Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Prinsesse Madeleines bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha hengt en stund på KGs bryllupsforum og overvært opphetede diskusjoner ang farger på kjoler til bryllupsgjester synes jeg det var befriende og også litt moro å se både sorte og røde kjoler. Bl a hadde kronprinsesse Mary av Danmark en knall rød, nyyydelig kjole. Hva sier etikette-gjengen på KG nå, tenkte jeg!

Anonymous poster hash: 27a1e...82d

Det mange folk ikke tenker på er at ikke alle land har den samme bryllupstetiketten. Ikke at jeg vet hvordan det er i Sverige, men jeg det var ganske teit for noen år siden hvor norges selvutnevnte "moteksperter" kritiserte Pippa for å gå i hvitt. Uten å tenke på at det kan være lokale tradisjoner og etiketter. Og når det i tillegg er den britiske kongefamilien, så har de nok etiketten sin på plass tenker jeg.

Hvis man så mange av de utenlandske gjestene igår, så var det mange dristige antrekk blant de "ukongelige." Så man må tenke litt lenger enn si egen navle for å si det på en fin måte. Tradisjoner varierer.

Endret av Cordelia
Gjest TinaT
Skrevet

Skjønner tanken med å ikke røyke i bryllup, men å ødelegge dagen med røyksug dersom man røyker er jo ikke akkurat nødvendig det heller.

Hvorfor i all verden skal ikke en som røyker få lov til å røyke i sitt eget bryllup? Eller helst ikke i bryllup i det hele tatt? Skal man ta på seg en maske og bli en annen person enn den man egentlig er?

• Liker 1
Skrevet

Ja. Røyker som svamper og drikker som skorsteiner. ;)

Greit nok at vi vet de røyker fordi de er blitt fotografert med røyken, men hvordan i alle verdens dager vet du hvor MYE de røyker? Madeleine kan være festrøyker, eller røyke 3 til 5 om dagen hun, for alt vi vet? Det er jo ikke sikkert hun er storrøyker! Og hva vet vi om hvor mye hun drikker?

Hvilke andre kongelige røyker? Martha og Mette-Marit har vel sluttet, og regner vel med at Victoria ikke røyker?

Hvor så dere bilder av Kathrine Fredriksen og kjolen hennes?

• Liker 1
Skrevet

Greit nok at vi vet de røyker fordi de er blitt fotografert med røyken, men hvordan i alle verdens dager vet du hvor MYE de røyker? Madeleine kan være festrøyker, eller røyke 3 til 5 om dagen hun, for alt vi vet? Det er jo ikke sikkert hun er storrøyker! Og hva vet vi om hvor mye hun drikker?

Hvilke andre kongelige røyker? Martha og Mette-Marit har vel sluttet, og regner vel med at Victoria ikke røyker?

Hvor så dere bilder av Kathrine Fredriksen og kjolen hennes?

http://minmote.no/2013/06/milliardaerarving-kathrine-fredriksen-valgte-rodr-i-prinsessebryllupet/

Skrevet (endret)

1276883411sy164274.jpg

Synes ellers Madeleine er nydelig! Men synes hun var mye finere med blondt hår. Her for eksempel:

ste_the_official_23552051.jpg

Endret av Sarafina
AnonymBruker
Skrevet

1276883411sy164274.jpg

Synes ellers Madeleine er nydelig! Men synes hun var mye finere med blondt hår. Her for eksempel:

Det synes jeg også, men det er kanskje fordi man er vant til å se henne som lys helt fra barndommen. Jeg ble veldig overrasket da man sa at hun egentlig er brunette, da må hun ha begynt å farge det med en gang det ble mørkere. Jeg trodde først hun hadde farget det mørkt for å "bli ny" etter Jonas-historien. Men hun ser bedre ut enn 99,9% av oss uansett hårfarge da :)

Anonymous poster hash: 86b91...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere hun fikset tennene før bryllupet?

Anonymous poster hash: 93174...1f8
Gjest Emera
Skrevet (endret)

Nei, nei! Jeg bare spøkte fordi uttrykket var brukt helt feil. Det heter å "røyke som en skorsten og drikke som en svamp." Ikke å "røyke som en svamp," det er jo akkurat motsatt. :)

Endret av Emera
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Madeleine ser mye bedre ut som brunette :)

Anonymous poster hash: 75198...8ae
  • Liker 4
Skrevet

Det synes jeg også, men det er kanskje fordi man er vant til å se henne som lys helt fra barndommen. Jeg ble veldig overrasket da man sa at hun egentlig er brunette, da må hun ha begynt å farge det med en gang det ble mørkere. Jeg trodde først hun hadde farget det mørkt for å "bli ny" etter Jonas-historien. Men hun ser bedre ut enn 99,9% av oss uansett hårfarge da :)

Nei, hun er egentlig blond tror jeg: Men mener å huske at vi oftest har sett henne som mellomblond, så helt lys tror jeg ikke hun er.

http://kjendis.no.msn.com/kjendis.aspx?cp-documentid=251686486&page=8

AnonymBruker
Skrevet

1276883411sy164274.jpg

Jeg så aldri helt greia med at Madeleine var så pen før, jeg. Det var først da hun farget håret mørkt at det gikk opp for meg "wow, hun er jo dritpen jo"! Så ja, jeg synes absolutt hun kler det mørke håret bedre. (Jeg er selv blond, så det har ikke noe med saken å gjøre altså:) )

Anonymous poster hash: 7b6d0...7af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke dere som synes hun er så ekstraordinær vakker. Og vakrere enn 99% av befolkningen er hun IKKE!

Anonymous poster hash: 75fbc...7a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke dere som synes hun er så ekstraordinær vakker. Og vakrere enn 99% av befolkningen er hun IKKE!

Victoria er VAKKER, Madeleine er pen.

Anonymous poster hash: ba096...362

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg synes hun er pen, men ikke ekstraordinær vakker. Synes søsteren er mye vakrere, også når det gjelder utstråling, men det er min subjektive mening.

Smaken er som baken. Heldigvis :)

Endret av Samaysa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Victoria er VAKKER, Madeleine er pen.

Anonymous poster hash: ba096...362

Smellvakre begge to. Selv om det alltid vil komme protester på kg mot at en kjent kvinne kan være smellvakker.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er pen, men ikke ekstraordinær vakker. Synes søsteren er mye vakrere, også når det gjelder utstråling, men det er min subjektive mening.

Smaken er som baken. Heldigvis :)

Enig, jeg synes også Victoria er penere, men tror det henger mye sammen med inntrykket mitt av personlighetene deres. Victoria virker for meg som svært jordnær, snill og varm, mens søsteren virker litt med tilgjort, kald og overfladisk. Må understreke at jeg ikke sier at de er slik, men at jeg har fått det intrykket av dem (trolig har mediefremstillingen av dem også påvirket det). Så ja, det er utrolig hvor mye personlighet kan spille på hvor vakker man synes en person er.

Anonymous poster hash: 7b6d0...7af

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk aldri huske å ha sett et bilde av Madeleine der hun ikke ser bra ut. Nå kommer sikkert noen her til å google som gale for å finne noe, men det får så være. Husker et berømt bilde av henne og Jonas Bergström på stranda, der fotografen omtrent har tatt bildet nedenfra gjennom bikinibuksa og opp. Selv i den posisjonen så hun smashing ut. Det er noen som har det :P

• Liker 1
Skrevet

Smellvakre begge to. Selv om det alltid vil komme protester på kg mot at en kjent kvinne kan være smellvakker.

Må være Silvia de har arvet skjønnheten fra. Begge to er veldig like henne, selv om Madeleine har arvet fargene til faren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk aldri huske å ha sett et bilde av Madeleine der hun ikke ser bra ut. Nå kommer sikkert noen her til å google som gale for å finne noe, men det får så være. Husker et berømt bilde av henne og Jonas Bergström på stranda, der fotografen omtrent har tatt bildet nedenfra gjennom bikinibuksa og opp. Selv i den posisjonen så hun smashing ut. Det er noen som har det :P

Og her fant jeg det faktisk

Prinsesse_Madeleine_790781p.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Madeleine er veldig pen, men Victoria er vakrere i mine øyne. Synes de er mye likere nå som begge har samme farge hår, kan ikke sette fingeren på det, men det er et eller annet ved Victoria som gjør at hun ser vakrere ut i mine øyne. Begge er utrolig nydelige da, i mine øyne er det dronning Rania av Jordan, Victoria, Kate og Madeleine som er verdens vakreste prinsesser/dronninger.

Anonymous poster hash: d40fc...84f
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...