AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hva syns du om denne kroppen og puppene på dama? Var de for små? http://en.wikipedia.org/wiki/File:Detail_from_The_Birth_of_Venus_by_William-Adolphe_Bouguereau_(1879).jpg Anonymous poster hash: ee996...1db 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 En normal, kvinnelig kropp. Jeg synes ikke puppene er for små. Anonymous poster hash: b7e66...4aa 5
Nerine_ Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Jeg syns hun hadde fin kropp. Jeg liker ikke begrepet "for små" om pupper, hva er det man mener med for små egentlig. For små til å være fine? Pupper kommer i forskjellige former og fasoner og er fine på sin måte 18
Myrthel Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Dette blir jo bare smak og behag. Jeg personlig syntes kroppen hennes var for stor, og dvask. Jeg liker tynne stramme kropper. Puppene var små utifra hva som jeg syntes er supersexy, men som hun over meg sa - pupper kommer i alle fasonger - så der kan man ikke akkurat velge. (Lettere å gjøre noe med resten av kroppen) 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Vakker, sunn kropp. (og ja, hun er litt dvask. Kvinnekropper pleier å være det, med mindre man trener og spiser for å oppnå et annerledes resultat.) Anonymous poster hash: 5ecf0...02e 6
fink Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Ikke min drømmekropp, men en ganske fin kropp. Tipper hun hadde sett ennå bedre ut hvis hun hadde fått litt sol på kroppen
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Dette blir jo bare smak og behag. Jeg personlig syntes kroppen hennes var for stor, og dvask. Jeg liker tynne stramme kropper. Puppene var små utifra hva som jeg syntes er supersexy, men som hun over meg sa - pupper kommer i alle fasonger - så der kan man ikke akkurat velge. (Lettere å gjøre noe med resten av kroppen) Dagens samfunn................... Anonymous poster hash: 7ea64...b35 48
Gjest Gunfreak Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Syns den er absolutt flott(skader ikke at hun er redhead heller) 6
Annabel Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Jeg synes den kroppen var nydelig. Pen, naturlig og frisk. Dette kunne veldig gjerne vært "it-kroppen" (om den i det hele tatt må eksistere) fremfor dagens megamuskel/null fettprosent-samfunn. 21
Heisenberg Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Dagens samfunn................... Anonymous poster hash: 7ea64...b35 Du må gjerne utdype. Hva mener du med det du skriver?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #12 Skrevet 22. juni 2013 Veldig flott ! sånn kan godt kvinner se ut Anonymous poster hash: 5e88b...9b4 1
miramis Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 For små pupper og ganske dvask kropp. men det var jo "in" på den tiden, for det viste at man var rik nok til å slippe fysisk arbeid.
Gjest Blubberella Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 Hadde ikke vært meg i mot å se sånn ut. En helt normal kvinnekropp og fine pupper. 3
Jolene Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 Dagens samfunn................... Anonymous poster hash: 7ea64...b35 Veldig veldig enig! 5
miramis Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Veldig veldig enig! Så du mener vi skal tenke som før, da det var positivt å være feit fordi det viste at man var rik? Det går jo ikke nå, siden det er de fattige som er feite. 4
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. juni 2013 #17 Skrevet 23. juni 2013 sånne tråder hjelper virkelig på selvtilitten til jenter (som blandt annet meg som har litt ekstra her og der)... hvorfor skal alt være så innmari perfekt i dagens samfunn?? så klart må jo menn få like de kroppene de vil, men jeg har funnet ut at når man finner en person som man virkelig klaffer med, så spiller faktisk ikke kroppen så stor rolle men, det er jo bare meg da. er ikke så opptatt av hva andre syns jeg
Gjest Teta Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Lignet faktisk veldig mye på min egen kropp, som jeg er ganske så glad i! Men etter å ha lest her er jeg tydeligvis både dvask, bleik og har for små pupper. KG på sitt beste!
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Sandro Botticelli Venus' fødsel Maleriet Venus' fødsel skildrer hvordan Venus føres i land på øyen Kythera på et skjell av vestavinden Zefyros, ledsaget av gudinnen Chloris, mens jordnymfen Pomona møter henne på stranden med en blomsterdekorert mantel. Venus' fødsel ble malt mellom 1477-78 av renesansekunstneren Sando Botticelli, og bildet skal leses fra venstre mot høyre: Den himmelske kjærlighetsgudinnen står på et muslingskall (symbol på gjenfødelse) som blåses innover mot jorden av vestenvindene (zefyrer. Her venter en kvinne, som representerer det jordiske og tiden, med en blomstersmykket kåpe. Med den kan Venus, sømmelig påkledd, innta sin plass som formidleren mellom det himmelske og det jordiske i menneskets sinn. Venus' fødsel er et av renessansens mest berømte malerier, ikke bare på grunn af idéinnholdet, men også Botticellis teknikk og uttrykk. Kunstneren utnytter det gyldne snitts usynlige akser for å skape balanse og harmoni. I motsetning til mange av hans samtidige interesserer han seg ikke for en "realistisk" kroppsgjengivelse, det er elegansen og forfinelsen Bottichelle etterstrebet. Dette ser vi for eksempel på Venus' hals, som er merkelig lang, og det nesten unaturlige håret som er abstrahert og stilisert. Når det gjelder modellene Botticelli benyttet, man man spore Guiliano de' Medicis ansiktstrekk i Merkurs fjes. Forbildet for den skumfødte Venus er trolig Botticellis elskede, Simonetta Cattaneo (gift med Marco Vespucci), som døde av sykdom i 1476. Guiliano blev myrdet i 1478. http://www.fineart.no/edoc/campaign_img/IMAGE_7-0.jpg Bilde endret til link, ninuska_, mod Endret 23. juni 2013 av ninuska_ 1
Tidus Skrevet 23. juni 2013 #20 Skrevet 23. juni 2013 Helt normal kropp. Litt "slapp i fisken" til å være veldig sexy, men ellers tiltrekkende. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå