Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaaa, beste orgasmen jeg får er den jeg fikser selv! Tror jeg har magiske fingre

Anonymous poster hash: 056c6...f88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, beste orgasmen jeg får er den jeg fikser selv! Tror jeg har magiske fingre

Anonymous poster hash: 056c6...f88

Har du brukt noe gode videoer under eller bare gode tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å stoppe!! Såvidt!!...herregud. Holdt på en 25 min med meg selv. Etter dusjen gikk jeg litt truseløs for å pirre meg selv. Brystvortene var harde gjennom singleten og jeg strøk og lekte med de..smurte olje på fingrene og lot pekefingern finne rumpehullet mens snudde meg til speilet så jeg kunne betrakte. Måtte ta frem vibratoren igjen og den gikk inn samme vei. Tok ikke bare tuppen inn denne gangen, tok full speed og la meg ned på alle fire på badegulvet mens jeg lekte med den i rumpa. Brukte musklene i anus til å knipe den inn og ut..satt meg opp i en annen stilling og fortsatte å knulle rumpehullet med vibratoren. Rant av fitta...la meg ned på ryggen med beina opp på badekarkanten og fortsatte sånn. Dro i brystvortene som var steinharde og sto ut som stive knopper. Stønnet høyt for meg selv. Men måtte avslutte...skulle klare det. Men før jeg skulle til å vaske vibratoren måtte jeg ta den en siste runde i rumpa. Raske bevegelser ut og inn. Helt utrolig at jeg klarte å stoppe. La meg på senga tilslutt og gnei på klitoris frem til jeg nesten kom..så avsluttet jeg...puh...i morgen skal jeg komme så sinnsykt!!!

Hvordan gikk det dagen etterpå? :P

Har ikke onanert i dag, men må nok om ikke anna under dyna i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ennå, men blir vell noe ikveld :) er singel så det er et must! Er kåt hele tiden så hva bedre kan man gjøre for seg selv enn å få en deilig orgasme. Bruker både fingrene, dusjstrålen eller vibrator ;)

Anonymous poster hash: c7157...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Nei ikke enda, men det blir orgasmer i kveld, jeg er alene i og kommer til å ta meg selv til himmels:-). Jeg har nemlig kjøpt meg en ny butt og den skal testes, gleder meg sinnsykt, det kommer til å bli heftig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nei ikke foreløpig.....håper jeg får en senere ikveld :Nikke:

Håper du får? Er det noe du gjør deg fortjent til eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupp, var alene hjemme i dag ingen familie, så det var herlig. Ble 2 orgasmer og en god knull med dildoene :-D

Anonymous poster hash: c4f7c...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...