Mirabella76 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #901 Skrevet 27. desember 2016 (endret) God jul til dåke og, Blondie og miore! Eg har hatt ein fin og avslappande jul så langt, saman med delar av den store familien min. Mannen min er på jobb både jul og nyttår i år, så eg og jentene har feira jul hos mine foreldre i år. Her har jentene mine hatt fleire andre søskenbarn å leika med, så me har kost oss alle. Godt å få tankane over på noko anna for ei stund! Håpar alle andre som tittar innom her, også har hatt ei fin jul! Endret 27. desember 2016 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #902 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 25 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg mener ingenting annet enn å hjelpe deg. Men hvis du har funnet ut at dette er den beste måten, ja da velger jeg å støtte deg i dette valget, og ønske sterkt for deg og spiren at dette går bra. Fortsatt god jul! Eg veit at du berre prøver å hjelpa, så det er heilt i orden at du stiller meg spørsmål og kjem med dine eigne tankar omkring dette. Men som sagt, eg føler at eg gjer det som er best for meg sjølv. Andre synst sikkert at eg virkar ekstremt negativ og pessimistisk, og det kan eg jo forstå. Men folk er forskjellige, og eg føler at eg tenker og gjer sånn som er best for akkurat meg. Eg er ein følelsesperson, som taklar motgang veldig dårlig. Derfor er eg nødt til tenka sånn som eg gjer, for å prøva å beskytta meg sjølv litt - sånn at livet mitt ikkje fell heilt i grus, om eg skulle vera så uheldig å mista denne gangen og. Eg har heller ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom i jula. Så eg føler jo at eg har ein god grunn for å tenka og føla sånn som eg gjer. Det er jo ikkje akkurat sånn at eg har fullt av graviditetssymptom, og likevel ikkje tør å tru på at eg er gravid! Fortsatt god jul til deg og! Endret 27. desember 2016 av Mirabella76
Høstjenta Skrevet 29. desember 2016 #903 Skrevet 29. desember 2016 Ville bare si at jeg forstår deg godt ang legetimen/kontroll. Jeg har måttet ringe å avbestille slikt og det er ikke noe særlig 😔 Var da ved neste runde treg med å bestille første kontroll og ventet til ul i uke 12. Håper for din del at dette vil gå bra 👍🏼😘☺️
Mirabella76 Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #904 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 21 timer siden, Høstjenta skrev: Ville bare si at jeg forstår deg godt ang legetimen/kontroll. Jeg har måttet ringe å avbestille slikt og det er ikke noe særlig 😔 Var da ved neste runde treg med å bestille første kontroll og ventet til ul i uke 12. Håper for din del at dette vil gå bra 👍🏼😘☺️ Takk for forståelsen, Høstjenta! Ja huff, det er akkurat det eg fryktar at skal skje! Hatar egentlig når det blir ordna med time til jordmor, ordinær UL mm., når eg er så usikker på om dette svangerskapet kjem til å bli noko av. Eg har fortsatt ikkje eit einaste graviditetssymptom, og i dag er eg 10+4. Stor forskjell frå når eg var gravid med jentene mine, og var kvalm og kasta opp mellom veke 6 og veke 12. I tillegg kjente eg då innimellom stikkingar/strekkingar i livmora. Denne gangen kjenner eg absolutt ingenting! Eg er klar over at svangerskap kan vera veldig forskjellige. Men at eg fortsatt ikkje har eit einaste graviditetssymptom etter så mange veker, kan umulig vera noko bra tegn. Så eg er forberedt på det verste, samtidig som eg sjølvsagt håpar på at alt er bra! Eg kryssar fingrane for både min og din spire, og håpar det blir vår tur denne gangen! Endret 30. desember 2016 av Mirabella76
Høstjenta Skrevet 31. desember 2016 #905 Skrevet 31. desember 2016 Samme her 😘 Krysser alt jeg kan for alle små spirer ☺️💞
Mirabella76 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #906 Skrevet 31. desember 2016 3 timer siden, Høstjenta skrev: Samme her 😘 Krysser alt jeg kan for alle små spirer ☺️💞 Godt nyttår til deg, og til alle andre som tar turen innom dagboka mi!
Jill Skrevet 4. januar 2017 #907 Skrevet 4. januar 2017 Godt nytt år! Hvordan går det med deg? Og er alt bra med mageboeren?
Mirabella76 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #908 Skrevet 4. januar 2017 (endret) 3 timer siden, Jill skrev: Godt nytt år! Hvordan går det med deg? Og er alt bra med mageboeren? Det går vel egentlig ikkje så bra med meg for tida, nei. Eg skal vera 11+2 i dag, og eg har fortsatt ikkje kjent eit einaste graviditetssymptom. I tillegg er fortsatt den kulen der, på høgre side nederst i magen, og det bekymrar meg veldig. Eg berre veit at det må vera noko anna enn ein overstimulert eggstokk. Og så gruar eg meg så vanvittig til fosterdiagnostikken mandag neste veke! Sjølv om eg er veldig forberedt på at det ikkje er liv der inne lenger, så er eg så utrulig redd for at eg får sjå eit dødt foster på UL. Eg blir kvalm av tanken, og prøver å tenka minst mulig på det. Heldigvis har eg ikkje gleda meg over graviditeten enda, og det er fordi eg ikkje føler meg gravid i det heile tatt, og derfor ikkje reknar med at eg får oppleva å bli mamma igjen. Men trist er det uansett, om det går som eg fryktar - uutholdelig trist! Endret 4. januar 2017 av Mirabella76
blomst12 Skrevet 4. januar 2017 #909 Skrevet 4. januar 2017 2 timer siden, Mirabella76 skrev: Det går vel egentlig ikkje så bra med meg for tida, nei. Eg skal vera 11+2 i dag, og eg har fortsatt ikkje kjent eit einaste graviditetssymptom. I tillegg er fortsatt den kulen der, på høgre side nederst i magen, og det bekymrar meg veldig. Eg berre veit at det må vera noko anna enn ein overstimulert eggstokk. Og så gruar eg meg så vanvittig til fosterdiagnostikken mandag neste veke! Sjølv om eg er veldig forberedt på at det ikkje er liv der inne lenger, så er eg så utrulig redd for at eg får sjå eit dødt foster på UL. Eg blir kvalm av tanken, og prøver å tenka minst mulig på det. Heldigvis har eg ikkje gleda meg over graviditeten enda, og det er fordi eg ikkje føler meg gravid i det heile tatt, og derfor ikkje reknar med at eg får oppleva å bli mamma igjen. Men trist er det uansett, om det går som eg fryktar - uutholdelig trist! Snikleser melder seg! Godt nyttår! Jeg tenker at du har hatt lite symptomer hele veien og du har jo sett at det er liv på "tross" av dette! Og det kan jo godt mulig være en liten gutt i magen som gjør at det føles annerledes enn med jentene dine. Krysser fingrene for at alt står bra til når du skal på ny ultralyd:)
Weebs Skrevet 4. januar 2017 #910 Skrevet 4. januar 2017 Det er så vondt å lese at du ikke klarer å glede deg over dette. Håper virkelig du får en fantastisk dag mandag neste uke!
Jill Skrevet 5. januar 2017 #911 Skrevet 5. januar 2017 Uff, så fælt at du må gå å bekymre deg slik. Krysser alt jeg har (bortsett fra beina siden jeg venter på EL ) for at du skal få positivt resultat på mandag! Har du hatt legetimen du skulle ha nå? Og om det er overstimulering hadde du ikke hatt litt flere symptomer på det enn en kul?
Høstjenta Skrevet 5. januar 2017 #912 Skrevet 5. januar 2017 Føler meg deg og tenker på deg 😘 Og håper på det beste!
LoveTrain Skrevet 5. januar 2017 #913 Skrevet 5. januar 2017 Så utrolig kjedelig å ha det sånnJeg forstår at du ikke tør å glede deg over noe, jeg har nok gjort akkurat det samme for å beskytte meg selv. Har du snakket mer med fastlege ang kulen? Syns det er litt rart de ikke undersøker den mer.
Mirabella76 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #914 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 18 timer siden, blomst12 skrev: Snikleser melder seg! Godt nyttår! Jeg tenker at du har hatt lite symptomer hele veien og du har jo sett at det er liv på "tross" av dette! Og det kan jo godt mulig være en liten gutt i magen som gjør at det føles annerledes enn med jentene dine. Krysser fingrene for at alt står bra til når du skal på ny ultralyd:) Takk, og velkommen hit til dagboka mi, blomst! Det stemmer at det har vore likt heile veien, ja. Eg har ikkje hatt nokon graviditetssymptom i det heile tatt. Men om eg ikkje merka noko i starten, så er det vel ganske merkelig at eg fortsatt ikkje har kjent noko etter snart 12 veker? Sjølv om det skulle vera ein gutt, så får eg det ikkje heilt til å stemma. I går kveld kjente eg forresten masse stikking heilt nederst i magen for første gang, som kjennest likt ut som det eg hadde innimellom når eg var gravid med jentene mine. Men det begynte på høgre side, akkurat når eg hadde kjent og trykt lenge i området der kulen/ømheten i magen er. Så eg veit liksom ikkje heilt kva det var eg kjente. Endret 5. januar 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #915 Skrevet 5. januar 2017 14 timer siden, Weebs skrev: Det er så vondt å lese at du ikke klarer å glede deg over dette. Håper virkelig du får en fantastisk dag mandag neste uke! Takk for det, Weebs!
Mirabella76 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #916 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 4 timer siden, Jill skrev: Uff, så fælt at du må gå å bekymre deg slik. Krysser alt jeg har (bortsett fra beina siden jeg venter på EL ) for at du skal få positivt resultat på mandag! Har du hatt legetimen du skulle ha nå? Og om det er overstimulering hadde du ikke hatt litt flere symptomer på det enn en kul? Takk for det, Jill! Nei, det er ikkje noko kjekt å ha det sånn som eg har det no. Eg veit ikkje heilt kva legetime du tenker på. Eg skal iallfall levera avføringsprøve på legekontoret i morgon. Skulle egentlig ha ein legetime og, men no veit eg ikkje heilt kva det blir til. Fekk telefon frå legekontoret i dag, om at fastlegen min måtte vera heime med sjukt barn i morgon. Det var ikkje sikkert at eg kunne få time hos ein annan lege i morgon, eg skulle få beskjed morgon tidleg. Det einaste eg har merka til overstimuleringa, er at eg hadde masse luft og var oppblåst i magen etter egguttak. Men eg har ikkje hatt nokon andre symptom på overstimulering. Dessuten er det såpass lenge sidan egguttak no, at kulen burde ha blitt mindre eller forsvunne, om det var ein overstimulert eggstokk. Kulen er ikkje lik heile tida, og eg kjenner den på litt forskjellige plassar. Viss eg ikkje har vore do på lenge, kjenner eg kulen veldig godt, og den ligg heilt på høgre side i magen, akkurat i høgd med toppen av hoftebeinet. Viss eg akkurat har vore på do, kjenner eg ingen tydelig kul. Men då er det eit veldig ømt og vondt område, når eg trykker på høgre side rett over skambeinet. Og så føler eg alltid for å rapa kvar gang eg trykker der kulen/det ømme området er, så det virkar som om eg pressar ut luft. Synst det er merkelige greier, og ekkelt at det aldri forsvinner. Endret 5. januar 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #917 Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, Høstjenta skrev: Føler meg deg og tenker på deg 😘 Og håper på det beste! Takk for det, Høstjenta!
Mirabella76 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #918 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 34 minutter siden, LoveTrain skrev: Så utrolig kjedelig å ha det sånnJeg forstår at du ikke tør å glede deg over noe, jeg har nok gjort akkurat det samme for å beskytte meg selv. Har du snakket mer med fastlege ang kulen? Syns det er litt rart de ikke undersøker den mer. Ja, eg begynnar å bli ganske lei av å ha det sånn. Håpar virkelig eg snart får nokon ordentlige svar. Som sagt så hadde eg egentlig legetime i morgon, men no er det usikkert om den blir noko av. Eg synst også det er dårlig at den kulen ikkje har blitt undersøkt meir. Føler at alle legane berre seier at det sikkert er ein overstimulert eggstokk, uten å ha undersøkt meg ordentlig. No skal eg iallfall levera ein avføringsprøve i morgon, så skal eg på fosterdiagnostikk på mandag. Så skal eg kreva å få ein ordentlig undersøkelse av kulen, viss eg fortsatt ikkje har fått noko svar innan mandag. Endret 5. januar 2017 av Mirabella76
Jill Skrevet 6. januar 2017 #919 Skrevet 6. januar 2017 22 timer siden, Mirabella76 skrev: Takk for det, Jill! Nei, det er ikkje noko kjekt å ha det sånn som eg har det no. Eg veit ikkje heilt kva legetime du tenker på. Eg skal iallfall levera avføringsprøve på legekontoret i morgon. Skulle egentlig ha ein legetime og, men no veit eg ikkje heilt kva det blir til. Fekk telefon frå legekontoret i dag, om at fastlegen min måtte vera heime med sjukt barn i morgon. Det var ikkje sikkert at eg kunne få time hos ein annan lege i morgon, eg skulle få beskjed morgon tidleg. Det einaste eg har merka til overstimuleringa, er at eg hadde masse luft og var oppblåst i magen etter egguttak. Men eg har ikkje hatt nokon andre symptom på overstimulering. Dessuten er det såpass lenge sidan egguttak no, at kulen burde ha blitt mindre eller forsvunne, om det var ein overstimulert eggstokk. Kulen er ikkje lik heile tida, og eg kjenner den på litt forskjellige plassar. Viss eg ikkje har vore do på lenge, kjenner eg kulen veldig godt, og den ligg heilt på høgre side i magen, akkurat i høgd med toppen av hoftebeinet. Viss eg akkurat har vore på do, kjenner eg ingen tydelig kul. Men då er det eit veldig ømt og vondt område, når eg trykker på høgre side rett over skambeinet. Og så føler eg alltid for å rapa kvar gang eg trykker der kulen/det ømme området er, så det virkar som om eg pressar ut luft. Synst det er merkelige greier, og ekkelt at det aldri forsvinner. Det var avføringsprøven jeg siktet til, ja. Fikk du time hos en annen lege i dag? Høres jo ut på symptomene som om det er relatert til tarmen. Kanskje den blir ømmere om du går å trykker på den ofte? Får håpe du har fått noen svar i dag, eller får det på mandag. God helg!
Mirabella76 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #920 Skrevet 6. januar 2017 (endret) 6 timer siden, Jill skrev: Det var avføringsprøven jeg siktet til, ja. Fikk du time hos en annen lege i dag? Høres jo ut på symptomene som om det er relatert til tarmen. Kanskje den blir ømmere om du går å trykker på den ofte? Får håpe du har fått noen svar i dag, eller får det på mandag. God helg! Ok. Ja, eg fekk ein legetime (akuttime) i dag. Eg kom til ein turnuslege, så eg var litt skeptisk. Men ho var veldig hyggelig og grei, så det gjekk fint. Avføringsprøven var heldigvis heilt normal, ikkje noko blod, slim e.l. å sjå. Eg leverte inn avføringsprøvar tatt 3 ulike dagar. Eg forklarte nøye kva eg kjente i magen, men legen kunne ikkje kjenna nokon kul i magen når eg var der, for den er der vanligvis kun når tarmen er full. Men området heilt nederst i magen var veldig ømt, så eg sa "au" når ho tok meg på magen akkurat der. Legen klarte iallfall ikkje å kjenna noko unormalt på høgre side magen i dag, i motsetning til kva legen eg var hos sist gjorde. Ho målte då kulen til å vera så stor som 5 cm i diameter! Så som eg har sagt, så varierer det veldig frå dag til dag, og også i løpet av ein dag, om kulen kan kjennast eller ikkje. Legen som undersøkte meg i dag, kunne iallfall kjenna at eg hadde mykje luft i magen. Ho meinte det kunne stemma at det var eggstokken eg kjente pga overstimulering, men ho ville ringa til Kvinneklinikken på sykehuset for å høyra kva dei meinte. Når ho ringte, hadde ho fått snakka med overlegen på KK, for han var tilfeldigvis der akkurat då. Og han hadde sagt at det var heilt normalt at ein kjente ein sånn kul i magen, når eggstokkane var forstørra på grunn av overstimulering. Og grunnen til at eg kjente kulen når tarmen er full, var fordi tarmane då pressa eggstokken oppover. Det kunne visst vara i eit par månader, og enda lenger når ein vart gravid. Så eg måtte berre slappa heilt av og ikkje bekymra meg, hadde han sagt. Håpar virkelig det stemmer, og at det ikkje er noko alvorlig. Men eg slappar ikkje heilt av, kjenner eg. For legen som undersøkte meg i dag, fekk jo ikkje kjenna korleis kulen kjennest ut, sidan den ikkje var der når ho undersøkte meg. Legen meinte at eg ikkje måtte trykka på magen/kulen heile tida, for det kunne vera grunnen til at det vart ømt og vondt. Men veit ikkje om eg klarar å la vera, for eg trykker og kjenner på magen min fleire gangar om dagen. No skal eg prøva å ha ei fin helg og tenka på andre ting, før eg begynnar å grua meg til fosterdiagnostikken på mandag! God helg til deg og! Endret 6. januar 2017 av Mirabella76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå