kubrak Skrevet 25. mai 2013 #21 Skrevet 25. mai 2013 Så menn, er det slik at dere finner sjenerte jenter som mindre attraktive? Jeg vet at det er subjektivt og man kan ikke generalisere, men la oss si at denne jente har en alright utseende, hyggelig, søt, men litt sjenert og stille av seg. Det er mulig å holde en samtale med henne og hun svarer med fullstendige setninger og ikke bare ''ja'' og ''nei'', complete turn-off? Opplever at gutter ikke er så interesserte i meg. Lurer på om det har med det at jeg er sjenert og stille. Anonym poster: e170e894418c33071166b42750720f60 Er vel kvinner som er mest opptatt av "selvsikkerhet" og den slags. Tror nok det er få menn som synes det er noe turnoff med sjenerte jenter. Jeg tror nok isåmåte at det er mer turnoff med über-sosiale brautende partyjenter. Eneste er at folk, menn eller kvinner, som er lette å holde samtaler med også ofte er lettere å være sammen med. Og det uten at det har noe med turnoffs eller ons å gjøre. 1
Gjest Reza08 Skrevet 25. mai 2013 #22 Skrevet 25. mai 2013 Jeg kunne godt vært sammen med en sjenert jente. Så lenge hun svarer litt mer enn ja og nei når vi snakker sammen, ser jeg ikke på dette som problematisk. Alle er vi forskjellige. Kan også være godt å ha noen å snakke med i en mindre bråkete del av festlokalet. Trekke seg litt tilbake og nyte samværet med hverandre. Mange åpner seg mer når de er på steder hvor forholdene ikke er så stressende, med mindre folk og en mer personlig setting. Selv er jeg utadvendt og snakker med alle. Bryr meg ikke om filleting. Det viktigste er at begge har lyst til å prate.
Singha Skrevet 25. mai 2013 #23 Skrevet 25. mai 2013 Så menn, er det slik at dere finner sjenerte jenter som mindre attraktive? Jeg vet at det er subjektivt og man kan ikke generalisere, men la oss si at denne jente har en alright utseende, hyggelig, søt, men litt sjenert og stille av seg. Det er mulig å holde en samtale med henne og hun svarer med fullstendige setninger og ikke bare ''ja'' og ''nei'', complete turn-off? Opplever at gutter ikke er så interesserte i meg. Lurer på om det har med det at jeg er sjenert og stille. Anonym poster: e170e894418c33071166b42750720f60 Det er ikke turn off på noen måte, vil jeg si. Men om sjenertheten fører til at du har lite kontakt med mannfolk og at du ikke på noen måte responderer interesse så sier det seg vel selv at de tror du ikke er interessert?
SemperFi Skrevet 26. mai 2013 #24 Skrevet 26. mai 2013 Nei, sjenerte jenter er ikke mindre attraktive. Om jeg merker at samtalen bikker mot mye ja og nei, så pleier jeg å lede samtalen inn på andre emner som trengs litt mer dialog. Det trenger ikke å være setninger om rakettforskning, men interesse og opplevelsesamtaler.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #25 Skrevet 26. mai 2013 Det er ikke turn off på noen måte, vil jeg si. Men om sjenertheten fører til at du har lite kontakt med mannfolk og at du ikke på noen måte responderer interesse så sier det seg vel selv at de tror du ikke er interessert? Jo da, det forstår jeg. Da jeg møtte en fyr som jeg var interessert i prøvde jeg å vise interesse. Holdt øyekontakt, ga han et par blikk og snakket med han etterhvert. Men nada. Det gjorde litt vondt, men skal prøve å bli bedre på å gi signaler. Anonym poster: e170e894418c33071166b42750720f60
Klaine Skrevet 26. mai 2013 #26 Skrevet 26. mai 2013 Ja. Har problemer med å forholde meg med sjenerte mennesker, så det er absolutt ikke kjærestemateriale.
Gjest Sjøhesten Skrevet 26. mai 2013 #27 Skrevet 26. mai 2013 Jeg synes sjenerte folk er lettere å prate med enn utadvendte.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #28 Skrevet 26. mai 2013 Jeg synes sjenerte folk er lettere å prate med enn utadvendte. Er du sjenert selv?
Gjest Sjøhesten Skrevet 26. mai 2013 #29 Skrevet 26. mai 2013 Er du sjenert selv? Ja, men ikke sammen med andre sjenerte mennesker. Da blir jeg utadvendt. 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #30 Skrevet 26. mai 2013 Ja, men ikke sammen med andre sjenerte mennesker. Da blir jeg utadvendt. Skjønner hva du mener. :-)
Gjest Sjøhesten Skrevet 26. mai 2013 #31 Skrevet 26. mai 2013 Skjønner hva du mener. :-) Ja, har vel å gjøre med at man får rom til å snakke og ta initiativ istedenfor å bli overkjørt hele tiden. 2
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2013 #32 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Ja, har vel å gjøre med at man får rom til å snakke og ta initiativ istedenfor å bli overkjørt hele tiden. Ja, med veldig utadvendte folk blir man fort litt mer på alerten, får ikke helt roen. Det vet jeg alt om som har veldig utadvendt familie. Blir kamp om oppmerksomheten. Man må hevde seg og KREVE oppmerksomhet. edit: korrigering Endret 26. mai 2013 av Valiumsjunkie
Gjest Morteno Skrevet 26. mai 2013 #33 Skrevet 26. mai 2013 Synes sjenerte jenter kan være ganske søtt, egentlig. Er veldig lei av de jentene som tror de er gudinner og forventer at guttene skal komme løpende. Altfor mange av dem der ute. Usj.
Gjest Sjøhesten Skrevet 26. mai 2013 #34 Skrevet 26. mai 2013 Ja, med veldig utadvendte folk blir man fort litt mer på alerten, får ikke helt roen. Det vet jeg alt om som har veldig utadvendt familie. Blir kamp om oppmerksomheten. Man må hevde seg og KREVE oppmerksomhet. edit: korrigering Nettopp. Når man må skrike høyest mulig for å bli hørt, trekker jeg meg heller tilbake.
AnonymBruker 42 Skrevet 26. mai 2013 #35 Skrevet 26. mai 2013 Sjenerte jenter er definitivt ikke mindre attraktive i mine øyne hverfall. Men... når man skal dele en twist-pose med en haug med grådige mennesker blir jo gjerne de beskjedene sittende igjen med den banansjokoladen.... De som vet å ta for seg får oftest førstevalg vettu
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #36 Skrevet 26. mai 2013 Jeg var veldig sjenert og usikker på meg selv som barn og på ungdomskolen. Fikk ikke så mye napp da, men har forstått i ettertid at guttene har syntes jeg var søt. Men jeg tørte jo knapt å snakke til en gutt, iallfall vist jeg var forelset i han. Så jeg virket sikkert veldig uinteresert. Flyttet vekk på skole for å gå skole. Og da forandret jeg meg og fikk mere selvfølelse. Og var fremdeles sjenert, men ikke sååå sjenert som jeg hadde vært. Og da fikk jeg mange beundrere Jeg er fremdeles sjenert, spesielt når jeg blir forelsket. Men har ikke hatt noen problem med å få meg kjæreste fordi jeg ikke er utadvent og roper høyt Sånn du beskriver deg selv, så er du mere lik meg som jeg er nå. Kan føre en samtale, men tør kanskje ikke ta insiativ til den du er forelsket i Hadde et langvarig forholde, og da detble slutt skulle det tru det sto singel i panna mi. For jeg fikk noen beundrere da også. Jeg er litt naiv også, og var ikke alltid jeg forstod at en person var interesert(vist han var litt forsiktig av seg) Så jeg har ikke vært singel så lenge om gangen. Og jeg har heller ikke vært den som har vært så frampå. Det har heller de som har fått meg vært Så det er nok store håp for deg kjære deg Men viktig du iallfall gir noen signaler på du er interesert, så den personen ikke trur du er helt uinterisert i han Anonym poster: 16fbf6b04fc445493b1e38c4c6cd55cc
Clevion Skrevet 26. mai 2013 #37 Skrevet 26. mai 2013 Sjenerte jente rkan være helt greit det, og mer attraktivt enn de som er rett på. Mye som er turn-off for meg er vis personen ikke kan føre en samtale, altså som du TS nevner, svarer med fullstendige setninger og ikke bare "ja, nei" svar når jeg sier en hel del.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #38 Skrevet 26. mai 2013 sjenert kan ofte oppfattes som mystisk. og det liker jo gutta som oftest;) Anonym poster: 64e0024c5381ecd4ff796ff0d1871b2a
Steinar40 Skrevet 26. mai 2013 #39 Skrevet 26. mai 2013 Så menn, er det slik at dere finner sjenerte jenter som mindre attraktive? Jeg vet at det er subjektivt og man kan ikke generalisere, men la oss si at denne jente har en alright utseende, hyggelig, søt, men litt sjenert og stille av seg. Det er mulig å holde en samtale med henne og hun svarer med fullstendige setninger og ikke bare ''ja'' og ''nei'', complete turn-off? Opplever at gutter ikke er så interesserte i meg. Lurer på om det har med det at jeg er sjenert og stille. Anonym poster: e170e894418c33071166b42750720f60 Mest sannsynlig er det så enkelt at gutta regner med at den frekke og freidige jenta er lettere å få sex av.
sandkri01 Skrevet 26. mai 2013 #40 Skrevet 26. mai 2013 Jeg var sjenert før, eller jeg vil kalle det "stille". Jeg har aldri likt å få oppmerksomhet, for da må jeg snakke mer og vise meg selv enda mer, men nå er det ikke et problem lengre. Etter jeg fikk meg kjæreste har problemet forsvunnet. Nå vet jeg at jeg kan, at jeg tør. Nå liker jeg oppmerksomhet mer, men jeg er ikke den som snakker høyest uansett. Jeg er litt mystisk, og jeg tror det er det kjæresten falt for. Han ville vite mer om meg, men det tok sin tid... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå