Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn: Fortell litt åssen dere runker da. Åssen sitter dere, hva runker dere til osv.

Er det bare meg som tenner på at menn runker på "feil tidspunkt"? Som feks det er forelesning og en kjekkas plutselig blir kåt og føler trang for å runke. Mm..syns jeg så en kjekkas på forelesning her om dagen. Han satt og fulgte nøye med da han plutselig virka litt urolig, tankefull. Så stakk han uten forvarsel ut av klasserommet. Ca 15 minutter senere kommer han tilbake og det virker som han gløder. Virket i bedre humør og mer avslappet.Tror jeg fersket han der! haha.

Det beste jeg har opplevd når vi først snakker om det, er når kjæresten min på morgenen bare valgte å runke mens jeg fortsatt lå og sov. Jeg hørte han stønne og våkna til at han sprutet på seg selv. Det gjorde meg kåt. Han var heldigivs svært kåt den morgenen, så det tok ikke lang tid før han var klar for en ny runde. Blir kåt av å bare tenke på det!

Kjenner jeg snart må bruke fingrene ..

Anonymous poster hash: 2613f...1cf

Synd du er anonym,ellers kunne jeg fortalt deg hvordan jeg sitter og runker akkurat nå....;)

Anonymous poster hash: a59ed...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel melde meg inn i gjengen, jeg og. 4 ganger nå. Vet ikke helt hvor dette vil ende...

Hehe,bra at vi er flere ;) Kommet bare til to ganger enda idag jeg da...men kvelden er ikke over enda..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du er anonym,ellers kunne jeg fortalt deg hvordan jeg sitter og runker akkurat nå.... ;)

Anonymous poster hash: a59ed...532

Kanke du bare fortelle det her da? :D Du er jo anonym du å!

Anonymous poster hash: 2613f...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke du bare fortelle det her da? :D Du er jo anonym du å!

Anonymous poster hash: 2613f...1cf

Blir så mye reaksjoner her på sånt prat...mange som ikke liker det,har det prøvd før :P Bedre på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel melde meg inn i gjengen, jeg og. 4 ganger nå. Vet ikke helt hvor dette vil ende...

Det gikk vel bra eller hva? Sist jeg leste om det var det jo bare positiv omtale om det.

Så bare forsett.

Foretrekker selv onani. Da jeg slapper bedre av etterpå.

Klem fra Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frida den snille

hvilken dum nisse spør et sånt spm. har du onanert idag.få deg et liv.

Endret av frida den snille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med ei hånd i buksa nå,drar sakte opp og ned og kjenner at den vokser og blir enda hardere mellom fingrene mine..drar forhuden bak slik at kukhodet få komme frem..klemmer litt på tuppen.......ohhhh

Anonymous poster hash: a59ed...532

Deilig :)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hadde en deilig stund i senga før jeg sto opp i dag. Fikk to deilige orgasmer :) og nå er jeg kåt igjen så spørs om tror jeg skal finne fram en dildo og litt glidemiddel og kose meg litt ;)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dette er vel uansett noe vi alle gjør mer eller mindre grad igjennom livet.

Men er jo bra at vi ikke er så forskjellig like vel. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...