AnonymBruker Skrevet 23. juni #2962 Skrevet 23. juni Jada, den svære hestkuken min spruta nettopp en saftig ladning. Anonymkode: e7212...a28
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2963 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jada, den svære hestkuken min spruta nettopp en saftig ladning. Anonymkode: e7212...a28 Jada. Geir 80 Anonymkode: 81f0a...df2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2965 Skrevet 26. juni Nei, har hatt sex. Kom veldig. Anonymkode: 883fb...a69
AnonymBruker Skrevet 29. september #2966 Skrevet 29. september Sitter og gjør knipeøvelser nå, mens jeg tenker på at jeg ville likt å kjent at en mann knulla meg akkurat nå. Savner sex med en mann, leketøy blir ikke det samme. Anonymkode: 81f0a...df2 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #2967 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sitter og gjør knipeøvelser nå, mens jeg tenker på at jeg ville likt å kjent at en mann knulla meg akkurat nå. Savner sex med en mann, leketøy blir ikke det samme. Anonymkode: 81f0a...df2 Stiller mer enn gjerne til disposisjon. 🤩 Anonymkode: 8cbdf...464
AnonymBruker Skrevet 29. september #2968 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sitter og gjør knipeøvelser nå, mens jeg tenker på at jeg ville likt å kjent at en mann knulla meg akkurat nå. Savner sex med en mann, leketøy blir ikke det samme. Anonymkode: 81f0a...df2 Uhhhh.....come to papa. Anonymkode: 8e01b...0d5
AnonymBruker Skrevet 29. september #2969 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Stiller mer enn gjerne til disposisjon. 🤩 Anonymkode: 8cbdf...464 Så flott, jeg legger meg naken i senga di akkurat nå. Kom og ta meg. Anonymkode: 81f0a...df2
AnonymBruker Skrevet 29. september #2970 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Uhhhh.....come to papa. Anonymkode: 8e01b...0d5 Ta meg..... Hardt Anonymkode: 81f0a...df2
AnonymBruker Skrevet 29. september #2971 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så flott, jeg legger meg naken i senga di akkurat nå. Kom og ta meg. Anonymkode: 81f0a...df2 Perfekt! Skal knulle deg hardt og sprute dypt inni deg. Flere ganger. Anonymkode: 8cbdf...464
AnonymBruker Skrevet 29. september #2972 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Perfekt! Skal knulle deg hardt og sprute dypt inni deg. Flere ganger. Anonymkode: 8cbdf...464 Knull meg hardt, ikke stopp Anonymkode: 81f0a...df2
Ztine Skrevet 2. oktober #2973 Skrevet 2. oktober Jepp. Fikk to deilige orgasmer etter jeg våknet i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2976 Skrevet 2. oktober Blir nå straks... fantasere om ei venninne. Blir helt vill bare av tanken på henne.. Anonymkode: 967cb...bba
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2977 Skrevet 2. oktober Jeg pleier å sette en dildo med sugekopp nedi badekaret, så setter jeg meg nedpå. Den varme dusjen er så pirrende, føler den hjelper meg med å bli skikkelig kåt og avslappet i tillegg. Hender jeg også bruker dusjstråle mot klitten mens jeg har dildoen inni meg, samt at jeg tar på brystvortene mine med den ledige hånda. Fantaserer jo om at det er hendene til en mann som tar på meg, føle varmen hans og pikken hans. At han holder meg fast i armene sine... Anonymkode: 81f0a...df2
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober #2978 Skrevet 3. oktober I går hadde jeg en Whatapp-ronk, med en afrikansk dame fra amerika.. Det er lenge siden sist jeg har gjordt det.. men hun tente pluggen min maksimalt, så det var gøy og koselig🥰
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2979 Skrevet 3. oktober Ja, går snart i gang. Kjenner det kommer til å gå fort i dag.... Anonymkode: 49105...756
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2980 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2026 den 1.02): Jeg pleier å sette en dildo med sugekopp nedi badekaret, så setter jeg meg nedpå. Den varme dusjen er så pirrende, føler den hjelper meg med å bli skikkelig kåt og avslappet i tillegg. Hender jeg også bruker dusjstråle mot klitten mens jeg har dildoen inni meg, samt at jeg tar på brystvortene mine med den ledige hånda. Fantaserer jo om at det er hendene til en mann som tar på meg, føle varmen hans og pikken hans. At han holder meg fast i armene sine... Anonymkode: 81f0a...df2 legg igjen sugekoppen hjemme og kom hit... trenger å kjenne deg nå! Anonymkode: 967cb...bba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå