Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg ble vekket av en deilig svær ståpikk I morges og fikk meg litt sex fra en en ons jeg er meget fornøyd med ;) onanerte litt etterpå, fordi jeg ble så jævlig kåt av å tenke på det! håper det skjer fler ganger. terningkast: sex!!!

Anonymous poster hash: 78cc3...8c8

Høres veldig deilig ut :popcorn:

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har onanert to ganger idag..første i dusjen i morges..så en gang på ettermiddagen..og jeg tror nok det må bli en gang til før kvelden er omme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har akkurat fått en deilig orgasme. Kanskje en til før jeg sovner ;) Også kosa jeg i dusjen før i dag ;)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..men jeg skal ta en "runde" med hånda nå,orker ikke å sitte og kjenne at det presser på sånn i buksa..:P



Anonymous poster hash: a59ed...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har en sånn vibrerende sak som egentlgi skal brukes til å røre i sausen med, men funker fett til å oppnå rask orgasme, når du aldri blir kåt



Anonymous poster hash: 4f237...a78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etterhvert vil dere forstå at lykken er å kontrollere brunsten sin. Det å være avhengige av sin egen last er bare deprimerende i lengden og et bevis for at du ikke er herre over egen kropp, eller at din lyst står til deg selv.

Jeg forstår dere som er avhengige av å få orgasmer hele tiden. Ja dere fortjener det, javisst dere har så masse energi, og jo dere blir så omtenksomme og det er så mange gode grunner til å være avhengige av å kjæle en selv.

Alle mennesker lever på illusjoner, det er litt av grunnen til at vi lever og at vi ikke er helt grønnsak. Vi har våre tanker og våre lyster, og vi velger til å med hvem vi skal være og hva vil skal like.

Så selvfølgelig forstår jeg dere som har lært dere å like å onanere hele dagen? Ja jeg gjør jo det. Hva skal en med menneskelig kontakt når en kan "ta vare på seg selv"?

Det å gå rundt med brunst hele tiden, - er det ikke slitsomt? Litt som hungeren, at dess mer du spiser desto mer sulten blir du?

Fordelen vi som har kontroll på brunsten vår har i forhold til dere som er avhengige av brunsten deres og lar brunsten styre dere mer enn dere styrer brunsten, - er at dere er meget lette å lede.

Det å være så kåt på seg selv at man må ronke/onanere hver eneste dag må vel være en last? Får man vondt i huet når man ikke onanerer? Er det at lysten er så sterk at man ikke får sove?

Tenk å ikke kunne bestemme over sitt eget liv da, - ja, jeg misunner dere nesten litt! =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye å gjøre for tiden, lite som tenner meg og som gir meg lyst til å onanere.

Anonymous poster hash: 7c9f5...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym virker helt sinnsjuk. Hva er det du bedriver dagene med? Borsett fra runking på ett kvinneforum. River av meg håret.



Anonymous poster hash: 11e4d...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter med ei hånd i buksa nå,drar sakte opp og ned og kjenner at den vokser og blir enda hardere mellom fingrene mine..drar forhuden bak slik at kukhodet få komme frem..klemmer litt på tuppen.......ohhhh



Anonymous poster hash: a59ed...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn: Fortell litt åssen dere runker da. Åssen sitter dere, hva runker dere til osv.

Er det bare meg som tenner på at menn runker på "feil tidspunkt"? Som feks det er forelesning og en kjekkas plutselig blir kåt og føler trang for å runke. Mm..syns jeg så en kjekkas på forelesning her om dagen. Han satt og fulgte nøye med da han plutselig virka litt urolig, tankefull. Så stakk han uten forvarsel ut av klasserommet. Ca 15 minutter senere kommer han tilbake og det virker som han gløder. Virket i bedre humør og mer avslappet.Tror jeg fersket han der! haha.

Det beste jeg har opplevd når vi først snakker om det, er når kjæresten min på morgenen bare valgte å runke mens jeg fortsatt lå og sov. Jeg hørte han stønne og våkna til at han sprutet på seg selv. Det gjorde meg kåt. Han var heldigivs svært kåt den morgenen, så det tok ikke lang tid før han var klar for en ny runde. Blir kåt av å bare tenke på det!

Kjenner jeg snart må bruke fingrene ..



Anonymous poster hash: 2613f...1cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...