Gå til innhold

Et rørende innlegg av Kristina Andersen


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Det å stå opp kl 04 for å spise lunsj.

Anonymous poster hash: 74913...16e

Totalt verdt det da. der er jo NICE!

Nei, faen. det er som et menneske her inne skrev, det har blitt sånn at bloggerne gjør ting for at de skal kunne blogge om det, ikke at de blogger om ting de har gjort. Kan bli spennende å se de mentale etterdønningene av dette om noen år, fortsatt er jo denne bloggingen relativ ny for oss. Jeg tror vi er i ferd med å bli et usunt samfunn på mange måter.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dama er jo faen meg morsommere enn Fotballfrue!!!



Anonymous poster hash: 6302c...35c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den bloggen har virkelig tapt seg noe jævlig.. Og bare i løpet av disse månedene har hun synket enda lavere.. Virker ikke helt som om hun vet hvem hun er, hvilken blogger hun er liksom. Og dermed lar seg inspirere (les: kopiere) av andre blogger. Hun ser det kanskje ikke selv, men hun må jo nesten skjerpe seg snart. Hun må liksom finne sin egen greie.. Helt greit å inspirere seg av andre, men når det nesten blir en ren kopi, da er det ikke så kult.

Hun hadde sin egen greie før, hun var den vimsete, galne, festglade, klønete og blonde jenta med gullkorn hver uke. Hva er greia hennes nå liksom? Hun går bare på repeat hver dag, og hermer noe sykt etter fotballfrue blant annet. Hva gjør hun hvis bloggen går helt i dass en dag? Den nettbutikken hennes kommer helt garantert til å gå i dass med den og isåfall. Then what? Hun tror jo faktisk at hun skal leve med det resten av sitt liv...

Måten hun svarer enkelte kommentarer på irriterer meg. "Jeg tjener mye mer penger enn det du noen gang kommer til å gjøre." Hva i helvete. Har så lyst å le rett opp i trynet hennes den dagen hun finner ut at hun ikke kan leve på bloggen lenger.

Anonymous poster hash: 2e665...d28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt verdt det da. der er jo NICE!

Nei, faen. det er som et menneske her inne skrev, det har blitt sånn at bloggerne gjør ting for at de skal kunne blogge om det, ikke at de blogger om ting de har gjort. Kan bli spennende å se de mentale etterdønningene av dette om noen år, fortsatt er jo denne bloggingen relativ ny for oss. Jeg tror vi er i ferd med å bli et usunt samfunn på mange måter.

Jeg tror at omtrent 90% av folk flest tenker akkurat som det skrives på denne tråden.

Så er det 9% som leser blogger slik andre leser ukeblader (og de fleste tar jo det som står i ukeblader med en klype salt).

Så har du 1% igjen som kanskje tar det seriøst, og de er som regel mellom 13 og 20 år og vil vil vokse det av seg når se ser hvordan den virkelige verden fungerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innom denne bloggen innimellom, bare fordi jeg syns denne "Å herregud jeg er så happy, nå sitter jeg her på gulvet og later som jeg ler, for alt er så innmari bra, og jeg har det helt supert"-greia er så pinlig. Og som dere nevner, den ekstreme kopieringa av fotballfrue. Huff.

Det er nesten så jeg tror hu tuller. At alt bare er et PR-stunt.

Hu tjener jo mye penger på oss da, vi som må innom for å se hva hu har skrevet/kopiert for noe nå..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun skal ha skryt for at hun er veldig flink til å svare leserne sine i kommentarfeltet, og at hun er veldig søt tilbake når hun får søte kommentarer.

Er ikke fast leser av bloggen hennes, men har lagt merke til det de få gangene jeg har vært innom der. Det er jo tross alt veldig mange bloggere som ikke gidder å svare i kommentarfeltet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun skal ha skryt for at hun er veldig flink til å svare leserne sine i kommentarfeltet, og at hun er veldig søt tilbake når hun får søte kommentarer.

Er ikke fast leser av bloggen hennes, men har lagt merke til det de få gangene jeg har vært innom der. Det er jo tross alt veldig mange bloggere som ikke gidder å svare i kommentarfeltet.

Hun får jo 20-30 kommentarer, ikke så veldig vanskelig å ta seg tid til å svare da. Jeg syns bloggen var bra og morsom før, nå er den jo en kopi av alt mulig.. Etter at jeg leste det svaret som hun ga noen i kommentarfeltet (det som ble linket til her) så vet jeg ikke om jeg skal le eller grine på hennes vegne. All den kopieringa + det virker som om hun bruker 5 min på hvert innlegg, sånn som "helstrøm" og "barnesause". Ærlig talt, ta deg i det minste tid til å google det hvis du er usikker på hvordan det skrives. Jeg gidder hvertfall ikke lese mer, virker som om hun er ganske lei og poster rent piss for å få penger i kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Jukse-poteter, jukse-saus, jukse-eplepai og jukse-vaniljesaus.

Så Hellstrøm jr har egentlig bare tatt litt bacon rundt en indrefillèt, åpnet en boks med mais og skjært opp litt agurk og tomat?

Imponerende! :takke:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Søren dere.. Trodde jeg hadde ferdigheter, som bloggedama her.. Sier dere at man ikke er kokk dersom man åpner en boks mais, har ferdigpoteter og saus, og surrer bacon rundt indrefilet?

Neste år skal jeg gro min egen mais, egne urter og poteter, ha ei ku eller en okse i hagen, en gris i fjøset, høner i hønsehuset og lage alt fra bunnen av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren dere.. Trodde jeg hadde ferdigheter, som bloggedama her.. Sier dere at man ikke er kokk dersom man åpner en boks mais, har ferdigpoteter og saus, og surrer bacon rundt indrefilet?

Neste år skal jeg gro min egen mais, egne urter og poteter, ha ei ku eller en okse i hagen, en gris i fjøset, høner i hønsehuset og lage alt fra bunnen av.

Har ikke særlig ferdigheter da nei. Om man ikke klarer få til noe mer spennende enn mais og agurk som tilbehør, så er det ikke noe spesielt å kalle seg hellstrøm junior altså.

Anonymous poster hash: 904d8...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Har ikke særlig ferdigheter da nei. Om man ikke klarer få til noe mer spennende enn mais og agurk som tilbehør, så er det ikke noe spesielt å kalle seg hellstrøm junior altså. Anonymous poster hash: 904d8...bec

nå må du ikke overdrive. Det var hele tiden snakk om Helstrøm. Ikke Hellstrøm. Kanskje det er Hellstrøms kjedelige fetter?

helfabrikata.. Helstrøm.. Hmm.. Uansett er mais og agurk veldig godt!

Akkurat som spaghetti med kjøttdeig (ferdigkjøpt), sopp, løk og ketchup er mye bedre enn spaghetti med en eller annen fancy sævvs...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mja, egentlig enig med deg.

Men spørs selvfølgelig hvordan man ser det.

Det som er positivt, er jo at hun i motsetning til mange andre nå får eie - og det kan lønne seg, + at man ikke blir "kastet" ut når den man leier ut skal pusse opp, osv.

Leiligheten er liten, men nå som hun bor der helt alene så er den stor nok. Og hun bor kanskje i et fint område? Eventuell utsikt vet jeg ikke noe om enda. Vil også gi pluss for at vegger og gulv er like i alle rom, det gir en fin helhet. Og vinduene ser store ut - det synes jeg også er et pluss.

Det som er negativt er at leiligheten ser kjempeliten ut. Dette vil kunne bli et problem dersom man plutselig blir samboer og får barn. Tror ikke det er et ekstra soverom engang? Eller noen bod til å lagre ting?

Alle rommene er egentlig veldig små, man ser at sofaen er en mini hjørne-sofa, som vil bli superraskt skitten i og med at den er hvit. Bare olabukser kan smitte av - kjøp heller grå eller svart etter min mening - og ha heller hvitt i sofabord/tv-benk som lettere kan tørkes av på hard overflate! Det samme gjelder det beige teppet hun har under sofaen - rødvin eller skitne sokker på det = no good. Speilet over sofaen burde vært mer avlangt for å gi mer inntrykk av en større stue.

Badet er kjempelite, og det ser veldig rotete ut med alle tingene oppå vaskemaskinen. Også åpen hylle ved siden av doen ser fort rotete ut - man burde ha hyller med skap man kan lukke. Heller ikke så artig at alle som går inn på badet ditt ser alt av produkter eller parfymer man har.. Toalettet kunne vært uten den kanten nederst - da er det enklere å vaske.

Soverommet er ekstremt lite - hun har ikke plass til to nattbord på hver sin side av sengen engang - hva hvis man vil lese en god bok på sengen? Må man ha på taklyset da? Jeg ville nok flyttet klesskapene til enden av rommet, og heller fått på plass noen nattbord ved senga.

Kjøkkenet er lite - og hvis jeg skal være superkritisk så synes jeg den matte gulfargen var heslig, og at det burde vært fliser på kjøkkenet også. Kjøkkenbenken var nesten ikke-eksisterende.

Også mangler det lister i taket, og de langs gulvene burde vært hvite.

Men dette er bare kritikeren i meg altså.. Leiligheten er helt OK, men ikke noen spesiell drøm nei.

Anonymous poster hash: 48f5c...9ac

Kanskje hun ikke hadde råd til noe større da? Jegibor på 35 kvadrat og trenger ikke mer. Ville sikkert hatt det dobbelte om jeg hadde masse penger, men det er det jeg har råd til.

Anonymous poster hash: c71b3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke hadde råd til noe større da? Jegibor på 35 kvadrat og trenger ikke mer. Ville sikkert hatt det dobbelte om jeg hadde masse penger, men det er det jeg har råd til. Anonymous poster hash: c71b3...562

Når man kan ta seg råd til å dra på lunsjtur til Nice, da har man råd :) og det har hun gitt uttrykk for på kommentarfeltet og :)

Anonymous poster hash: 2e665...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hvordan Kristina "vet" hvem alle disse som skriver anonyme kommentarer er, for såvidt jeg vet er det ikke mulig å spore opp ip-adresser på egenhånd. Eller?



Anonymous poster hash: 6914e...1d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje hun ikke hadde råd til noe større da? Jegibor på 35 kvadrat og trenger ikke mer. Ville sikkert hatt det dobbelte om jeg hadde masse penger, men det er det jeg har råd til.

Anonymous poster hash: c71b3...562

Tror personen som kommenterte siktet til det at Kristine skrøt sånn av leiligheten slik at det ga inntrykk av et digert palass, og at alt var perfekt og den drømmen.

Også viste det seg å være en helt standard leilighet med sine fordeler og ulemper - noe som selvfølgelig er helt greit og ikke dårlig i det hele tatt - men det var det med skrytingen flere reagerte på; at dette er da en helt standard leilighet - finnes mange finere - og mange styggere.

Anonymous poster hash: 48f5c...9ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luerer på hvor lenge det er liv laga i disse bloggene jeg. Folk blir fort leie og da må noe nytt til. Uten leserene så hadde de aldri kunnet drevet på slikt.



Anonymous poster hash: 67996...c82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte kvalmt å dra på lunsjtur til Nice! Mener det er søppel for miljøet å ta fly bare for å ligge på stranden noen timer og spise lunsj i et annet land. Mulig litt egoistisk også, alle mennesker kan ikke drive på slik.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...