Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger på sofaen nå. Skal se på noe og igang. Kanskje mye bedre hvis noen kontakter meg på skype.

Anonymous poster hash: 49e90...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen nå. Skal se på noe og igang. Kanskje mye bedre hvis noen kontakter meg på skype.

Anonymous poster hash: 49e90...9cf

Hehe,kan være veldig koselig å skype med noen i en sånn situasjon ja,alltid bedre å være to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg som en j*vla gris etter at jeg "røska løken" i solstudioet i stad...! To fluer i en smekk, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggen situasjon.

De gangene jeg har vært innlagt har det vært toaletter ute i korridorene, og det har blitt redningen.

Du har min fulle sympati.

(Men de har ve toaletter på dette sykehuset?)

Du får fokusere på disse uformelige melsekkene disse sykepleierne går i på jobben.

Hehe fikk ordnet det til slutt. Skulle nesten tro man ikke hadde gjort det før, for makan til ladning som hadde bygget seg opp kunne ha foret en landsby i en annen galakse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, nå har jeg onanert igjen...3 dagen på rad. Ligget i senga og kosa meg leeeenge. Fantasert og lekt!To deilige orgasmer har jeg hatt siste timen. Begynte på badet og tok det videre inn på senga. Blir så utrolig kåt av å fingre rumpehullet, min lille fetisj..hehe. Lot fingrene gli inn og ut med olje på. Fant vibratoren og lot den ta over for fingrene. Koste meg i forskjellige stillinger. Liker best å stå på alle 4 og ta den inn bakfra...føles så "skittent". Sitter også på huk og knuller den opp og ned mens jeg ruller brystvortene mellom fingrene. Kiler klitoris innimellom. Legger et håndkle under meg i senga og fortsetter på ryggen med beina opp. BLIR så kåt at jeg ikke klarer å holde orgasmen inne og kommer så det suser med vibratoren i godt tempo inn og ut av rumpa mens fingrene sklir i fittesaft. Roer litt ned, men tenker at jeg skal ha en til...går på Alle fire igjen, med et speil bak så jeg kan se hvordan vibratoren sklir inn og ut av rumpa mens jeg strammer og løser opp i forskjellig tempo. Trekker den inn og trykker den ut med anusmuskelen. Står opp og holder meg fast i senga mens jeg fortsetter...nærmer meg igjen!!! Går ut i stua og legger meg på sturbordet..bare fordi det er "ulovelig". Bruker pekefingern i rumpa nå og den andre hånda på klitta. Går ikke mange minuttene før jeg kommer no sykt igjen...vått på bordet etter meg og helt øm i anus...men deilig var det!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, nå har jeg onanert igjen...3 dagen på rad. Ligget i senga og kosa meg leeeenge. Fantasert og lekt!To deilige orgasmer har jeg hatt siste timen. Begynte på badet og tok det videre inn på senga. Blir så utrolig kåt av å fingre rumpehullet, min lille fetisj..hehe. Lot fingrene gli inn og ut med olje på. Fant vibratoren og lot den ta over for fingrene. Koste meg i forskjellige stillinger. Liker best å stå på alle 4 og ta den inn bakfra...føles så "skittent". Sitter også på huk og knuller den opp og ned mens jeg ruller brystvortene mellom fingrene. Kiler klitoris innimellom. Legger et håndkle under meg i senga og fortsetter på ryggen med beina opp. BLIR så kåt at jeg ikke klarer å holde orgasmen inne og kommer så det suser med vibratoren i godt tempo inn og ut av rumpa mens fingrene sklir i fittesaft. Roer litt ned, men tenker at jeg skal ha en til...går på Alle fire igjen, med et speil bak så jeg kan se hvordan vibratoren sklir inn og ut av rumpa mens jeg strammer og løser opp i forskjellig tempo. Trekker den inn og trykker den ut med anusmuskelen. Står opp og holder meg fast i senga mens jeg fortsetter...nærmer meg igjen!!! Går ut i stua og legger meg på sturbordet..bare fordi det er "ulovelig". Bruker pekefingern i rumpa nå og den andre hånda på klitta. Går ikke mange minuttene før jeg kommer no sykt igjen...vått på bordet etter meg og helt øm i anus...men deilig var det!!!

Wow !! Hvis dette er seriøst,så var det sannelig ikke dårlige greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22.1.2015 at 14.24, volvo22 skrev:

Bruker du samme sovemedisin hver kveld eller ? :P hehe

slettet

Endret av miax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gjør ikke sånt og har aldri gjort det heller.



Anonymous poster hash: a0ab7...e27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bokstavelig talt gnagsår på kølla - muligens på tide med ei pause :glare:



Anonymous poster hash: 8911b...666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uggen situasjon.

De gangene jeg har vært innlagt har det vært toaletter ute i korridorene, og det har blitt redningen.

Er man ikke opptatt med å bli frisk da... og heller gjøre det hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Koste meg med litt leketøy. Noe leketøy for kvinner og noe for menn. I mens tok jeg litt situps. Jeg liker å prøve ut nye måter :P

Så må jeg alltid før jeg legger meg uansett om jeg har natt besøk eller ikke. Da gjør vi det som oftest sammen eller en og en og ser på hverandre.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerte veldig lenge i dag, helt fantastisk.

hilsen mann



Anonymous poster hash: b3e85...700
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...