Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Hun vet virkelig å finne de flotteste guttene, da, skjønner jeg....
En fengselsfugl, ett HA-medlem og en som er notorisk utro....

(Til info, jeg aner ikke hvem dama er og har aldri lest noe av bloggen hennes, ble bare litt nysgjerrig på denne tråden og sitter og humrer for meg selv)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristina Andersen har da vært helt ærlig og åpen på bloggen sin at den daværende kjæresten hennes satt i fengsel i 3år da hun var 16-17år! Hun har også skrevet om at hun ventet på han hjemme og sluttet på VGS pga dette. Bloggen handlet faktisk om hvordan det var å være kjæreste med en innsatt.

Alt som står i denne tråden har Kristina selv skrevet på bloggen sin!

Anonymous poster hash: 197b3...a6f

Jaja.... sånn går no dagan, og sånn kan nå livet være for flere.

Å se ting litt utenifra, litt objektivt så har nok de fleste noen skjeletter i skapet, eller ka du trur? :)

Huff, nei alt i alt tror jeg på medmenneskelighet, nestekjærlighet, aksept, og litt yoga når det angår bloggverden. Dvs: tenke litt hvordn man bak kulissene oppfører seg i mot hverandre. :):blomst:

Anonymous poster hash: ec2b6...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest bloggen hennes på kanskje 3år selv, synes ikke noe om henne. Fikk nok da hun reklamerte for nettsider som solgte falske UGGS og falske Nike shox sko. Flere ganger. Innleggene var merket som reklame, postet flere ganger så hu tjente nok GODT på å lure leserne til å kjøpe piratkopier.

Ulykken skjedde 13/6-2010. Jeg gidder ikke å gå igjennom arkivet hennes. Hun har også byttet plattform noen ganger.

Anonymous poster hash: 197b3...a6f

jeg tror oen burde bytte platform hvis det blir litt berg og dalbane der. altså, litt mye drama :P

krig, fred og gratis sminke til alle :D

Anonymous poster hash: ec2b6...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes de gullkorna hennes ikke er noe morsomme? :P synes bare de får henne til å virke helt utrolig selvopptatt og dum. Greit at hun ikke tar seg så høytidelig, men hun virker faktisk helt blåst på de fleste

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes de gullkorna hennes ikke er noe morsomme? :P synes bare de får henne til å virke helt utrolig selvopptatt og dum. Greit at hun ikke tar seg så høytidelig, men hun virker faktisk helt blåst på de fleste

ja, hun prøver å fremstille seg selv som veldig morsom og søt. Det er ikke så veldig sjarmerende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes de gullkorna hennes ikke er noe morsomme? :P synes bare de får henne til å virke helt utrolig selvopptatt og dum. Greit at hun ikke tar seg så høytidelig, men hun virker faktisk helt blåst på de fleste

Kan du forklare litt nærmere hva det går ut på?

Anonymous poster hash: e628d...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare litt nærmere hva det går ut på? Anonymous poster hash: e628d...c12

Det er masse "morsomme" sitater som hun og de rundt henne har sagt. Som oftest er det skikkelig dumme og blåste, eller får henne til å virke skikkelig selvopptatt og selvdigger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse "morsomme" sitater som hun og de rundt henne har sagt. Som oftest er det skikkelig dumme og blåste, eller får henne til å virke skikkelig selvopptatt og selvdigger.

Ok :) Jeg har ikke lest denne bloggen, men det høres rimelig kleint og lite morsomt ut.

Anonymous poster hash: e628d...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Jeg har ikke lest denne bloggen, men det høres rimelig kleint og lite morsomt ut. Anonymous poster hash: e628d...c12

Haha nei jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fremdeles leser den bloggen :) er vel bare en gammel vane, og kanskje litt for å se hvor mye sprøyt som ramler ut av dama :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes de gullkorna hennes ikke er noe morsomme? :P synes bare de får henne til å virke helt utrolig selvopptatt og dum. Greit at hun ikke tar seg så høytidelig, men hun virker faktisk helt blåst på de fleste

http://www.kristinaandersen.no/?p=24847

http://www.kristinaandersen.no/?p=16379

jaja.. Du fremstår ikke akkurat som søt eller morsom...

Endret av 10ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis det er noen som hater henne, og sitter og finner opp masse tull?
Det er på nett, og mange oppfører seg rimelig sprøtt der. Der blir det meste sagt og gjort.

Det jeg mener er: man kan nok ikke vite hva som er sant, og alt i alt burde vel personen få snakke for seg selv når folk snakker om slike saker. i det minste fått forsvart seg hvis KA ønsker det? :)

Og er KG'erne helt fri for skjeletter i skapet selv da?

Jeg blir litt skuffet over en såpass sterk hets i mot mennesker generelt sett. Skulle ønske man kunne se personen for den de er, og ikke for det en tidligere omgangskrets er, har vært, eller gudene vet hva...

:blomst: :blomst: :blomst:



Anonymous poster hash: ec2b6...476

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Å påstå at Kristina Andersen har gjort noe, uten å bevise dette ved enten blogginnlegg eller artikler med hennes navn blir sett på som spekulasjoner.

Som noen har skrevet så "finnes alt dette på bloggen hennes", så hvis du ønsker å ha innlegget ditt liggende så får du legge ved kilde. Det er ikke en del av modereringsjobben å gå igjennom tre år gamle blogginnlegg.

Hvis du lurer på hvorfor innlegget ditt er slettet, så ikke spør i denne tråden under AB, men send meg heller en PM så kan jeg være behjelpelig der. :)

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva skjer med alt hatet? slutt å les blogger da ditt jævla brødhue, gå heller å gjør noe fornuftig emd tiden din hvis det irriterer deg så fælt. Det som er trist er at du dedikerer tiden din til å sitte å skrive et innlegg på en kjerringside om hvor teit en perosn du ikke kjenner er. Det er trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med alt hatet? slutt å les blogger da ditt jævla brødhue, gå heller å gjør noe fornuftig emd tiden din hvis det irriterer deg så fælt. Det som er trist er at du dedikerer tiden din til å sitte å skrive et innlegg på en kjerringside om hvor teit en perosn du ikke kjenner er. Det er trist.

Haha, du er trist!

Anonymous poster hash: be02d...5c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også var det enda et innlegg om hvordan hun elsker mandager, "ny sjanse til å få en fiiinfin uke!"

Jaaa for helvette, vi vet du elsker mandager.

Hva synes dere om den nye leiligheten hennes? Jeg synes den er fin, men den forrige leiligheten hun bodde i synes jeg var myyyyye finere. Det fine kjøkkenet hun hadde!

Anonymous poster hash: 2e665...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så syns jeg ikke den nye leiligheten hennes var noe spesielt fin. Ikke så fin som hun skulle ha det til ihvertfall. Hun sier jo hun har skaffet seg DRØMMEleiligheten, men hvis det er drømmeleiligheten da vet jammen ikke jeg :plystre: Trodde den skulle være diger, og skikkelig luksus for det var nesten slik det virka som i de innleggene hennes :ler: Men smaken er som baken.



Anonymous poster hash: b4078...ef3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må hun selvfølgelig starte reklameinnlegget med " Jeg har fått flere spørsmål om ......."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...