Jill Skrevet 28. mars 2017 #1141 Skrevet 28. mars 2017 Du er alt for snill, Mirabella. Får se om jeg får brukt kommentarene selv en dag. En annen ting jeg hører er vanlig er at nesten fremmede kommer og tar gravide på magen! Om det skjer med meg kommer jeg til å ta igjen med samme mynt!
LillyBe Skrevet 2. april 2017 #1142 Skrevet 2. april 2017 For en reise altså <3 så herlig at dere endelig lyktest! Det er helt forferdelig hva folk kan få seg til å si, dessverre Man burde virkelig bare svare tilbake med samme mynt men... Nyt livet i magen
Mirabella76 Skrevet 2. april 2017 Forfatter #1143 Skrevet 2. april 2017 (endret) Endelig har eg fått somla meg til å få flytta dagboka mi frå prøverdagbøkene, og over til graviditetsdagbøkene! Virkelig på tide, for i morgon er eg 24 veker på vei i svangerskapet!  Endret 2. april 2017 av Mirabella76
Grønt blad Skrevet 3. april 2017 #1144 Skrevet 3. april 2017 Ja, det var på tide, men tida flyr så fort! Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test 😊
Mirabella76 Skrevet 3. april 2017 Forfatter #1145 Skrevet 3. april 2017 (endret) På 28.3.2017 den 9.27, Jill skrev: Du er alt for snill, Mirabella. Får se om jeg får brukt kommentarene selv en dag. En annen ting jeg hører er vanlig er at nesten fremmede kommer og tar gravide på magen! Om det skjer med meg kommer jeg til å ta igjen med samme mynt! Ja, eg er vel sikkert det. Er veldig ofte eg har lyst til å svara folk tilbake, men så tør eg ikkje. Ja, du får ha kommentarane på lur, i tilfelle du får bruk for dei sjølv ein gang. Dette svangerskapet har eg faktisk ikkje opplevd at folk kjem og tar meg på magen. Sikkert fordi alle kun er opptatt av kor stor mage eg har fått allerede. Opplevde det litt i mine to forrige svangerskap, men heldigvis ikkje så ille at det vart plagsomt. Endret 3. april 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 3. april 2017 Forfatter #1146 Skrevet 3. april 2017 (endret) På 2.4.2017 den 7.39, LillyBe skrev: For en reise altså <3 så herlig at dere endelig lyktest! Det er helt forferdelig hva folk kan få seg til å si, dessverre Man burde virkelig bare svare tilbake med samme mynt men... Nyt livet i magen Ja, det har vore ei lang reise før me endelig lyktest! Utrulig nok gjekk det bra til slutt, når eg nesten hadde gitt opp håpet. Heldigvis har eg ikkje fått nokon fleire sånne kommentarar dei siste vekene, men det er utrulig kva folk kan finna på å seia til gravide! Ja, eg nyter livet i magen! Herlig å kjenna masse bevegelsar kvar dag. I dag er eg akkurat 24 veker. Endret 3. april 2017 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 3. april 2017 Forfatter #1147 Skrevet 3. april 2017 8 timer siden, Grønt blad skrev: Ja, det var på tide, men tida flyr så fort! Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test 😊 Ja, ikkje sant? Starten av eit svangerskap går alltid supertregt, synst eg. Men etter at eg passerte 12 veker, så har tida berre rast avgårde!
Gjest Blondie65 Skrevet 3. april 2017 #1148 Skrevet 3. april 2017 24 uker allerede? Tiden flyr. Det er godt å lese om glede over graviditet og spark
LillyBe Skrevet 6. april 2017 #1149 Skrevet 6. april 2017 På 3. april 2017 den 17.18, Mirabella76 skrev: Ja, det har vore ei lang reise før me endelig lyktest! Utrulig nok gjekk det bra til slutt, når eg nesten hadde gitt opp håpet. Heldigvis har eg ikkje fått nokon fleire sånne kommentarar dei siste vekene, men det er utrulig kva folk kan finna på å seia til gravide! Ja, eg nyter livet i magen! Herlig å kjenna masse bevegelsar kvar dag. I dag er eg akkurat 24 veker. Det er så herlig at dere lykkes nå, etter den lange reisen <3 Sånne historier liker jeg å høre Men det krever jammen mye underveis. Tenk, 24 uker alt-nå går nok den siste tiden fort ja
Mirabella76 Skrevet 6. april 2017 Forfatter #1150 Skrevet 6. april 2017 På 3.4.2017 den 17.44, Blondie65 skrev: 24 uker allerede? Tiden flyr. Det er godt å lese om glede over graviditet og spark Ja, eg synst tida går kjempefort no! Og godt å sleppa alle bekymringane eg hadde i starten av svangerskapet. Det er veldig betryggande å kjenna spark kvar dag.
Mirabella76 Skrevet 6. april 2017 Forfatter #1151 Skrevet 6. april 2017 15 timer siden, LillyBe skrev: Det er så herlig at dere lykkes nå, etter den lange reisen <3 Sånne historier liker jeg å høre Men det krever jammen mye underveis. Tenk, 24 uker alt-nå går nok den siste tiden fort ja Ja, det er fantastisk! Men eg klarar fortsatt ikkje heilt å tru på at eg kan vera så heldig at eg skal få oppleva å bli mamma igjen, etter alt strevet me har hatt for å koma så langt. Eg hadde jo nesten heilt gitt opp håpet, når det endelig klaffa. :) Så eg har vel lært at ein aldri må gi opp håpet, så lenge det er ein liten sjanse for å lykkast.
LillyBe Skrevet 7. april 2017 #1152 Skrevet 7. april 2017 8 timer siden, Mirabella76 skrev: Ja, det er fantastisk! Men eg klarar fortsatt ikkje heilt å tru på at eg kan vera så heldig at eg skal få oppleva å bli mamma igjen, etter alt strevet me har hatt for å koma så langt. Eg hadde jo nesten heilt gitt opp håpet, når det endelig klaffa. :) Så eg har vel lært at ein aldri må gi opp håpet, så lenge det er ein liten sjanse for å lykkast. Det skjønner jeg viktig å ALDRI gi opp <3
Mirabella76 Skrevet 7. april 2017 Forfatter #1153 Skrevet 7. april 2017 6 timer siden, LillyBe skrev: Det skjønner jeg viktig å ALDRI gi opp <3
Mirabella76 Skrevet 10. april 2017 Forfatter #1154 Skrevet 10. april 2017 25 veker i dag! Vekene går så fort unna no, at eg ikkje skjønnar heilt kor dei blir av. No er det påskeferie og avslapping, så då går nok neste veke minst like fort! Eg kjenner veldig mykje liv i magen for tida. Kan ikkje hugsa at eg kjente like mykje liv i løpet av ein dag når eg var gravid med jentene mine, som det eg gjer no. Det har vore ekstremt mykje aktivitet i magen dei siste dagane. Kanskje det er alt påskesnopet eg har proppa i meg dei siste dagane, som gjer at vesla i magen er så aktiv? Eg klarar berre ikkje å halda meg unna påskesnopet, så eg får heller prøva å vera flink etter påske, og eta minst mulig usunt då.
Gjest Blondie65 Skrevet 11. april 2017 #1155 Skrevet 11. april 2017 God påske, Mirabella! Du får ønske deg en fitbit sånn at du kan telle skritt og veie opp for påskesnopet!
Mirabella76 Skrevet 12. april 2017 Forfatter #1156 Skrevet 12. april 2017 På 11.4.2017 den 11.47, Blondie65 skrev: God påske, Mirabella! Du får ønske deg en fitbit sånn at du kan telle skritt og veie opp for påskesnopet! Ja, kanskje det! God påske til deg og, Blondie!
Mirabella76 Skrevet 17. april 2017 Forfatter #1157 Skrevet 17. april 2017 26 veker i dag, og akkurat 100 dagar igjen til termin!
Mirabella76 Skrevet 17. april 2017 Forfatter #1159 Skrevet 17. april 2017 (endret) 4 timer siden, Grønt blad skrev: Hurra! Hvordan er formen? Formen er like fin som den har vore heile tida. Magen veks, men ellers føler eg meg akkurat som før. Vesla i magen er fortsatt like aktiv, og eg kjenner masse bevegelsar i løpet av ein dag. Endret 17. april 2017 av Mirabella76
Grønt blad Skrevet 17. april 2017 #1160 Skrevet 17. april 2017 Så godt å høre. Andre trimester er vel fa formen er best. Håper det fortsetter slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå