jeg liker tynne stramme kropper. Puppene var små utifra hva som jeg syntes er supersexy, men som hun over meg sa - pupper kommer i alle fasonger - så der kan man ikke akkurat velge. (Lettere å gjøre noe med resten av kroppen)

Enig i dette. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvask, stor... Wtf folkens :overrasket:

Kanskje ikke direkte STOR, men du kan ikke nekte for at hun er dvask. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser fin ut. Litt små pupper. Og som andre sier; hun er litt slapp i fisken. Men ellers en veldig fin - helt normal - kvinnekropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje ikke direkte STOR, men du kan ikke nekte for at hun er dvask. :P

I mine øyne er det en helt normal kropp jeg har sett rundt meg i garderoben på skolen, på trening og blant (friske og sunne) venner på stranda så lenge jeg kan huske.

Kunne aldri falle meg inn å kalle mennesker som ikke er synlig trente for dvaske.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Lignet faktisk veldig mye på min egen kropp, som jeg er ganske så glad i! Men etter å ha lest her er jeg tydeligvis både dvask, bleik og har for små pupper. :fnise: KG på sitt beste! :sarkasme:

Viss du ser sånn ut, må du gifte deg med meg NÅ!! :bryllup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet faktisk veldig mye på min egen kropp, som jeg er ganske så glad i! Men etter å ha lest her er jeg tydeligvis både dvask, bleik og har for små pupper. :fnise: KG på sitt beste! :sarkasme:

Ikke hør på dem. Jeg synes dere er nydelige! :)

Hvis dere er dvaske, så er jeg dvaskfetishist.

Kvinner skal ha mer underhudsfett enn menn, noe en del kvinner ikke forstår . Jeg lurer på om de er så innmari hyperheterofile at mannen blir deres skjønnhetsideal.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...