SkiZy Skrevet 26. mai 2013 #41 Skrevet 26. mai 2013 Synes det er plagsomt at jeg blir så sjenert når jeg liker han. Det er da det klaffer, så feil.
miramis Skrevet 26. mai 2013 #42 Skrevet 26. mai 2013 Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #43 Skrevet 27. mai 2013 Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy! Det er ikke alltid sånn. Jeg er sjenert fordi jeg ikke liker for mye oppmerksomhet og ikke fordi jeg føler at jeg er mindre interessant o.l. Men jeg forstår jo at det er slik mange menn tenker fordi det kan være situasjonen for andre. Anonym poster: e170e894418c33071166b42750720f60 1
Limelight Skrevet 27. mai 2013 #44 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er selv litt på den stille og beskjedne siden, så jeg vet godt hvor lite som skal til før man kanskje kvir seg når det gjelder oppmerksomhet og det å ta kontakt. Problemet blir vel av og til at hvis både gutten og jenta er litt av den typen så sitter de på hver sin kant. Ingen tør å ta det første skrittet, og to som kanskje hadde passet godt sammen får aldri sjansen til å finne det ut.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #45 Skrevet 27. mai 2013 Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy! Du aner jo ikke hva du snakker om. Sjenerte er ofte introverte. Anonym poster: 106b55023899df235d422b957a38312d 1
kubrak Skrevet 27. mai 2013 #46 Skrevet 27. mai 2013 Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy! link til bevis takk
Gjest JakeGreen Skrevet 27. mai 2013 #47 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Mest sannsynlig er det så enkelt at gutta regner med at den frekke og freidige jenta er lettere å få sex av. De "uskyldige" jentene er ofte de "verste" i så måte, Steinar. Jeg har ikke noen personlige erfaringer, men har hørt det skal være tilfellet. Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy! Bevist "nok", hvor? Personlig hadde jeg vært skeptisk til å innlede et seriøst forhold med en kvinne med svært lavt selvbilde, men et normalt selvbilde fungerer helt fint. En jente med lavt selvbilde kan fortsatt være svært attraktiv og ha interessante kvaliteter som gjør meg nysgjerrig og tiltrukket av henne, det går mer på at det er slitsomt og vanskelig å forholde seg til et slikt menneske over tid. Når det gjelder hva menn finner attraktivt i kvinner, så er det rimelig håpløst å generalisere og det er definitivt ikke noen automatikk i at en selvsikker kvinne er attraktiv. Selv hos meg, en enkelt person, varierer det veldig hva slags kvinner jeg finner attraktive. Synes det finnes så utrolig mange over hele spekteret, både når det gjelder personlighet og utseende. Endret 27. mai 2013 av JakeGreen
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #48 Skrevet 27. mai 2013 Selvfølgelig er det turn off å være sjenert, det henger til tross ofte sammen med lavt selvbilde, og det er jo bevist nok ganger at menn finner selvsikre kvinner sexy! Menn og kvinner tenker nok forskjellig på dette området Det er nok mas om hun ikke attpåtil er utadvent Anonym poster: 887bc3d28ac1f609e146bdc99924c45f 2
Gjest Kalkunen Skrevet 27. mai 2013 #49 Skrevet 27. mai 2013 Jeg syns det er uattaraktivt, fordi det betyr at hun ikke tør å vise hvem hun er. Da gjør hun det umulig å ta en stilling til om hun er til å leve med eller ikke. Livet er for kort til å kaste det bort med ei jente som gjør alt hun kan for å skjule et helhetlig bilde av seg selv. 1
Botch Skrevet 27. mai 2013 #50 Skrevet 27. mai 2013 Jeg syns det er uattaraktivt, fordi det betyr at hun ikke tør å vise hvem hun er. Da gjør hun det umulig å ta en stilling til om hun er til å leve med eller ikke. Livet er for kort til å kaste det bort med ei jente som gjør alt hun kan for å skjule et helhetlig bilde av seg selv. Det er ikke alle utadvendte som er seg selv. 5
Gjest Kalkunen Skrevet 27. mai 2013 #51 Skrevet 27. mai 2013 Det er ikke alle utadvendte som er seg selv. Og vi diskuterer heller ikke utadvendte. For et tosekete argument. 1
Botch Skrevet 27. mai 2013 #52 Skrevet 27. mai 2013 Og vi diskuterer heller ikke utadvendte. For et tosekete argument. Jeg syntes at påstanden din var toskete. Sjenert betyr ikke at man tilsiktet skjuler hvem man er som person.
Gjest Spils Skrevet 27. mai 2013 #53 Skrevet 27. mai 2013 Sjenerte jenter er definitivt ikke mindre attraktive enn de mer utadvente. Personlig syns jeg jenter som er litt sjenerte er lettere å ha med å gjøre enn jenter som er "all over the place". Problemet med sjenerte jenter er at de ofte kan oppfattes som uinteresserte om de ikke tar initiativ til videre kontakt
Steinar40 Skrevet 27. mai 2013 #54 Skrevet 27. mai 2013 De "uskyldige" jentene er ofte de "verste" i så måte, Steinar. Jeg har ikke noen personlige erfaringer, men har hørt det skal være tilfellet. Det kan så være. Men hvem hadde du trodd var med på "leken"; hun som er frampå og freidig, eller hun som er stille og forsiktig? Det er poenget mitt
Gjest JakeGreen Skrevet 27. mai 2013 #55 Skrevet 27. mai 2013 (endret) En ting menn responderer universalt på, i hvert fall maskuline menn, er nettopp femininitet. Så om man vil generalisere hva som er attraktivt i en kvinne, så må det bli femininitet. Og det går kanskje andre veien også? Endelig har jeg løst gåten for hva som er universalt attraktivt. Hvor kan jeg hente premien min? Det maskuline søker det feminine og vice versa. Det vi ser etter er vårt feminine eller maskuline motstykke. Endret 27. mai 2013 av JakeGreen 1
Gjest JakeGreen Skrevet 27. mai 2013 #56 Skrevet 27. mai 2013 Det kan så være. Men hvem hadde du trodd var med på "leken"; hun som er frampå og freidig, eller hun som er stille og forsiktig? Det er poenget mitt Om jeg ikke visste, så hadde jeg nok trodd hun som er frempå, men ettersom jeg vet, så tror jeg ikke. Ordspillet "En ulv i fåreklær" kom nettop til tankene mine. Ikke se etter hun som står på bardisken med lillefingeren i munnen. Se etter hun som står stille i et hjørne.
Steinar40 Skrevet 27. mai 2013 #57 Skrevet 27. mai 2013 Om jeg ikke visste, så hadde jeg nok trodd hun som er frempå, men ettersom jeg vet, så tror jeg ikke. Ordspillet "En ulv i fåreklær" kom nettop til tankene mine. Ikke se etter hun som står på bardisken med lillefingeren i munnen. Se etter hun som står stille i et hjørne. Ikke nødvendigvis ufornuftig det, nei. Problemet er bare det at det er de som skriker høyest som får mest oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #58 Skrevet 27. mai 2013 "Ordspill" Anonym poster: e459df829d9fcf8bf181dc41711b6476
kubrak Skrevet 27. mai 2013 #59 Skrevet 27. mai 2013 Jeg syntes at påstanden din var toskete. Sjenert betyr ikke at man tilsiktet skjuler hvem man er som person. ja. "Sjenert" er tvert imot en del av personligheten
kubrak Skrevet 27. mai 2013 #60 Skrevet 27. mai 2013 Sjenerte jenter er definitivt ikke mindre attraktive i mine øyne hverfall. Men... når man skal dele en twist-pose med en haug med grådige mennesker blir jo gjerne de beskjedene sittende igjen med den banansjokoladen.... De som vet å ta for seg får oftest førstevalg vettu banansjokoladen er jo en av de beste...mer sansynlig at det blir den med lakris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå