Gå til innhold

Jeg er visst en rebound for han...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å bare tro på ham?

Jeg har det svart på hvitt at de var sammen rett før han møtte meg.

Hva med alle løgnene? Hvorfor ikke bare innrømme at "ja, jeg var sammen med henne omtrent frem til jeg møtte deg?" Og ikke minst, kan han ikke innrømme at jeg først var en rebound?

-ts

Anonymous poster hash: 22efa...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det svart på hvitt at de var sammen rett før han møtte meg.

Hva med alle løgnene? Hvorfor ikke bare innrømme at "ja, jeg var sammen med henne omtrent frem til jeg møtte deg?" Og ikke minst, kan han ikke innrømme at jeg først var en rebound?

-ts

Anonymous poster hash: 22efa...6c5

Du har jo svart på det selv. Når han blir konfrontert med noe som er ubehagelig lyver han. For de fleste som er slik er det en del av personligheten. De har på et vis så stor redsel for ubehag at de gjør nesten hva som helst for å unnslippe det. Problemet oppstår selvsagt i det de evner å lyve når de blir konfrontert med viktige ting. Som "elsker du meg ikke?" "Jo, klart det!"

Løyn? Sannhet? Med slike vet man ikke. Rebound? Ikke rebound? Du kommer aldri til å vite svaret, for du vet at han er i stand til å lyve om det. Om han forsikrer den ene eller andre veien - det vil alltid kunne være en løyn.

Selvsagt kan du likevel fortsette forholdet. Men personlig vil jeg si at det hadde vært vanskelig.

Anonymous poster hash: e32b3...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du likevel fortsette forholdet. Men personlig vil jeg si at det hadde vært vanskelig.

Anonymous poster hash: e32b3...240

Hvorfor vanskelig? Pga. løynene om fortiden eller at jeg muligens var en rebound? Hvor mye har man egentlig rett til å vite ang. fortid?

-Ts

Anonymous poster hash: 22efa...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg møttes på "nett". Vi kjente ikke hverandre men hadde en felles bekjent og begynte å snakke daglig. Helt i begynnelsen da vi snakket hadde han nettopp gjort det slutt med kjæresten han da hadde fordi hun hadde vært utro.. Han virket opprørt da vi pratet men han ønsket ikke prate om det. Uansett 4 uker senere møttes vi som venner. Det vi ikke hadde forventet var at vi skulle gå så godt overens og helt siden da (3 år siden) har vi vært sammen. Jeg har ALDRI vært i tvil om hans interesse i meg og har aldri følt at eksen hans har vært noen trussel. Jeg tror i grunn du vet om en gutt/mann er interessert i deg og forelsket. En som bare "bruker" deg vil du merke ganske fort.. Han ville ikke brydd seg med hva du syntes, følte og mente. Og heller ikke hatt noen interesse i ditt liv og dine interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...