Frøkenfryden Skrevet 19. april #221 Del Skrevet 19. april Lurven skrev (53 minutter siden): Har jeg feil her nå😲? Selvbilde er generell oppfatning av egen verdi. Uanhengig av prestasjon. Selvtillit er trygghet på ar man kan noen ting og får til og sånn. Om man feiler i noe og har godt selvbilde tåler man det, om man bare tufter selvbildet på flinkhet i det og det så ryker det lettere. Og man må bevise hele tiden for å føle verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #222 Del Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Selvbilde er generell oppfatning av egen verdi. Uanhengig av prestasjon. Selvtillit er trygghet på ar man kan noen ting og får til og sånn. Om man feiler i noe og har godt selvbilde tåler man det, om man bare tufter selvbildet på flinkhet i det og det så ryker det lettere. Og man må bevise hele tiden for å føle verdi. Mye mer komplisert enn min tolkning hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #223 Del Skrevet 19. april Cid skrev (Akkurat nå): Mye mer komplisert enn min tolkning hehe. Hehe. Tror jeg lærte den slik ca på studiet. At det menes slik offisielt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april #224 Del Skrevet 19. april Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hehe. Tror jeg lærte den slik ca på studiet. At det menes slik offisielt ☺️ Jeg synes selv at selvbilde er et greit ord å bruke om eget utseende og attraktivitet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #225 Del Skrevet 19. april Cid skrev (11 minutter siden): Jeg synes selv at selvbilde er et greit ord å bruke om eget utseende og attraktivitet hehe. Det er lov☺️ Men tenker selvbilde er mer også. Jeg har et godt selvbilde selv om jeg tror jeg har ca middels utseende, godt selvbilde gjør at jeg tenker det er nok og er trygg på meg selv og tenker jeg er bra likevel på en måte👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. april #226 Del Skrevet 19. april Hmmm..jeg føler jeg har ett dårlig selvbildet men god selvtillit . Høres sikkert litt rart ut men 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #227 Del Skrevet 20. april Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Hmmm..jeg føler jeg har ett dårlig selvbildet men god selvtillit . Høres sikkert litt rart ut men 😂 Ikke rart, og ganske vanlig☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. april #228 Del Skrevet 22. april Aner ikke. 0 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april #229 Del Skrevet 22. april Peanut skrev (9 minutter siden): Aner ikke. 0 kanskje Synes du er en 10-er jeg 😄 (husker du viste bilde for noen år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. april #230 Del Skrevet 22. april 2 minutter siden, Cid said: Synes du er en 10-er jeg 😄 (husker du viste bilde for noen år siden) Åååh Dét var koselig sagt Cid! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 22. april #231 Del Skrevet 22. april 6 vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 22. april #232 Del Skrevet 22. april Jeg er akkurat passe jeg! Mange flottere - og mange ikke like heldig kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 18. juni #233 Del Skrevet 18. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå