Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, i dag ble det putekrig med meg selv, for å si det sånn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver litt i hvertfall. Har dratt på meg ei shorts og koser meg litt innimellom nå ;)

Samme her..ikke shorts da,men koser litt innimellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mm ja to ganger i mårrest:)

Anonymous poster hash: 18a0a...561
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm ja to ganger i mårrest:)

Anonymous poster hash: 18a0a...561

Ingen dum start på dagen det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver litt i hvertfall. Har dratt på meg ei shorts og koser meg litt innimellom nå ;)

En ganske digg metode om man har tålmodighet. :) Må ta den varianten igjen selv snart en dag. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

En ganske digg metode om man har tålmodighet. :) Må ta den varianten igjen selv snart en dag. ^^

Det er min favoritt helt klart. Det tar ikke så lang tid egentlig. Brukte vibrator utenpå også mens jeg dro sømmen opp og bevegde bekkenet. Himmelsk ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min favoritt helt klart. Det tar ikke så lang tid egentlig. Brukte vibrator utenpå også mens jeg dro sømmen opp og bevegde bekkenet. Himmelsk ;)

Høres digg ut, er helt utrolig hva et par olashorts kan få til. :D Skal snart skaffe meg en ny vibrator, og da skal det sannelig prøves. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Høres digg ut, er helt utrolig hva et par olashorts kan få til. :D Skal snart skaffe meg en ny vibrator, og da skal det sannelig prøves. :)

Det er sant, jeg er helt "avhengig" av å ri sømmen. Er vel en av grunnene til at jeg elsker å gå med cameltoe ;) Trenger ikke være en shorts, men de er uten tvil litt lettere å få på plass opp i der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, jeg er helt "avhengig" av å ri sømmen. Er vel en av grunnene til at jeg elsker å gå med cameltoe ;) Trenger ikke være en shorts, men de er uten tvil litt lettere å få på plass opp i der ;)

Blir ikke shortsen litt ubehagelig å gå med etterpå ?( Klissete) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant, regner med at et par jeans som er hakket for stramme gjør jobben de også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Skulle kose meg i dusjen før frokost men så var det så rek på vaskemaskinen og tørketrommelen at jeg skippet det.... :( Får ta det ut på henne i kveld i stedet.... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...