Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Det er fascinerende hvor bevisst mange av dere er på at bloggere bevisst utnytter situasjoner for å tiltrekke seg lesere samtidig som dere tydlgivis dag ut og dag inn leser en blogg dere ikke liker..At dere ikke ser at dere er med på å gi dem flere lesere både ved å selv gå inn på bloggen og ved å diskutere her.

Anonymous poster hash: 40abb...146

Jeg er sjelden innom bloggen. Kanskje 4 ganger iløpet av 2 mnd?

Anonymous poster hash: 159df...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, i innlegget hvor hun først fremstiller det som om hun har blitt klesdesigner og har designet egne klær i samarbeid med en eksklusiv designer("enhver jentes drøm"...) skriver hun avslutningsvis:

"Så, jeg tenkte jeg kunne fortelle dere litt om Tailor Heaven også, som er en utrolig fantastisk nettbutikk drevet av dyktige mennesker. Her kan du nemlig få skreddersydd din egen kjole, og være med å designe den selv! På alle kjolemodellene kan du velge ønsket stoff, det finnes tilsammen over 150 forskjellige stoffer og tilby. Når du er ferdig med designprosessen, legger du til slutt inn dine egne kroppsmål og får den valgte kjolen din skreddersydd til din kropp av erfarne skreddere i Makedonia. Hele prossessen er utrolig gøy, enkel og morro!"

-Altså legger hun det frem som HUN har gått hen og blitt en klesdesigner... Men så er det noe til og med en 4-åring kan gjøre. Hun er helt utrolig.

Noen som kjøper at hun er så SYKT LYKKELIG som hun skal ha det til?

Anonymous poster hash: 9a803...d84

Jeg har vært innom siden til TH, men må si at plaggene ser utrolig kjipe ut. I tillegg er bildene av modellene så amatørmessige at jeg nesten ikke har ord

Anonymous poster hash: 5ac09...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom siden til TH, men må si at plaggene ser utrolig kjipe ut. I tillegg er bildene av modellene så amatørmessige at jeg nesten ikke har ord

Anonymous poster hash: 5ac09...ad1

Gikk inn for å se på bildene nå, fy FADER.... For noe drit! Det er jo ikke verdig å bruke ordet "amatør" på det skvipet en gang!

De må ha betalt MYE for fruas annonseplass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"KRISTINA ANDERSEN

03.01.2014 kl.07:43

Anonym: Koselig å høre at du vil ha en ny runde, men akkurat nå blir det dessverre ingen ny challenge. Jeg har så mye å tenke på, og er rett og slett ikke klar for ansvaret med en challenge igjen slik som ting er nå. Men, kanskje senere på året :)"

Jajøss, virkelig stort ansvar å lage en challenge der fansen, og ikke hun, skal legge ut treningsbilder. For et hardt liv!

Forøvrig ganske klein utfordring.

Anonymous poster hash: a54e5...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn for å se på bildene nå, fy FADER.... For noe drit! Det er jo ikke verdig å bruke ordet "amatør" på det skvipet en gang!

De må ha betalt MYE for fruas annonseplass.

Jepp, enig der, ville ikke handle der akkurat....

Anonymous poster hash: 1f845...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"KRISTINA ANDERSEN

03.01.2014 kl.07:43

Anonym: Koselig å høre at du vil ha en ny runde, men akkurat nå blir det dessverre ingen ny challenge. Jeg har så mye å tenke på, og er rett og slett ikke klar for ansvaret med en challenge igjen slik som ting er nå. Men, kanskje senere på året :)"

Jajøss, virkelig stort ansvar å lage en challenge der fansen, og ikke hun, skal legge ut treningsbilder. For et hardt liv!

Forøvrig ganske klein utfordring. Anonymous poster hash: a54e5...b69

Jeg regner med at noe slikt vil kreve bittelitt mer jobb enn hva et "daglidags blogginnlegg" gjør. Nå har hun ymtet frem på om at et familiemedlem er syk og hun har ikke blogget på et døgn. Synes det er helt greit av henne å si fra seg slike innlegg når det tydligvis er andre ting som opptar henme....

Anonymous poster hash: 40abb...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at noe slikt vil kreve bittelitt mer jobb enn hva et "daglidags blogginnlegg" gjør. Nå har hun ymtet frem på om at et familiemedlem er syk og hun har ikke blogget på et døgn. Synes det er helt greit av henne å si fra seg slike innlegg når det tydligvis er andre ting som opptar henme....

Anonymous poster hash: 40abb...146

Challengen har ingenting med bloggen å gjøre, den er på instagram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challengen har ingenting med bloggen å gjøre, den er på instagram.

Ok. Challengen på instagram krever kanskje bittelitt mer jobbing enn hva et vanlig hverdagslig blogginnlegg gjør. Mulig hun ikke orker å arrangere det nå.

Anonymous poster hash: 40abb...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges derfor tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...