Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en idiotisk konkurranse hun la ut.. Drømmekroppen? Den som får flest likes vinner 15.000 kr? Hvem sin dustete ide er dette?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiotisk konkurranse hun la ut.. Drømmekroppen? Den som får flest likes vinner 15.000 kr? Hvem sin dustete ide er dette?

Den er helt på TRYNET! Det er et så jævla stort kropppress i 2013 at jeg spyr, og hun bidrar til at det blir verre med denne konkurransen.. Tenk på alle de usikre 14 årige (eller alle aldre for den saks skyld) jentene som sitter der ute og leser dette og føler det er SÅNN man må se ut for å ha drømmekroppen? NEI vet du hva.. Dette er til å spy av. :opplyser::kjefte:

Ser på kommentarfeltet hennes også at folk ikke liker denne konkurransen. Men så feig som hun er så svarer hun ikke for seg :laugh:

Endret av Tinalf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat! Dritfeig er det hun er. Overrasker meg at hun i det hele tatt godkjente de kommentarene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det snart er på tide til å like hverandre jeg, og akseptere hverandre. :) Det er slik jeg ser det herfra. :)



Anonymous poster hash: ec2b6...476
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dør av bildet hun har lagt ut i dag. Legg merke til greengate serviset, sjokoladen.... Kremt. Jeg sier ikke mere.

Anonymous poster hash: 2b827...b25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dør av bildet hun har lagt ut i dag. Legg merke til greengate serviset, sjokoladen.... Kremt. Jeg sier ikke mere.

Anonymous poster hash: 2b827...b25

Haha, sett det føøør? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan mene mye om Kristina, men synes det er godt å se en rosablogger som ikke er hysterisk ovenfor vekt, jeg! Kristina ser mye sunnere ut i ansiktet enn alle de andre skrapede jentene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt om kroppen hennes, syns hun ser sunn og frisk ut. Men den kopieringa hennes av Fotballfrue, og den maniske lykkemasinga hennes, PUH. Selvinnsikt?



Anonymous poster hash: 765e8...8de
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg blir litt paff når jeg leser innleggene hennes. Hun skriver virkelig skremmende likt som Caroline, synes dere ikke? Og masse treningspjatt og indirekte skryting, og at hun gjør en big deal ut av å spise noe usunt.

Og selvsagt mandagshurra... ingen liker mandager, med mindre de ikke har en a4 jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt paff når jeg leser innleggene hennes. Hun skriver virkelig skremmende likt som Caroline, synes dere ikke? Og masse treningspjatt og indirekte skryting, og at hun gjør en big deal ut av å spise noe usunt.

Og selvsagt mandagshurra... ingen liker mandager, med mindre de ikke har en a4 jobb.

Det er jo helt hysterisk å følge med på. Nå har hun begynt med oppskrifter også, med hjerter og dilldall, for en LYKKE <3

Og Kristina, len deg liiiitt lenger tilbake da, så alle ser Lexington-puta di.

Anonymous poster hash: 765e8...8de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, bamsen har jo fortsatt den "prislappen" på.



Anonymous poster hash: 1530d...ac0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nye "besties" hele tiden :laugh:



Anonymous poster hash: ee902...c09
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfrue 2. Får finne seg en litt sprø mann som kan ta kritikerne i kommentarfeltet så er lykken komplett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nye "besties" hele tiden :laugh:

Anonymous poster hash: ee902...c09

Merkelig det der..

Anonymous poster hash: 3fd83...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun gammel da hun tattoverte bestis-tattooen? De ble jo uvenner rett etterpå.

Anonymous poster hash: 197b3...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan kun drikke øl, jeg blir ekstremt dårlig av vin og sprit! Nå ser jeg i kommentarfeltet hennes under det linkede innlegget at hun skriver at det er ALT av alkohol, men det kan ha gått over. Så man kan reagere på noe alkohol, men ikke all.

Eller så er det hetetoktene og feberen rett og slett en fin hangover ;)

Uansett så kanskje hun har funnet en type alkohol som ikke gjør henne så dårlig osv.

Men nå må hun faktisk gi seg med den kopieringen av FF!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom aldri merket at hun har kopiert fotballfrue, men det er fordi jeg ikke leser bloggen til fotballfrue daglig.. Gikk inn på bloggen hennes nå for å "sammenligne"... Og jammen meg så er det nokså likt :P Designet er jo så og si likt og.. Huff... Likte bloggen til Kristina MYE bedre før.. Nå er den bare komitragisk :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...