Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, hatt telefonsex med den deiligste mannen på kg i dag jeg.

Heldiggris !!

Anonymous poster hash: a59ed...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Mhm, nå har jeg onanert igjen...3 dagen på rad. Ligget i senga og kosa meg leeeenge. Fantasert og lekt!To deilige orgasmer har jeg hatt siste timen. Begynte på badet og tok det videre inn på senga. Blir så utrolig kåt av å fingre rumpehullet, min lille fetisj..hehe. Lot fingrene gli inn og ut med olje på. Fant vibratoren og lot den ta over for fingrene. Koste meg i forskjellige stillinger. Liker best å stå på alle 4 og ta den inn bakfra...føles så "skittent". Sitter også på huk og knuller den opp og ned mens jeg ruller brystvortene mellom fingrene. Kiler klitoris innimellom. Legger et håndkle under meg i senga og fortsetter på ryggen med beina opp. BLIR så kåt at jeg ikke klarer å holde orgasmen inne og kommer så det suser med vibratoren i godt tempo inn og ut av rumpa mens fingrene sklir i fittesaft. Roer litt ned, men tenker at jeg skal ha en til...går på Alle fire igjen, med et speil bak så jeg kan se hvordan vibratoren sklir inn og ut av rumpa mens jeg strammer og løser opp i forskjellig tempo. Trekker den inn og trykker den ut med anusmuskelen. Står opp og holder meg fast i senga mens jeg fortsetter...nærmer meg igjen!!! Går ut i stua og legger meg på sturbordet..bare fordi det er "ulovelig". Bruker pekefingern i rumpa nå og den andre hånda på klitta. Går ikke mange minuttene før jeg kommer no sykt igjen...vått på bordet etter meg og helt øm i anus...men deilig var det!!!

Omtrent det samme gjorde jeg tidligere i dag, tok meg i rumpa med en nyinnkjøpt designet analplug for g-punktstimulering, med kraftig vibrator. Lå på rygg med beina over hodet oppe på stuebordet å kjørte analplugen sakte inn med masse olje. Jeg tok meg selv med vibrator på fult, kjente intens deilig følelse når jeg traff g-punktet. Jeg stivnet å fikk kramper og fortsatte å ta meg hardere og hardere, mens jeg hikstet å stønnet høyere å høyere å nærmet meg en himmelsk orgasme. Jeg stoppet rett før orgasmen kom, lot det roe seg litt før jeg fortsatte. Igjen kjørte jeg på til nesten orgasme, stivnet og fikk kramper å hylte, men klarte å stoppe igjen. Pinte meg selv i over 2 timer, før jeg kjørte på, det bygget seg opp til en sinnsyk orgasme, jeg hylskreik når orgasmen kom, følte hode å kroppen eksploderte. Jeg ble helt vill, spente kroppen i bue og begynte å riste voldsomt å falt ned fra bordet med et brak. Trodde jeg skulle ha dødd av den orgasmen:-). Litt av et syn når jeg falt av bordet.. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent det samme gjorde jeg tidligere i dag, tok meg i rumpa med en nyinnkjøpt designet analplug for g-punktstimulering, med kraftig vibrator. Lå på rygg med beina over hodet oppe på stuebordet å kjørte analplugen sakte inn med masse olje. Jeg tok meg selv med vibrator på fult, kjente intens deilig følelse når jeg traff g-punktet. Jeg stivnet å fikk kramper og fortsatte å ta meg hardere og hardere, mens jeg hikstet å stønnet høyere å høyere å nærmet meg en himmelsk orgasme. Jeg stoppet rett før orgasmen kom, lot det roe seg litt før jeg fortsatte. Igjen kjørte jeg på til nesten orgasme, stivnet og fikk kramper å hylte, men klarte å stoppe igjen. Pinte meg selv i over 2 timer, før jeg kjørte på, det bygget seg opp til en sinnsyk orgasme, jeg hylskreik når orgasmen kom, følte hode å kroppen eksploderte. Jeg ble helt vill, spente kroppen i bue og begynte å riste voldsomt å falt ned fra bordet med et brak. Trodde jeg skulle ha dødd av den orgasmen:-). Litt av et syn når jeg falt av bordet.. haha.

Hahaha, ser for meg en mark som får elektrisk sjokk på slutten der ;D

Anonymous poster hash: a2c24...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Hahaha, ser for meg en mark som får elektrisk sjokk på slutten der ;D

Anonymous poster hash: a2c24...8de

Yes, må ha sett litt sånn ut tror jeg. Haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telefonsex med den deilige kg-mannen min igjen

Det er deilig og herlig :) Sterkeste orgasmene jeg får!

Anonymous poster hash: 8640b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke enda, men har lyst!

Men er så kjedelig å gjøre det selv :-P

Skulle hatt en dame som kunne hjulpet meg, så kunne jeg hjulpet henne ;-)

Anonymous poster hash: 2ea84...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig og herlig :) Sterkeste orgasmene jeg får!

Anonymous poster hash: 8640b...a8d

Bare vent til jeg får kjørt deg skikkelig, da skal du få så sterke orgasme at du besvimer :lur: Endret av Stinky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til jeg får kjørt deg skikkelig, da skal du få så sterke orgasme at du besvimer :lur:

Så bra at dere koser dere !! Go for it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...