Gå til innhold

På tide å kutte puppen - 2-åring


LineGourmet

Anbefalte innlegg

Jeg avsluttet nattamming når frøkna var ca 22 måneder, og når hun var vel to år avsluttet jeg all amming.

Her gikk det overraskende flott, jeg fortalteog forberedte frøkna at om noen dager skal vi avslutte ammingen, og snakket en hel del om sluttingen. Klart hun etterspurte det av og til, men det gikk overraskende bra og så godt som uten en tåre. Vi prøvde å nattavvenne da hun var ca ett år, men det var ingen enkel sak så vi valgte å fortsette nattammingen en stund til.

Får jeg noen gang en til så kommer jeg igjen til å velge å amme lenge, da jeg synes det virker bedre for oss alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for oppdatering og så fint at det går bra! Vi har også tatt tak, og det går bedre enn venta her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyBoop: Vær så snill å si at du ikke har barn....

TS: Stå på! Flott at du har ammet så lenge, og at avvenningen ser ut til å gå strålende!



Anonymous poster hash: 24c04...497
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hyggelige ord :)

Her ser det ut til at standarden har blitt at han våkner i 2230-tiden (når han er vant tli at det er ok og få bli med inn i mammas seng), og sovner med en gang jeg legger han puta - deretter sover han til ca 5 -6 hvor han får morgen-supen, stort sett har han sovnet igjen sånn at vi slipper grytidliger morninger :nigo:

Jeg oppfordrer alle som gruer seg til å hoppe i det - dette har gått over all forventning. Og gutten er superblid etter at nattesøvnen er forbedret :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke et reelt tall. Derfor lot jeg det bare gli. Og fortsatt, det er pga umoden tarm at barnet ikke skal ha melk før ett år.

Anonymous poster hash: bd93d...b34

Det réelle tallet er faktisk høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk syntes det er "ekkelt" at eldre barn ammes? Hvis jeg får en unge hadde jeg sikkert ammet til h*n var fem bortsett fra at jeg mest sannsynlig ikke vil gidde. :ler:

Syntes det er verre med de som gir erstatning uten god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Skjønner ikke hvorfor folk syntes det er "ekkelt" at eldre barn ammes? Hvis jeg får en unge hadde jeg sikkert ammet til h*n var fem bortsett fra at jeg mest sannsynlig ikke vil gidde. :ler:

Syntes det er verre med de som gir erstatning uten god grunn.

men nå trenger de jo ikke å få erstatning når de ikke trenger å ammes heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...