Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det ble en omgang i dusjen i morges. Greit å få det unna før en skal på jobb. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja! Så kåt i dag/kveld. Så det ble mye kos i kveld Flere orgasmer. Skal ha en orgasme til før jeg skal sove.

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg viste det var noe jeg hadde glemt...

Anonymous poster hash: 42dcf...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh. Kom flere ganger i går kveld så trenger ikke enda, men er av en eller annen grunn ekstremt kåt om dagen! Og må ofte til med vibratoren iaf. 1 gang om dagen selv om jeg har en villig samboer.

Anonymous poster hash: 77d48...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Kom flere ganger i går kveld så trenger ikke enda, men er av en eller annen grunn ekstremt kåt om dagen! Og må ofte til med vibratoren iaf. 1 gang om dagen selv om jeg har en villig samboer.

Anonymous poster hash: 77d48...7dc

Hehe,bra det er flere som er ekstra kåt om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...sitter her og skriver med venstrehånda..den høyre har jeg rundt kuken..drar saakte opp og ned mens jeg kjenner at det pulserer..nå skal jeg kose litt med ballene med venstrehånda i tillegg,så får ikkeskrevet mer...;) Flere morgenkåte her ?

Anonymous poster hash: a59ed...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg viste det var noe jeg hadde glemt...

Anonymous poster hash: 42dcf...08c

Hahaha,ja sånn kan det gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...sitter her og skriver med venstrehånda..den høyre har jeg rundt kuken..drar saakte opp og ned mens jeg kjenner at det pulserer..nå skal jeg kose litt med ballene med venstrehånda i tillegg,så får ikkeskrevet mer... ;) Flere morgenkåte her ?

Ikke etter å ha lest det der i hvert fall.

Anonymous poster hash: b10dd...48e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Våknet etter en het drøm med hånden i trusa, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fullføre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Våknet etter en het drøm med hånden i trusa, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fullføre. :nigo:

Man MÅ jo bare fullføre i sånne situasjoner da ;) Jeg hadde iallefall slitt med å la være...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men sitter her i boxer og kjenner at det vokser der nede...så det må vel bli litt kos snart...skal bare drøye litt til sånn at jeg blir enda kåtere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men svaret jeg hadde gitt i "hva hadde du sist i munnen?"-tråden som er i et annet underforum ville ikke passet seg der. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag fikk jeg min kjære på besøk, så det ble ikke nødvendig nå, for å si det sånn. ;)

Endret av SardintrollReturns
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede hatt en orgasme da jeg våknet steinkåt i dag. Men kjenner det blir flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greide ikke la være da jeg våknet våt i dag. Kjæresten har dratt på jobb, så da var det bare å kose seg selv ;) en orgasme kom fort. Og flere blir det nok utover dagen, blir en kosedag dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...