Gå til innhold

Kanskje far.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lest hovedinnlegget før her inne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Ble lurt"? Han er 22, og valgte av egen fri vilje bort kondomen når de hadde sex, og jeg sliter med å forstå hvorfor.

Hvis hun har løyet om prevensjonsbruk har han blitt lurt, samme hva han evt kunne gjort for å dobbeltsikre seg.

Anonym poster: 8429d751ad38b8389e4ee4cef9eed38e

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis hun har løyet om prevensjonsbruk har han blitt lurt, samme hva han evt kunne gjort for å dobbeltsikre seg.

Hjelpes.

Sex uten kondom hører bare hjemme i et fast forhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes.

Sex uten kondom hører bare hjemme i et fast forhold.

Nå var dette et fast sexforhold hvor hun sa hun gikk på prevensjon. Her er unggutten blitt lurt.

Anonym poster: 530f5d6391b7d96db51e9ead2fc59f43

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hva hvis dama hadde hatt HIV eller kjønnsvorter? Skal man pule i vei uten beskyttelse blir man først enige om å holde seg til kun hverandre seksuelt, så tester man seg for kjønnssykdommer, deretter dropper man kondomen.

• Liker 1
Skrevet

Nå var dette et fast sexforhold hvor hun sa hun gikk på prevensjon. Her er unggutten blitt lurt.

Og det må han ta konsekvensen av selv siden han stolte på henne. Dessuten er ikke prevensjon 100%, og det burte ikke være noen stor nyhet.

Hva forventet han egentlig? At regelverket ikke skal gjelde for han fordi han er ung og dum, mens hun ikke er det?

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Men de var ikke sammen, de var knallkamerater bare.

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis dama hadde hatt HIV eller kjønnsvorter? Skal man pule i vei uten beskyttelse blir man først enige om å holde seg til kun hverandre seksuelt, så tester man seg for kjønnssykdommer, deretter dropper man kondomen.

Hadde hun hatt hiv hadde det blitt straffesak ut av det. Slik burde det vært i slike saker som dette også.

AnonymBruker
Skrevet

Hva forventet han egentlig? At regelverket ikke skal gjelde for han fordi han er ung og dum, mens hun ikke er det?

Har han forventet det? Han lufter sin frustrasjon, over at han stolte på feil person. Det bør være lov.

Og hun må forvente at han ikke nødvendigvis stiller opp og punger ut de neste 18 åra, all den tid reglene gir han rom for å gi faen.

Skrevet

Og det må han ta konsekvensen av selv siden han stolte på henne. Dessuten er ikke prevensjon 100%, og det burte ikke være noen stor nyhet.

Det ser ut som om det er det for noen, jeg tipper at de skulket skolen da det var seksualundervisning.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Slik burde det vært i slike saker som dette også.

La oss se.. Mann puler dame i flere måneder uten den ekstra sikkerheten som ville ha gjort uønsket graviditet svært usannsynlig, nemlig kondom. Dame blir gravid.

Oisann.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slik burde det vært i slike saker som dette også.

Hehe. Hvordan bevise at han er blitt lurt?

Alle vet at det medfører risiko å ha sex. Risikoen består i å bli smittet av kjønnssykdommer og også at kvinnen kan bli gravid.

Det er en kalkulert risiko med stort sett alt du foretar deg i livet. Kjører du bil bør du bruke beltet men det betyr ikke at du ikke kan bli hardt skadd eller drept i en ulykke.

Du ville vel aldri risikert livet ditt med å hoppe utfor et stup uten beskyttelse?

Du ser deg til høyre og venstre før du legger over veien og du bruker hjelm når du kjører slalåm.

Ingenting garanterer at du ikke blir skadet eller drept hvis en ulykke skjer men risikoen minsker betraktelig ved bruk at riktig beskyttelsesutstyr.

Hvorfor legger dere livet deres i en annens hender?

Anonym poster: e300e3a13bdc09ad6541708d9f16ae56

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Merkelig at TS bare forsvinner fra en slik tråd. Her lukter det muffens...

Skrevet

Er hun over 40 og har fire barn fra før tyder det på at hun fint takler omsorg for barn. Dette gir henne nok trygghet til å velge å få barnet. Ikke sikkert hun får så mange flere sjanser til å få barn, så jeg forstår godt at hun vil beholde "bollen". Med fire fra før er hun åpenbart glad i unger og, så hvorfor ikke?

Og nei, det er ikke veldig sannsynlig at en skal bli spontant gravid i den alderen. Så det er slett ikke sikkert noen av partene forventet at det skulle ende i et svangerskap. Graviditeter er både av de godt planlagte og det uventede slaget. Sånn er livet, de som blir sjokkert over det er nesten for dum til å ha sex.

Hvor mange fedre de andre barna har er helt irrelevant, bortsett fra at flere fedre kan gi mer variert hjelp og støtte fordi de vil ha ulike ressurser. Om disse mennene er voksne, ansvarlige og glad i barna sine da. Hvis ikke er det vel ikke hennes skyld, selv om hun har fått barn med dem skal hun vel ikke oppdra voksne menn? Og det kan umulig hjelpe om hun skulle vært uansvarlig og tatt abort hver gang hun ble gravid med andre enn den første mannen? Hvis det da er flere fedre her i det hele tatt. Forstår ikke disse "flere fedre" argumentene, alle mennesker som har sex med flere enn et menneske kan få barn med flere enn en far/mor. Synes absolutt ikke det gjør noen mer ansvarlig om de da tar abort i hytt og pine kun for å fremstå som moralsk høyverdig ovenfor andre og slippe unna ansvaret. Ikke fordi jeg av prinsipp er imot abort, men jeg har absolutt ikke mer respekt for moralister enn for folk som har barn med flere fedre/mødre enn gjennomsnittet. Stort sett handler det om flaks og uflaks, i tillegg er noen uansvarlige foreldre men de finner en sannelig en god del av i parforhold og ekteskap også.

Å få barn når en er 22 år høres supert ut, her er det bare å begynne å planlegge pappatilværelsen uten å fordele skyld og sutre. Livet er ikke rettferdig, vær glad du ikke ble påkjørt av bussen.

Skrevet

Er hun over 40 og har fire barn fra før tyder det på at hun fint takler omsorg for barn. Dette gir henne nok trygghet til å velge å få barnet. Ikke sikkert hun får så mange flere sjanser til å få barn, så jeg forstår godt at hun vil beholde "bollen". Med fire fra før er hun åpenbart glad i unger og, så hvorfor ikke?

Og nei, det er ikke veldig sannsynlig at en skal bli spontant gravid i den alderen. Så det er slett ikke sikkert noen av partene forventet at det skulle ende i et svangerskap. Graviditeter er både av de godt planlagte og det uventede slaget. Sånn er livet, de som blir sjokkert over det er nesten for dum til å ha sex.

Hvor mange fedre de andre barna har er helt irrelevant, bortsett fra at flere fedre kan gi mer variert hjelp og støtte fordi de vil ha ulike ressurser. Om disse mennene er voksne, ansvarlige og glad i barna sine da. Hvis ikke er det vel ikke hennes skyld, selv om hun har fått barn med dem skal hun vel ikke oppdra voksne menn? Og det kan umulig hjelpe om hun skulle vært uansvarlig og tatt abort hver gang hun ble gravid med andre enn den første mannen? Hvis det da er flere fedre her i det hele tatt. Forstår ikke disse "flere fedre" argumentene, alle mennesker som har sex med flere enn et menneske kan få barn med flere enn en far/mor. Synes absolutt ikke det gjør noen mer ansvarlig om de da tar abort i hytt og pine kun for å fremstå som moralsk høyverdig ovenfor andre og slippe unna ansvaret. Ikke fordi jeg av prinsipp er imot abort, men jeg har absolutt ikke mer respekt for moralister enn for folk som har barn med flere fedre/mødre enn gjennomsnittet. Stort sett handler det om flaks og uflaks, i tillegg er noen uansvarlige foreldre men de finner en sannelig en god del av i parforhold og ekteskap også.

Å få barn når en er 22 år høres supert ut, her er det bare å begynne å planlegge pappatilværelsen uten å fordele skyld og sutre. Livet er ikke rettferdig, vær glad du ikke ble påkjørt av bussen.

+1

• Liker 5
Gjest ung mann
Skrevet

Kanskje bussen har vært like greit. Hyggelig noen støtter her inne. Jeg klarer ikke gå på jobb mer og det hele rundt meg rakner nå.

Skrevet

Kanskje bussen har vært like greit. Hyggelig noen støtter her inne. Jeg klarer ikke gå på jobb mer og det hele rundt meg rakner nå.

Hvorfor det egentlig? Raser virkelig livet ditt sammen fordi det ligger an til at du blir far?

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at TS bare forsvinner fra en slik tråd. Her lukter det muffens...

Eller snarere bolle på heving..

Anonym poster: caff09573b19e5bf10d93ea2ce7398f3

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nesten se ut til at denne damen gradvis trakk seg unna så snart hun hadde fått sitt..

Anonym poster: caff09573b19e5bf10d93ea2ce7398f3

Skrevet

Buhu, voks opp og ta ansvar.

Hvorfor får sånt ondskapsfullt oppgulp bli stående, mens ondsinnede folk som gjør narr av damer som har problemer med barn og fødsel (ref ris og ros tråden) trygler damene om å få pælma på huet og ræva ut?

Hadde jeg som 22 åring fått barn med en dame jeg ikke ønsket kontakt med, så hadde livet mitt vært ødelagt. Det ville vært forferdelig. Jeg vet ikke hva slags vonde opplevelser du har hatt med menn, men det gir deg neppe en grunn til å være så stygg i kjeften og uempatisk ovenfor TS, som ikke har gjort annet galt enn å ha sex med gjensidig ønske. Det er 43 åringen som fortjener pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...