Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er alt for snill, Mirabella. ;) Får se om jeg får brukt kommentarene selv en dag. En annen ting jeg hører er vanlig er at nesten fremmede kommer og tar gravide på magen! :ohmy: Om det skjer med meg kommer jeg til å ta igjen med samme mynt! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en reise altså <3 så herlig at dere endelig lyktest! 

Det er helt forferdelig hva folk kan få seg til å si, dessverre :( Man burde virkelig bare svare tilbake med samme mynt men...

Nyt livet i magen :) 

Skrevet (endret)

Endelig har eg fått somla meg til å få flytta dagboka mi frå prøverdagbøkene, og over til graviditetsdagbøkene! :tommelopp:Virkelig på tide, for i morgon er eg 24 veker på vei i svangerskapet! :sjenert:  :tongue:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Ja, det var på tide, men tida flyr så fort! Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test 😊

Skrevet (endret)
På 28.3.2017 den 9.27, Jill skrev:

Du er alt for snill, Mirabella. ;) Får se om jeg får brukt kommentarene selv en dag. En annen ting jeg hører er vanlig er at nesten fremmede kommer og tar gravide på magen! :ohmy: Om det skjer med meg kommer jeg til å ta igjen med samme mynt! :fnise:

Ja, eg er vel sikkert det. :sjenert: Er veldig ofte eg har lyst til å svara folk tilbake, men så tør eg ikkje. Ja, du får ha kommentarane på lur, i tilfelle du får bruk for dei sjølv ein gang. ;)

Dette svangerskapet har eg faktisk ikkje opplevd at folk kjem og tar meg på magen. Sikkert fordi alle kun er opptatt av kor stor mage eg har fått allerede. :sur: Opplevde det litt i mine to forrige svangerskap, men heldigvis ikkje så ille at det vart plagsomt. 

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
På 2.4.2017 den 7.39, LillyBe skrev:

For en reise altså <3 så herlig at dere endelig lyktest! 

Det er helt forferdelig hva folk kan få seg til å si, dessverre :( Man burde virkelig bare svare tilbake med samme mynt men...

Nyt livet i magen :) 

Ja, det har vore ei lang reise før me endelig lyktest! Utrulig nok gjekk det bra til slutt, når eg nesten hadde gitt opp håpet. :)

Heldigvis har eg ikkje fått nokon fleire sånne kommentarar dei siste vekene, men det er utrulig kva folk kan finna på å seia til gravide! :kjefte:

Ja, eg nyter livet i magen! :hjertesmil: Herlig å kjenna masse bevegelsar kvar dag. I dag er eg akkurat 24 veker. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet
8 timer siden, Grønt blad skrev:

Ja, det var på tide, men tida flyr så fort! Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test 😊

Ja, ikkje sant? ;) Starten av eit svangerskap går alltid supertregt, synst eg. Men etter at eg passerte 12 veker, så har tida berre rast avgårde! :jepp:

Gjest Blondie65
Skrevet

24 uker allerede? Tiden flyr.

Det er godt å lese om glede over graviditet og spark :)

Skrevet

På 3. april 2017 den 17.18, Mirabella76 skrev:

Ja, det har vore ei lang reise før me endelig lyktest! Utrulig nok gjekk det bra til slutt, når eg nesten hadde gitt opp håpet. :)

Heldigvis har eg ikkje fått nokon fleire sånne kommentarar dei siste vekene, men det er utrulig kva folk kan finna på å seia til gravide! :kjefte:

Ja, eg nyter livet i magen! :hjertesmil: Herlig å kjenna masse bevegelsar kvar dag. I dag er eg akkurat 24 veker. :)

Det er så herlig at dere lykkes nå, etter den lange reisen <3 Sånne historier liker jeg å høre :) Men det krever jammen mye underveis. 

Tenk, 24 uker alt-nå går nok den siste tiden fort ja :) 

Skrevet
På 3.4.2017 den 17.44, Blondie65 skrev:

24 uker allerede? Tiden flyr.

Det er godt å lese om glede over graviditet og spark :)

Ja, eg synst tida går kjempefort no! :smilorange: Og godt å sleppa alle bekymringane eg hadde i starten av svangerskapet. Det er veldig betryggande å kjenna spark kvar dag. :)

Skrevet
15 timer siden, LillyBe skrev:

Det er så herlig at dere lykkes nå, etter den lange reisen <3 Sånne historier liker jeg å høre :) Men det krever jammen mye underveis. 

Tenk, 24 uker alt-nå går nok den siste tiden fort ja :) 

Ja, det er fantastisk! :hjerte: Men eg klarar fortsatt ikkje heilt å tru på at eg kan vera så heldig at eg skal få oppleva å bli mamma igjen, etter alt strevet me har hatt for å koma så langt. Eg hadde jo nesten heilt gitt opp håpet, når det endelig klaffa. :) Så eg har vel lært at ein aldri må gi opp håpet, så lenge det er ein liten sjanse for å lykkast. 

Skrevet
8 timer siden, Mirabella76 skrev:

Ja, det er fantastisk! :hjerte: Men eg klarar fortsatt ikkje heilt å tru på at eg kan vera så heldig at eg skal få oppleva å bli mamma igjen, etter alt strevet me har hatt for å koma så langt. Eg hadde jo nesten heilt gitt opp håpet, når det endelig klaffa. :) Så eg har vel lært at ein aldri må gi opp håpet, så lenge det er ein liten sjanse for å lykkast. 

Det skjønner jeg :) viktig å ALDRI gi opp <3 

Skrevet
6 timer siden, LillyBe skrev:

Det skjønner jeg :) viktig å ALDRI gi opp <3 

:tommelopp:

Skrevet

25 veker i dag!  :yvonne: Vekene går så fort unna no, at eg ikkje skjønnar heilt kor dei blir av. No er det påskeferie og avslapping, så då går nok neste veke minst like fort! :nigo:

Eg kjenner veldig mykje liv i magen for tida. :hjerter: Kan ikkje hugsa at eg kjente like mykje liv i løpet av ein dag når eg var gravid med jentene mine, som det eg gjer no. Det har vore ekstremt mykje aktivitet i magen dei siste dagane.

Kanskje det er alt påskesnopet eg har proppa i meg dei siste dagane, som gjer at vesla i magen er så aktiv? :sjenert: Eg klarar berre ikkje å halda meg unna påskesnopet, så eg får heller prøva å vera flink etter påske, og eta minst mulig usunt då. :bond:

Gjest Blondie65
Skrevet

God påske, Mirabella!

Du får ønske deg en fitbit sånn at du kan telle skritt og veie opp for påskesnopet!

Skrevet
På 11.4.2017 den 11.47, Blondie65 skrev:

God påske, Mirabella!

Du får ønske deg en fitbit sånn at du kan telle skritt og veie opp for påskesnopet!

Ja, kanskje det! ;)

God påske til deg og, Blondie! :)

Skrevet

26 veker i dag, og akkurat 100 dagar igjen til termin! :strix:

Skrevet

Hurra! Hvordan er formen?

Skrevet (endret)
4 timer siden, Grønt blad skrev:

Hurra! Hvordan er formen?

Formen er like fin som den har vore heile tida. :jepp: Magen veks, men ellers føler eg meg akkurat som før. Vesla i magen er fortsatt like aktiv, og eg kjenner masse bevegelsar i løpet av ein dag. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Så godt å høre. Andre trimester er vel fa formen er best. Håper det fortsetter slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...